هدایت پروژه نفوذ و ابتذال در شیعیان از لندن/ از توهین به مذاهب اسلامی تا سوءاستفاده‌های کرونایی

انتشار یک ویدیو از فردی وابسته به فرقه شیرازی‌ها در فضای مجازی بار دیگر نگاه‌ها را به سوی این فرقه و افراط‌گرایی‌های آنان متوجه ساخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های گذشته ویدئو‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن افرادی در اعتراض به ایجاد محدودیت در زیارت اماکن مقدسه به دلیل شیوع بیماری کرونا، اقدام به رفتار‌های شنیعی همچون لیس زدن ضریح و در و دیوار این اماکن کرده بودند.

اگرچه اکثر علما و مراجع عمل به توصیه‌های پزشکی را واجب دانستند، اما این افراد با سوءاستفاده از احساسات مذهبی مردم درصدد ایجاد دوقطبی در جامعه بودند و از سوی دیگر، با اقدام غیرمتعارف و غیراخلاقی خود زمینه سوءاستفاده رسانه‌های ضدانقلاب را فراهم کردند.

مدت کوتاهی پس از انتشار این تصاویر، با ورود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی، یکی از این افراد بازداشت شد و پرونده وی برای رسیدگی به شعبه ۳۰۱ بازپرسی مشهد ارجاع داده شد.

اما روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که از پشت پرده این اقدامات نامتعارف رمزگشایی می‌کرد.

این کلیپ نشان می‌داد فرد دستگیر شده از طرفداران سیدصادق شیرازی بود که اقدامات افراطی او در سال‌های اخیر چهره‌ای شنیع و منزجرکننده از تشیع را به جهان مخابره می‌کرد و نشان می‌داد، جریان وابسته به وی از هر بهانه‌ای برای ضربه به باور‌های تشیع و کشور سوء استفاده می‌کند.

در این گزارش نگاهی به تاریخچه خاندان شیرازی و سیر تبدیل شدن آن‌ها به یک فرقه افراطی در تشیع داریم.

خانواده «شیرازی‌ها» از جمله خاندان‌های علمی شهر کربلا بودند. پدر سید صادق شیرازی، مرحوم آیت‌الله میرزا مهدی شیرازی از مراجع وقت کربلا به‌شمار می‌آمد که در سال ۱۳۳۹ دار فانی را وداع گفت. وی ۴ فرزند به نام‌های سید محمد، سید حسن، سید صادق و سید مجتبی داشت.

چند سال بعد از رحلت مرحوم میرزا مهدی شیرازی، سید محمد شیرازی فرزند ارشد وی که در آن زمان کمتر از ۴۰ سال سن داشت اعلام مرجعیت کرد. این ادعای مرجعیت او در حالی مطرح می‌شد که اساتیدش از جمله آیت‌الله شیخ یوسف خراسانی حائری در جواب عده‌ای درباره مرجعیت سید محمد اعلام کردند که "سید محمد شیرازی قطعاً مجتهد نیست و تقلید از او جایز نیست".

این رد مرجعیت و صلاحیت علمی او توسط آیت‌الله العظمی خویی بزرگ حوزه علمیه نجف و آیت‌الله سید محمود شاهرودی نیز اعلام شده بود.

همچنین شهید آیت الله سید محمدباقر صدر نیز درباره شیرازی‌ها اعلام کرده بود، "شیرازی‌ها به هیچکس از بزرگان حوزه علمیه نجف رحم نکردند و ما برای مقابله با فتنه سکوت کردیم و شکایت خود را نزد خداوند متعال می‌بریم. "

فرقه شیرازی‌ها و هدایت ابتذال در شیعه از لندن؛ از توهین به مذاهب اسلامی تا سوءاستفاده از «کرونا»

متن جوابیه آیات عظام خویی و شاهرودی درباره عدم‌صلاحیت علمی سید محمد شیرازی

با ورود امام خمینی (ره) به عراق در جریان تبعید، سیدمحمد شیرازی ابتدائاً به حمایت از امام راحل پرداخت و در چند روز اقامت امام در کربلا، محل اقامه نماز خود در این شهر را نیز به ایشان سپرد، اما به مرور زمان از انقلاب اسلامی فاصله گرفت و زمانی که برای در امان ماندن از حزب بعث عراق راهی کویت شده بود، بیت خود در کویت را به محل رفت و آمد عناصر ساواک تبدیل کرد.

آیت‌الله خاتم یزدی عضو دفتر امام در نجف و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خاطراتش می‌نویسد: «بعضی از دوستان و هواداران حضرت امام مثل آقای محتشمی‌پور و آقای فردوسی‌پور که برای سخنرانی و امور دیگر به کویت می‌رفتند، نقل می‌کردند که بیت و بیرونی آقای شیرازی، پاتوق مأموران ساواک ایران است و خود ایشان هم به ما توصیه می‌کند که دست از مبارزه علیه شاه برداریم و سخنی بر ضد رژیم نگوییم...»

فرقه شیرازی‌ها و هدایت ابتذال در شیعه از لندن؛ از توهین به مذاهب اسلامی تا سوءاستفاده از «کرونا»

سید محمد شیرازی در کنار امام خمینی در ایام ورود ایشان به شهر کربلا

سیدمحمد شیرازی همچنین قرار بود در ایام اقامت امام خمینی در نوفل لوشاتو به فرانسه سفر کند و نقش واسطه بین رژیم پهلوی و امام را بازی کرده و به نوعی این دو را باهم آشتی دهد.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه سوم آبان ۵۷ از امام چنین می‌پرسد: شما آقای مهندس بازرگان را به حضور پذیرفتید و آقای دکتر کریم سنجابی نیز به پاریس می‌آید و گفته می‌شود آیت‌اللّه شیرازی (سید محمد شیرازی) هم خواهد آمد. معروف است که همۀ این‌ها هوادار سیاست آشتی هستند. آیا شما به این سیاست ملحق می‌شوید؟ آیا فکر می‌کنید در میان مخالفان سیاسی، جبهۀ ملی و دیگران، مردانی با وزن و اعتبار کافی برای جانشینی این دولت وجود دارد؟

ــ من با روش آشتی و بینابینی مخالفم و از اول هم با این روش مخالف بودم. علت هم آن است که این کار نه رژیم شاه را از بن‌بست خارج می‌کند ـچرا که علت در بن‌بست قرار گرفتنش برنامه‌هایی است که مأمور اجرایشان بوده استـ و نه از فشار و اختناق و کشت و کشتار می‌کاهد. (صحیفه نور، ۱۳۵۷/۰۸/۰۳)

با پیروزی انقلاب اسلامی، خاندان شیرازی که تحت تعقیب عوامل حزب بعث بودند راهی ایران شدند. سید محمد شیرازی به همراه برادرانش در قم ساکن شد و به فعالیت‌های علمی خود ادامه داد با اینحال ناسازگاری او با خط مشی امام خمینی (ره) همچنان ادامه یافت.

جمهوری اسلامی بستری برای فعالیت آزادانه شیرازی‌ها در قم فراهم کرده بود تا از آزار و اذیت حکومت صدام در امان باشند. امام خمینی نیز بعد از شهادت سیدحسن شیرازی در بیروت، پیام تسلیتی خطاب به سیدمحمد شیرازی صادر کرده و فرمودند "در اینگونه ترور‌های ناجوانمردانه که به وسیلۀ ایادی مزدور بعث عراق صورت می‌گیرد، دست جنایتکار آمریکای جهانخوار به وضوح پیداست؛ که امید است با هوشیاری و اتحاد کامل مسلمانان بزودی قطع گردد. " با اینحال بیت آن‌ها همچنان مشی مخالفت با انقلاب را در پیش گرفتند و به رغم اینکه برادر سیدمحمد شیرازی در بیروت به دست بعثی‌ها ترور شده بود، وی فتوا به حرمت جنگ علیه عراق داد! اقدامی که عملاً به‌نفع رژیم بعث عراق بود و در طول آن دوران وی و سایر اعضای خاندان شیرازی حرفی علیه صدام در جنگ تحمیلی نمی‌زدند.

فرقه شیرازی‌ها و هدایت ابتذال در شیعه از لندن؛ از توهین به مذاهب اسلامی تا سوءاستفاده از «کرونا»

با فوت سیدمحمد، برادر وی سیدصادق شیرازی اقدام به اعلام مرجعیت کرد و اداره بیت شیرازی‌ها و موسسات تابعه را در دست گرفت. در حدود دو دهه مرجعیت سیدصادق شیرازی، وی در اقدامی مشکوک که نیازمند هزینه‌های بسیار زیادی است، چندین شبکه ماهواره‌ای راه‌اندازی کرد که می‌توان از جمله آن‌ها شبکه جهانی امام حسین ۱و۲و۳، مرجعیت، فدک، سلام، رقیه، ابوالفضل العباس، الانوار، خدیجه، الزهرا، المهدی و... را نام برد.

تمام این شبکه‌ها دو سیاست اصلی را پیگیری می‌کنند: "اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی" و "تبلیغ مراسم‌هایی وهن‌آمیز مانند قمه‌زنی، به‌روی ذغال راه رفتن" و.... این روند تا جایی ادامه یافت که در سال‌های اخیر، ایام هفته وحدت از طرف سیدصادق شیرازی به هفته برائت نام‌گذاری شد و در روز نهم ربیع‌الاول دسته‌ای در قم راه انداخته و به‌طور علنی مقدسات اهل‌سنت را به تمسخر گرفتند.

فرقه شیرازی‌ها و هدایت ابتذال در شیعه از لندن؛ از توهین به مذاهب اسلامی تا سوءاستفاده از «کرونا»

مراسم قمه زنی در بیت سیدصادق شیرازی با حضور وی انجام می‌گیرد

برادر دیگر وی، سیدمجتبی شیرازی نیز در انگلستان مستقر است و بار‌ها با حضور در شبکه‌های وابسته به این جریان، اهانت‌های مستقیمی را به مراجع تقلید از جمله رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله بهجت نسبت داده است. برای مثال، آیت الله بهجت را در سخنانی کافر، ملحد و زندیق می‌نامد.

از دیگر اقدامات آن‌ها پر و بال دادن به طلبه‌ای جوان و افراطی به‌نام «یاسر الحبیب» است. وی در سال ۲۰۰۱ هیئتی به‌نام «خدام المهدی» در کویت تأسیس کرد، ولی به‌دلیل تندروی‌هایش زندانی و پس از مدتی آزاد شد و به لندن رفت، جایی که سید مجتبی شیرازی برادر کوچکتر صادق شیرازی از سال‌های دهه پنجاه در آنجا سکونت دارد. او با راه‌اندازی شبکه‌ای ماهواره‌ای به‌نام فدک و محلی به‌نام فدک‌الصغری در اطراف لندن آزادانه به ترویج عقاید افراطی خود و اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی می‌پردازد.

از آخرین اقدامات این جریان علیه جمهوری اسلامی، حمله به سفارت ایران در لندن بود. روز جمعه ۱۹ اسفند ۹۶ عده‌ای که لباس سیاه بر تن داشتند، با ورود به بالکن سفارت ایران، پرچم جمهوری اسلامی را برداشته پرچم خود را تکان دادند. این حمله آن‌ها با ورود البته دیرهنگام پلیس لندن خاتمه یافت و چند ساعت بیشتر طول نکشید. انگیزه حمله‌کنندگان، اعتراض به دستگیری سیدحسین شیرازی فرزند سیدصادق شیرازی بود.

فرقه شیرازی‌ها و هدایت ابتذال در شیعه از لندن؛ از توهین به مذاهب اسلامی تا سوءاستفاده از «کرونا»

خاندان شیرازی‌ها که قریب ۵ دهه قبل یک جریان علمی و فقهی در عراق و به ویژه شهر کربلا به شمار می‌رفتند، به دلیل نزدیکی به سیاست‌های دشمنان انقلاب در سال‌های گذشته به یک فرقه در شیعه تبدیل شده‌اند که تنها کارویژه آن‌ها ضدیت با مبانی اصلی تشیع و نشان دادن یک چهره خشن و منزجرکننده از مکتب اهل بیت است.

دانستنی های جالب ، مفید و عجیب از سراسر دنیا در سرویس وبگردی

قدیمی‌ترین شلوار جهان + عکس

عروسک قاتل؛ سوغاتی مبتذل از سینمای وحشت

کرونای ایرانی در کمین ۷ میلیارد انسان کره زمین!

خروپف جان یک دختربچه را گرفت + عکس

تهیه دلمه برگ مو به روش لبنانی

روانشناسی که دخترش را در قفس حبس کرده بود

نکات طلایی پخت سمنوی حرفه‌ای + خواص

روش‌های کنترل درد زایمان

تصاویری حیرت‌انگیز با کمک قطاری از مورچه‌های زنده

قیمت مسکن در آینده نزدیک دچار چه تحولاتی می‌شود؟

اقدام عجیب زن پیشخدمتی که به جای خودروی تویوتا؛ اسباب‌بازی برنده شد

کرونای ایرانی در کمین ۷ میلیارد انسان کره زمین!

متهم ردیف اول بیماری‌هایی جدی را بشناسید

۴ راهکار برای رفع خستگی در محل کار + عکس

مهارت‌هایی که هر مردی باید بلد باشد

۶ توصیه طلایی برای خانه‌تکانی

حقایقی  از تونس اسرارآمیزترین کشور آفریقایی

چرا بعد از درمان سرماخوردگی هم سرفه ادامه دارد؟

از پزشک بلژیکی مدفون در خواجه‌ربیع چه می‌دانید؟

غذا‌هایی که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود

درمان فقر آهن در کودکان

یک تالاب با ۲ مرز

آزمایش ادرار این سرطان را ۱۰ سال زودتر تشخیص می‌دهد

هنگام جوش آمدن رادیاتور در سفر چه کنیم؟

راه‌های ‌پیشگیری از سوزش معده

باغچه‌های زمستانی را اینگونه به استقبال بهار ببریم

چرایی بروز واریس و درمان آن

ارتباط رژیم غذایی کم فیبر با افزایش فشار خون

رازهای تخصصی معماری شهری برای جلوگیری از حملات تروریستی

چرا باید از ویروس کرونا متشکر باشیم؟!

راهنمای تعمیر چکه سماور‌های برقی و ذغالی

روایت یک متخصص عفونی از ترسناک‌ترین صحنه انتقال کرونا ویروس

با عوامل خطرساز، علائم و درمان سکته مغزی آشنا شوید

تزئینات زیبا و جالب سالاد الویه + تصاویر

شرط عجیب عروس انتقام‌جو برای بله‌گفتن به داماد خام/ بلایی که دختر خلافکار سر جوان عاشق‌پیشه آورد!

مرغ و ماهی را در مغازه پاک نکنید

جنایت هولناک زورگیر‌ها در جاده خاکی + عکس

تشخیص سرطان ریه ازروی وضعیت ناخن ها

این سرفه‌ها را جدی بگیرید!

طرز تهیه مرصع پلو مجلسی با مرغ یا گوشت

اصطلاحات کاربردی در آشپزی که باید بدانیم!

فجایعی که کم مانده بود جهان را به پایان برسانند + تصاویر

اولین فیلم ترسناک سینما ۱۰۰ ساله شد

حرکت خزنده BBC به سوی بن‌سلمان پسند شدن/ شامورتی‌بازی رسانه ملکه علیه ایران برای جلب رضایت گاو شیرده!

نظر رهبر معظم انقلاب درباره غسل، کفن و نماز بر میت فوت شده بر اثر کرونا

بروید از خود حاج‌صفی بپرسید چرا لباس پرسپولیس را جمع می‌کرد؟

اقدامات پیشگیرانه در حرم‌های مطهر، منافاتی با دارالشفا بودن آنها ندارد؟

رنگ‌های مختلف برای مردم گوناگون جهان چه معنایی دارند؟

ناگفته‌های پدر و مادر غزاله از پرونده قتل دخترشان/ از فرصتی که به آرمان دادیم پشیمان شدیم

پرسپولیس با این شخص سه هفته زودتر قهرمان می‌شود

خلاقانه‌ترین نمونه‌های تزئین تخم مرغ + تصاویر

عجیب ترین ترفند هاى پخت غذا

حربه کثیف وهابیت علیه ایران؛ کرونا با طعم دروغ! + عکس

آموزش میوه آرایی + تصاویر

پول‌‌سازترین صنعت کشور چگونه با کرونا مقابله می‌کند؟

چه کسی بر تخت ریاست فدراسیون فوتبال می‌نشیند؟

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
پناه بر خدا از کینه و حسادت و حب جاه و مقام که از یک مجاهد در رکاب علی علیه الصلوه و السلام یک شمر می سازد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
بابا اینا رو بگیرین پرتشون کنین بیرون دیگه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۳:۱۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
خدا خودش وعده داده مومنان بر دشمنان پیروز میشوند ، اینها هر چه میخواهند بکنند ولی در نهایت با عنایت ب لطف خدا دشمنان عدالت را نابود میکنیم ، اینارم باید اعدام کنید تا نسل این تفکر از بین بره
Netherlands
100
۱۲:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
اون احمقی که میره ضریح امامان را لیس میزندوباعث بدبینی نسبت به شیعه میشود برود سوریه درمقابل افرادتروریستی بجنگد که اگه دستشان به حرمها برسد از کف باخاک یکسان میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
ابروی شیعه رو میبرند
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۲:۱۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
مکارتر و چن رو تر از این انگلیس توی دنیا ندیدم. به شدت حقه باز و خطرناکه. در طول تاریخ تمامی این فرقه ها رو این عوضی درست میکنه و راهی کشورهای دیگه میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
احمق ها .ابروی اسلام و دین و...رو بردن خدا لعنت کنه مه تون رو
Netherlands
رضا
۱۱:۵۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
همچین جانوری چرا داره نفس می کشه؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
واقعااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
یک سوال چرا اینا هنوز هم توی ایران هستن اینا دشمن ایران و اسلام هستند خب بندازیدشون بیرون پیش پدر های انگلیسی شون برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
لعنت خدا به این قوم ظاهراً مسلمان
دیالوگ ماندگار سریال مختارنامه:
امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
تمام این اقدامات ضد دینی هم به اسم ایران و ایرانی تمام میشود واقعا باید با اینها برخورد شدیدی انجام شود
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
شکی نیست که این جریان یک جریان دنباله داروهدایت شده است تصاویربزرگ آقای سیدصادق شیرازی درایام اربعین درعراق هزینه های بسیارگزافی دارد که هدف از نصب آنها مبهم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
بیشتر به وحوش شباهت دارند
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۰:۱۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
انشاالله ضریح مطهر را با شوینده بشورند و با شیلنگ آبکشی کنند تا نجاست این حیوان پلید کاملا برطرف شود،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
لعنت خدا بر تفرقه افكنان ميان شيعه و سني ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
در ایران از این آدمهای احمق زیاد هست
Iran (Islamic Republic of)
شیک
۰۹:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
بریتانیا عامل تمام تفرقه ها در ادیان و کشور هاست و در هر دین و کشوری دو دستگی و تفرقه ایجاد کرده/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
،آلمان،فرانسه،انگلیس
دارن کمک های انسان دوستانه واسمون میفرستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
ریشه همه مشکلات و بدبختی ها افراط گرایی است،فرقه شیرازی دیگه چجور بدبختیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
همین افراد جاهل خاک کردن تو سر مسلمان ها در صورتی که اسلام جلوتر از همه به نظافت و بهداشت توصیه کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه به حق امام حسین علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۰۹:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
عقل سالم در بدن سالم واقعا این شیعه نماهای انگلیسی از حیوان هم پست تر هستند ، حیوان قبل از لیس زدن اول بو می‌کنه بعد لیس میزنه و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
وهابیت وسلفی گری دراهل تسنن وبهاییت واین فرقه شیرازی هادرتشییع همه ساخته شده توسط انگلیس مکار هستن تااسلام ومسلمین رواسیب بزنندتنها راهکار اگاهی دادن هر چه بیشتر به جامعه مسلمین اعم از شیعه وسنی است وباید این گزارشها ومطالب روشنگر روبیشتر منتشر کنید .ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
باسلام این اقایی که زبان زده به مرقد مطهر خییلی بی شعور واحمق هست واقعا اصلا نیاز نیس کسی بره بچسبه به مرقد همینکه چند متر دعابخونه وسلام دهد کافی هست حالا فرض میکنیم این اقا از لحاظ فیزیکی بودند ایا کسی میرفت به دیدار شون این مدلی میرفت لیس میزد به صورت اقا؟؟؟ایا برخورد اون اقاسید بزرگوار چگونه بود این بی عقل خودش را بگذار جای این اقا ایا دوست دارد یکی از راه برسه بیاد صورت شو لیس بزنه عقل هم خوب چیزه واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
بدترین لعنتهای خدا به این شیرازی کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
و از جمله دستاوردهای آنها این است که معتقدند ملکه انگلیس از ساداتشان است . یاسر الحبیب در دوستی با ملکه اقرار کرده و او را واجب التقدس و از سادات میداند !
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
اعدامش بکنید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۸:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
تو رو خدا اینا رو بازداشت کنید آبروی ایران بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
ان شاالله خدا ننگشون رو از روی زمین برداره
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي سيني
۰۸:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
والا زريح يك فلز بيشتر نيست كه دور مزار كشيده شده تا از اسيب مردم به سنگ مزار جلوگيري كنه هركسي كه در و ديوار و آهن رو مقدس ميدونه كافره دقيقا مثل همون هايي كه گوساله سامري پرستيدند شيعه واقعي اىمه رو واسطه اجابت دعا خودش ميكنه از خدا تا به ابروي اهل بيت خدا بهش نگاه كنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
جنس ضریح از فلزه و جنس درب و دیوار حرم از مصالح و زیورآلات ولی چون متعلق به حرم اهل بیت (علیهم السلام) می شوند محترم و متبرک شمره می شود و اگه کسی به آن ها احترام می گذارد و متبرک می شمارد به معنای پرستش آن اشیا نیست بلکه به معنای ادای احترام به ساحت مقدس آن بزرگواران هست. توصیه می کنم قبل از اظهار نظر در مورد مسائل اعتقادی کمی مطالعه و تحقیق داشته باشید و یا از متخصصان این حوزه سوال کنید.
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۰۸:۱۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
بسیار عالی چهره سفاک و نیات پلید این فرقه ی منحوس رو نشان دادید.اجرتان با امام حسین علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
این فرقه شبیه بابیت و وهابیت و دراویش است .
فتنه ای عظیم از این فرقه احمق و پرادعا خواهید دید .
آن زمان عقاید خود را مرور کنید و دلتان را نثل آهن قرص و محکم نگهدارید .
اینها فریب خوردگانی هستند در جنگ صفین که تشخیص حق و باطل را نداشته و با دیدن قرآن سر نیزه ، فریب نیرنگ معاویه و عمروعاص را خواهند خورد .
و چه بد مردمانی هستند این فرقه داعشی .
با برخی از جمود فکرهای این فرقه صحبت کرده ام .
دقیقا طالبان جلوی شما پدیدار می شود .
بقیه اش را بایستی روشنگری کنید .
در ضمن این فرقه از روشنگری به شدت هراس دارند و سعی می کنند مباحث خود را با افراد ضعیف العلم و یا مکانهایی با حضور هواداران خود برگزار کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
خدا نسل شیرازی هارو بخشکونه
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۳:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
عزیزم نباید بگی نسل شیرازهار بخشکونه باید بگی این آدم کثیف نفهم نابود شه آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
منظورش این شیرازیاست که دشمن وحدتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
منظورتان نسل فرقه شیرازی ها است .
خود شیرازی ها و مردم با صفای شیراز خیلی خوب و مردم دوست هستند .
آخرین اخبار