ادعا‌های عجیب‌ ۷ مدعی سفر در زمان و پیش‌گویی‌هایشان + تصاویر

در گزارش زیر، ضمن یک بررسی کوتاه و اجمالی، درباره احتمال سفر در زمان از منظر علمی، معروف‌ترین این داستان‌ها را خواهید خواند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شما هم تا حالا ویدئو‌های عجیب‌و‌غریب و پربازدیدی را در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های آپلود فیلم و ... دیده‌اید که دارای محتوا‌هایی درباره اظهارات مسافران زمان بوده‌اند. اگر هم تا به حال به این موضوع که بسیار خارق‌العاده و بحث‌برانگیز به نظر می‌رسد، برنخورده باشید، با خواندن مطالب این گزارش، ماجرا برای‌تان جذاب خواهد شد! اما آیا سفر در زمان وجود دارد؟ تقریبا از زمانی که بشر توانست تاریخِ خود را به صورت مکتوب درآورد، داد و ستد کند و زندگی مدرن داشته باشد، به فکر سفر در زمان افتاد تا بتواند گذشته را به نفع خود تغییر دهد، اما چرا نمونه‌ای واضح و واقعی از سفر در زمان نمی‌بینیم؟

فیزیک دانان می‌گویند پارادوکس‌های زمانی، اجازه نمی‌دهد نظریه‌های سفر در زمان را اثبات کنیم و سفر در زمان چه به گذشته و چه آینده، فعلا فقط فرضیاتی گاهی فانتزی و در مواردی پیچیده و علمی هستند. در این میان هستند کسانی که گزارش‌های مختلفی از سفرهایشان به گذشته یا آینده منتشر کرده‌اند.

گزارش‌هایی که از دیدگاه قضاوت‌کنندگان، گاه مضحک و گاه عمیق و حائز اهمیت جلوه کرده است. اما ویژگی مشترک بیشتر این افراد، این است که اظهارات‌شان را در قالب ویدئو‌های ضبط شده بیان کرده اند و صحت داستان‌شان، بی‌نتیجه مانده است. در این مطلب، ضمن یک بررسی کوتاه و اجمالی، درباره احتمال سفر در زمان از منظر علمی، معروف‌ترین این داستان‌ها را خواهید خواند.

بررسی احتمال سفر در زمان از لحاظ علمی
«استفان هاوکینگ» فیزیک دان مشهور، خیلی تلاش کرد بحث درباره مسافران زمان را یک‌بار و برای همیشه حل کند. همچنین وجود تناقضات فضا-زمانی منجر به ارائه حدسی از سوی او شد که اصطلاحاً «حدسِ حفاظت از تاریخ» نامیده می‌شود به این معنی که، چون ما تاریخ مکتوب داریم، اگر کسی بتواند در زمان سفر کند، آن‌وقت تاریخ به شکلی که ما می‌شناسیم دیگر وجود نخواهد داشت.

اما جالب است بدانید چیزی که امروزه ثابت شده این است که سفر در زمان به شکل تئوریک امکان‌پذیر است. کافی است انسان بتواند کرم‌چاله را پیدا کند! کرم‌چاله پدیده‌ای نظری است که بین دو نقطه از زمان و مکان پیوند ایجاد می‌کند. اگر انسان وارد آن شود، به سوی نقطه دیگر سفر خواهد کرد و در نتیجه می‌تواند در زمان سفر کند.

اما هم اکنون از نظر فناوری، توانایی ما انسان‌ها در حدی نیست که بتوانیم در زمان سفر کنیم. البته «هاوکینگ» نظریات و آزمایش‌های زیادی در زمینه کرم‌چاله‌ها ارائه داده است. از زبان هاوکینگ در مستندی می‌شنویم: «من آزمایشی را طراحی کردم که بتواند امکان سفر انسان در زمان را از طریق کرم‌چاله‌ها نشان دهد. من یک مهمانی ترتیب دادم؛ مراسم خوش آمدگویی برای مسافران زمان آینده. تا پیش از شروع مهمانی به هیچ فردی چیزی نگفتم.

دعوت‌نامه‌ای شامل مختصات دقیق زمان و مکان مهمانی آماده کردم و امیدوار بودم نسخه‌هایی از آن تا هزاران سال باقی بماند. شاید روزی کسی که در آینده زندگی می‌کند به این اطلاعات دست یابد و با استفاده از یک ماشین زمانِ کرم‌چاله‌ای به مهمانی من بازگردد و ثابت کند که روزی سفر در زمان امکان‌پذیر است.» (برگرفته از مستند «درونِ کرم‌چاله» Through the Wormhole).

ادعا‌های عجیب‌ و‌ غریب ۷ مدعی سفر در زمان و پیش‌گویی‌هایشان

ناپدید شدن بعد از کسب سود ۳۵۰ میلیون دلاری در ۱۴ روز!
فکرش را بکنید امکانی وجود داشت که برایتان معلوم شود در کدام سهام سرمایه‌تان را بند کنید تا سود بزرگی نصیب‌تان شود. جوری که هیچ ضرری در کار نباشد و نمودار حساب‌تان با سیری صعودی بالا برود. رویایی است نه؟ اما جالب است بدانید در واقعیت چنین اتفاقی رخ داده، اما چگونگی آن برای همیشه در حد یک معما باقی مانده است.

طی خبری معلوم شد یک معامله‌گر موفق در بورس سهام وال استریت به نام «اندرو کارلسون»، طی ۱۴ روز تنها با ۸۰۰ دلار سرمایه‌گذاری، ۳۵۰ میلیون دلار سود کرده است! خب چنین چیزی را نمی‌شود گذاشت روی حساب خوش شانسی یا مهارت آقای کارلسون در بورس.

FBI معتقد بود این شخص در خرید و فروش سهام، به اطلاعات محرمانه دسترسی دارد و او را در ۲۸ ژانویه سال ۲۰۰۳ دستگیر کرد. او خودش را ۴۴ ساله و متعلق به سال ۲۰۵۰ معرفی می‌کند که به زمان ما بازگردانده شده است. همچنین نتیجه همه ۱۲۶ معامله پرخطرش را از قبل می‌دانسته و برنامه‌ریزی کرده است.

او ادعا کرد در قبال آزادی حاضر است محل پنهان شدن اسامه بن لادن را فاش و دانش درمان بیماری ایدز را هم منتقل کند. خب طبیعتاً پلیس که او را جدی نگرفت. منبع کمیسیون ارز و اوراق بهادار آمریکا هم داستان او را باور نکرد؛ اما بخش ترسناک ماجرا این‌جاست که پلیس در ادامه تحقیق و بررسی‌هایش، در کمال تعجب هیچ اطلاعاتی از تاریخ تولد، محل تولد و خانواده اندرو پیدا نکرد.

در همین زمان، فرد ناشناسی برای آزادی او یک میلیون دلار وثیقه گرو گذاشت و اندرو با کلی راز، برای همیشه ناپدید شد؛ بدون این که در دادگاهش حاضر شود. «اندرو کارلسون» برای همیشه در فهرست سیاه FBI باقی ماند بدون این که بدانیم او واقعاً مسافر زمان بود یا یک شیاد بسیار باهوش.

ادعا‌های عجیب‌ و‌ غریب ۷ مدعی سفر در زمان و پیش‌گویی‌هایشان

تلاش برای اثبات حرف‌های خود به کمک دستگاه دروغ‌سنج!
جالب است بدانید «نُواح» (مشابه اسم یکی از شخصیت‌های سریال معروف و مرموز «دارک» که او هم مسافر زمان است)، احتمالاً محبوب‌ترین قهرمان سفر در زمانِ یوتیوب است. در این ویدئو سر و کارش با دستگاه دروغ‌سنجی است که صحت گفته‌هایش را تایید می‌کند و ویدئویی ۱۶ دقیقه‌ای در دست دارد از یک بیابان خشک و قحطی زده.

او مدعی است این بیابان همان لاس‌وگاس آمریکا در آینده است و معتقد است این خشکسالی به دلیل گرمای بیش از حد زمین رخ داده. در این ویدئو دستگاه دروغ‌سنج به او متصل شده و در حال پاسخ دادن به سوالات کاربران و گوینده است. اما نه دستگاه دروغ سنج در ویدئو به طور کامل مشخص است و نه چهره نواح که به صورت محو درآمده و نه صدای او که با افکت‌های صوتی تغییر کرده است.

بخشی از پیش‌گویی‌های این شخص، این بوده که در سال ۲۰۳۰ انسان‌های بسیاری به فضا سفر کرده‌اند، ماشین‌ها همگی الکتریکی شده اند و هوش مصنوعی بر جهان سلطه دارد. او همواره می‌گفت مدارک محکمی دارم، اما به دلیل وجود پارادوکس و دوگانگی آن‌ها را مطرح نخواهم کرد چراکه مردم حرف من را باور نمی‌کنند. هم اکنون او هم ناپدید شده و خبری از او در رسانه‌ها منتشر نمی‌شود.

ادعا‌های عجیب‌ و‌ غریب ۷ مدعی سفر در زمان و پیش‌گویی‌هایشان

سفر در زمان برای خبر دادن از جنگ‌جهانی سوم!
ماجرای شخصی به نام «مایکل فیلیپس» و ویدئوی معروفش با ۹ میلیون بازدید طی یک روز در یوتیوب، موضوع این پاراگراف است. برای تجسم بهتر، یک ویدئوی بی‌کیفیت در فضایی نسبتا تاریک و سیاه وسفید را در نظر بگیرید که شخصی نشسته و با لحنی نیمه قاطع و نیمه هراس‌آور، دارد وقوع اتفاق‌های ناگوار در آینده را اطلاع می‌دهد.

او ادعا می‌کند که متولد سال ۲۰۴۳ است و از سال ۲۰۷۵ می‌آید و داستان «جان تایتر» راکه در ادامه می‌خوانید تأیید می‌کند. فیلیپس ادعا می‌کند خوشبختانه جنگ داخلی در آمریکا را که قرار بود در سال ۲۰۰۸ آغاز شود، متوقف کرده است. او همچنین مدعی شد که در سال ۲۰۲۰ جنگ سوم جهانی اتفاق می‌افتد و آغازگر آن نیز تلاش کره شمالی برای حمله اتمی به آمریکا خواهد بود.

اما اظهاراتش درباره خودش خواندنی است و می‌گوید که توسط یک اداره دولتی (که در آینده ایجاد خواهد شد) به نام بخش ۱۸ انتخاب شده است. پس از تلقین، او را به یک آشیانه مخفی بردند. سپس ماشین زمان را نشانش دادند که یک جسم کروی به اندازه ۸ فوت است.

او توضیح می‌دهد این ماشین یک اعوجاج گرانشی ایجاد کرده تا در زمان، فضایی را سوراخ کند که از آن طریق بتوان در زمان سفر کرد. بسیاری از کاربران یوتیوب اظهارات و حدس‌های فیلیپس را باور ندارند. می‌گویند این حرف‌ها شباهتی به پیش‌گویی ندارد بلکه می‌تواند اهداف شومی باشد که آمریکا در آن زمان قصد به وقوع پیوستن آن را داشته و برای این‌که مورد قبول و باور پذیر جلوه کند در قالب سفر در زمان و به این شکل مطرح شده است.

ادعا‌های عجیب‌ و‌ غریب ۷ مدعی سفر در زمان و پیش‌گویی‌هایشان

لو دادن تصاویری از ماشین زمان!
«جان تایتر» کسی که خیلی‌ها او را شیاد اینترنتی بیش نمی‌دانند، در میان مدعیان سفر در زمان، چهره شناخته شده‌ای دارد. حدود ۱۰ سال پیش، او شروع به معرفی خودش به عنوان مسافر زمان در وبسایت‌های اینترنتی کرد و گفت که از سال ۲۰۳۶ به سال ۱۹۷۵ سفر کرده، اما در این بین از سال ۲۰۰۰ سر در آورده و در همین سال پیامش را منتشر کرده است.

تایتر گفت در سال ۲۰۳۶ عضوی از ارتش بوده و ماموریت داشته جان بشر را نجات بدهد به همین دلیل به سال ۱۹۷۵ سفر کرده تا یک سیستم کامپیوتر حاوی قطعه IBM۵۱۰۰ را با خودش ببرد و یک ماشین الکتریکی را بازیابی کند و بعد هم ادعا کرد در سال ۲۰۰۱ گیر افتاده است.

او دلیل اصلی این توقف را نجات آمریکا در سال ۲۰۰۴ از جنگ داخلی که باعث کشته شدن میلیون‌ها انسان می‌شود، اعلام کرد. تایتر برای اثبات ادعایش تصویری از ماشین زمانی را که اختراع کرده با دفترچه راهنما و نمودار‌ها و طرح‌های آن در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کرد.

سرانجام تایتر، در ۲۴ مارس ۲۰۰۱، برای همیشه ناپدید شد. بررسی و تحقیق درخصوص این‌که او دقیقا که بود و هدف اصلی‌اش چه بود، هنوز و بعد از این همه سال ادامه دارد.

هشدار دادن درباره حمله موجودات فضایی به زمین!
به عنوان یکی از جدیدترین موارد، خوب است درباره برایانانت جانسون ۲۷ ساله بخوانید. ماجرای مستخدمی که اکتبر ۲۰۱۷ در شهر کاسپر آمریکا ظاهر شد. او نزد پلیس سوگند یاد کرد که از سال ۲۰۴۸ به زمان حال برگشته تا به مردم درباره هجوم بیگانگان هشدار دهد. به ویژه، او خواست که با رئیس جمهور صحبت کند و به او درباره جزئیات حمله‌ای که قرار است اتفاق بیفتد، هشدار بدهد.

او می‌گفت به سال ۲۰۱۷ آمده است تا به مردم جهان هشدار دهد که در سال ۲۰۱۸، کره زمین هدف حمله موجودات فضایی قرار خواهد گرفت. جانسون می‌گفت طبق برنامه قرار بوده است در سال ۲۰۱۸ بازگردد، اما به دلیل این‌که موجوداتی فضایی به او نوشیدنی‌های غیرمجاز خورانده‌اند، به سال ۲۰۱۷ آمده است! در پایان، پلیس حرف‌های این مرد جوان را نپذیرفت و او به اتهام برهم زدن نظم عمومی دستگیر شد و ظاهرا که هنوز آزاد نشده است.

ادعا‌های عجیب‌ و‌ غریب ۷ مدعی سفر در زمان و پیش‌گویی‌هایشان

خبر دادن از شیوه زندگی در سال ۸۹۷۳ میلادی!
ادعای ویلیام تیلر، کمی متفاوت‌تر از موارد مشابه‌اش، به سال‌های خیلی دورتری اشاره دارد. او مدعی شد که از سال ۲۰۰۵ به سال ۳۰۰۰ سفر کرده، بعد از آن به سال ۸۹۷۳ منتقل شده! همچنین از سوی یک شرکت تحقیقاتی که برایشان کار می‌کرده به عنوان قسمتی از پژوهش، به آینده فرستاده شده است. پیش‌گویی او از سال ۸۹۷۳ این است که در آن زمان، خبری از بیماری، مرگ، جنگ و جرم و جنایت نیست. انسان‌ها بسیار قد بلند، لاغر اندام و دارای سر‌های بزرگ هستند که در کنار روبات‌ها زندگی می‌کنند. تیلر همچنین گفته که در سال‌های آینده سفر در زمان موضوعی طبیعی و پیش پا افتاده خواهد بود تا جایی که بسیاری کشور‌ها اقدام به ساخت ماشین سفر در زمان می‌کنند. تیلر گفته است در آینده مشخص می‌شود که کشور‌های زیادی در حال تلاش برای ساخت ماشین سفر در زمان هستند.

ادعا‌های عجیب‌ و‌ غریب ۷ مدعی سفر در زمان و پیش‌گویی‌هایشان

حضور داشتن در عکسی مربوط به سال ۱۸۶۳!
نام یک وکیل هم در بین معروف‌ترین مدعیان سفر در زمان دیده می‌شود. اندرو باسیاگو که در شهر سیاتل زندگی می‌کرده، چند سال پیش بنا به ادعای خودش ماجرای یک پروژه محرمانه برای ساخت ماشین زمان را در گفت‌و‌گویی با هافینگتن پست لو داده است.

او گفته وقتی کم سن و سال بوده (از ۷ تا ۱۲ سالگی) وارد این پروژه شده است. پروژه‌ای که تحت نظر سازمان پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته وزارت دفاع آمریکا انجام می‌شود.

اندرو به نشریه هافینگتن‌پست گفته: «آن‌ها کودکان و بزرگ‌سالان را تمرین می‌داده‌اند تا از تاثیرات فیزیکی و روانی که سفر در زمان بر آن‌ها می‌گذارد، آگاه شوند. همچنین کودکان این برتری را نسبت به بزرگ‌سالان داشتند که راحت‌تر بر کشش و فشار حاصل از سفر بین گذشته و آینده فائق آیند».

حالا می‌خواهید بدانید باسیاگو چه پیش‌بینی‌هایی کرده بود؟ برخلاف دیگر مسافران زمان، باسیاگو پیش‌بینی‌های مناسبی از آینده ارائه نداد به جز یک مورد که گفته در بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۸ رئیس جمهور آمریکا خواهد شد. خیلی از افراد ادعا‌های باسیاگو را مضحک می‌دانستند و می‌گفتند او به این بهانه قصد تبلیغ خود را دارد.

در جایی دیگر، باسیاگو مدعی شده که در سال ۱۹۷۲ از طریق نوعی اتاق پلاسمایی واقع در هانوفر شرقی در نیوجرسی به گذشته رفته و تصویرش در عکسی از آبراهام لینکلن در سال ۱۸۶۳ وجود دارد! ادعایی که هیچ وقت ثابت نکرد و الان هم معلوم نیست که خودش در کجا زندگی می‌کند!

نکته پایانی این که هرچند برخی ادعا‌ها بیشتر حاصل ذهن مشوش آدم‌ها به نظر می‌آید، اما نمی‌توان به لحاظ علمی و تئوری کلیت موضوع نسبی بودن زمان را نادیده گرفت و از کنار موضوع جالب سفر در زمان به راحتی گذشت.

ادعا‌های عجیب‌ و‌ غریب ۷ مدعی سفر در زمان و پیش‌گویی‌هایشان

دانستنی های جالب ، مفید و عجیب از سراسر دنیا در سرویس وبگردی

ماجرای نجات یک زن از مخمصه بزرگ توسط مژده لواسانی

چرا قم بر خلاف روایات درگیر کرونا شد؟

خودکشی معلم ۴۰ ساله در غم مرگ سیاستمدار مشهور!

آب این میوه دشمن چاقی است

۱۰ سطح آلوده؛ پس از تماس با این سطوح دست خود را بشویید!

بروز علائم کمتر یائسگی با این روش

دکوراسیون بهاری خانه؛ راه‌هایی ساده و جذاب برای فصل نو

لگیمات شیرینی خوشمزه و پرطرفدار عربی + طرز تهیه

نکاتی که در مورد سیستم ترمز خودرو باید بدانید

این گیاهان، منبع پروتئین هستند

چرا نباید بادکنک‌ها را در آسمان رها کنیم؟!

مو‌های زاید پشت لب را با یک ادویه محو کنید + روش

برف شادی مرگی تلخ را رقم زد

صاعقه‌زدگی و آسیب‌های پوستی شگفت‌انگیزی که می‌تواند ایجاد کند + تصاویر

هنرمندان و بازیگران ایرانی از چه اسم‌هایی برای فرزندانشان استفاده کرده‌اند؟

از آش رشته خوشمزه تا مرغ با سس کاری خامه‌ای برای عصرانه + طرز تهیه

ساعت رولکسی که پرسپولیس نباید به دست می‌بست!

روش‌های طبیعی برای نرم و مرطوب شدن مو‌ها

این مرد با سر واژگونش خبرساز شد! + تصاویر

آموزش آشپزی؛ از بریانی اصفهان و کوفته هلو شیرازی تا یک آش محلی خوشمزه + طرز تهیه

صدای پای بهار در زمستان بهبهان + تصاویر

چگونه سیستم ایمنی بدن‌مان را تقویت کنیم؟

کرونا به ریاست جمهوری ترامپ پایان می‌دهد؟

عجایب آفرینش یک عنصر میان آیات الهی/ اشاره به اعجاز‌های علمی آهن در قرآن

آقای جوان! این روزهای سخت هم می‌گذرد

پیچش‌های عجیب دنیای فوتبال/ همه خارجی‌هایی که مثل استوکس رفتند و دیگر نیامدند

طرز تهیه شامی بادمجان

نظر روانشناسان آمریکایی درباره ترامپ

فیالکا؛ راز روسی که سال ۲۰۱۹ فاش شد! + تصاویر

حکم جالب قاضی ایرانی برای یک مجرم در بحبوحه کرونا + سند

همه چیز درباره گوجه فرنگی سبز

اطلاعاتی کمتر شنیده شده از قرارگاه زیستی نیروی زمینی سپاه/ از هدف تشکیل تا ماموریت اعضای آن

لیگ برتر در بلاتکلیفی کامل/ بازی‌ها تعطیل شد، تمرین‌ها نه!

طرز تهیه مرمکه حلوای گردو

برای رنگ کردن خانه این ۴ نکته را در نظر داشته باشید

خوب دفاع کنیم، در پرونده ویلموتس برنده می‌شویم

خداحافظی زودهنگام «علاوی» با صندلی داغ نخست‌وزیری

خواص حنا برای مو

کرونا روی دستمزد کارگران چه تاثیری داشت؟

نشانه‌های یک فرد معتاد

کرونا نفس کدام مشاغل را گرفت؟

ترامپ در چند قدمی ورود به شهر گربه‌ها

هدایت پروژه نفوذ و ابتذال در شیعیان از لندن/ از توهین به مذاهب اسلامی تا سوءاستفاده‌های کرونایی

۱۰ تصویر تاریخی و نایاب از بیگانگان و موجودات فضایی

وضعیت آچمز اپوزیسیون / وقتی ضدانقلاب چاره‌ای جز اتهام زنی ندارد!

توافق صلح ترامپ و طالبان چگونه رویای دیرینه افغانستان را متلاشی خواهد کرد!؟

چرا کاهش ترافیک هم آلودگی هوای تهران را کم نکرد؟

منبع: خراسان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آمین
۰۰:۲۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سفر در زمان لمس دراغ بو می کاری کردم که سویت می کند که سفر در زمان غیر ممکنه
France
منتقد
۱۵:۴۵ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
روانی بودن و توهم شهرت و خاص بودن در بعضیاشون کاملادآشکاره
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۲۱:۵۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام
اگه امکان سفر در زمان وجود داشته باشه یعنی باید بعد ماهایی وجود داشته باشد بعد های زمانی بعدما ولی اگه بعد ما وجود نداشته باشه یعنی ما آخرین بعدزمانی باشیم او موقع چی یعنی ما ایندرو داریم برای گذشته می‌سازیم ولی آینده برای ما وجود ندارد و سفر به گذشته که امکانش خیلی کم پس.....
United States of America
کرمچاله
۰۳:۱۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
به کرمچاله ها باور دارین؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۳۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
چه جالب که همه هم برای اون سمت زمین عستن. کسی از ایران کشورهای عربی اسیا و ... نبوده که در زمان سفر کرده باشه.چه چرندیاتی
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۳:۲۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
از نظر من هیچ گونه سفر در زمان امکان پذیر نیست زیرا زمان چیزی نسبی است وجودی ندارد ما خودمان زمان را خلق کرده‌ایم از قبل وجود نداشته وجود خارجی ندارد
برای مثال انسان میتواند تا دورترین کهکشان ها برود اما چون امکانات کافی ندارد نمیتواند اما امکان پذیر است زیرا دورترین کهکشان ها وجود خارجی و فیزیکی دارند اما زمان اینطور نیست دیروز گذشت و هیجا نرفته که ما به آن برویم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
از نظر من هیچ چیز غیر ممکن نیست هر قانونی هر فکری و... میتونه نقض بشه اما برای نقض اون استدلال علمی و غیر قابل انکار نیازه. تمام این افرادی که گفتید، هیچ مدرکی برای اثبات حرفشون نداشتن. اما بعضی وقتا علم و عقل نمیتونه موضوع رو درک کنن و با احساس میشه درکش کرد. حرف من اینه که قوانین و عقاید قابل نقض هستن و در عین حال نمیشه برای هر حرفی از راه و روش علم پیروی کنیم چون ممکنه هنوز به علمی نرسیده باشه بشر که این موضوع رو درک کنه.
Iran (Islamic Republic of)
داریوش ۱۹۷۷
۱۹:۳۰ ۰۵ تير ۱۴۰۱
میشه در زمان سفر کرد فقط باید وارد سیاهچاله شد
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه کسی واقعاً و جِداً به آینده سفر کرده، برای ما توضیح بده که آینده چه جوری بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۷ دی ۱۴۰۲
من میدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
من در مورد نظر علی میخوام بهش جواب بدم اینکه جسم انسان محدود به زمان خاصه معنیش اینه که نمیتونه همزمان در دو سال باشه .
که از نظر ماشین زمان هم درسته .
ولی دلیل اصلی اینه که زمان رو میشه کش اورد یا فشرده کرد ولی نمیشه به عقب با جلو بردش.
این یه قانونه ولی مثل تمام قانون ها ممکنه نقض داشته باشه .
مثلا سیاهچاله یه جسم فضا زمانیه یعنی زمان رو هم سوراخ کرده . شاید از این طریق بشع توی زمان سفر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام غیر واقعی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
من دارم فقط نظرم رو مطرح میکنم ممنون میشم شما هم نظرتون رو بگید
اول از همه میخوام با دین جلو برم، خدا گفته که بدن انسان، محدود به زمان و مکانه پس قطعاااااا سفر در زمان با جسم انسان ممکن نیست ولی....
انسان میتونه با روح، در زمان سفر کنه، مثل خواب، توی خواب روح انسان به یک مکان دیگه میره ولی جسمش اینجاست و توی خواب هم جسمش تحت کنترلش نیست
یعنی میتونیم به اینده یا گذشته سفر کنیم ولی اونم مدلی که نمیتونیم کاری انجام بدیم فقط در حد مشاهده
Iran (Islamic Republic of)
ــــ
۲۳:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
خب ببینید سفر در زمان واقعیه از نظر علم واقعیه ولی باید شئ داشته باشیم که با سرعت نور حرکت کنه که هنوز همچین چیزی درست و انجام نشده باید منتظر بمونیم....
Iran (Islamic Republic of)
ابولییی سال ۱۸۹۸
۱۲:۱۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
این همش دروغه
1هنوز آینده ساخته نشده
2ماشین زمان به گفته دانشمندان طی دویست یا سیصد سال دیگه اختراع میشه وکسی نمیتونه ادعا کنه من به گذشته یا آیند سفر کردم
3کسی هم نمیتونه از آیند به زمان ما بیاد چونه گفتم که آینده ساخته نشده برای همین مانمیتونیم به آینده بریم اما سفر به گذشه در ۲۰۰ سال آینده ممکن است تمام
Iran (Islamic Republic of)
S
۲۲:۳۱ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
ب نظر من ک زمان وجود دارد و اینده هم ساخته شده و یک دوره زمانی هم اکنون وجود دارد ک برای ادمای اون زمان چیزی ناشناخته‌ای در مورد جهان باقی نمونده همه چی مشخص شده و هر ادمی چ در گذشته چ در اینده در دوره زمانی خودش الان داره زندگی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۸:۵۷ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
خوب عزیزم تو که می گی با تلسکوپ



۱ انجام دادین

۲ اصلا با ۰۰۰۰۰۰۰۰۰سرعت نوری سفر کردیم محمدی هستم و فیزیک خوندم و دانشگاه شهید فهیم زاده قبول شدم ممکن نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۶ دی ۱۴۰۰
سفر به گذشته می شه با تلسکوپ
United States of America
حمید
۲۲:۴۶ ۰۷ دی ۱۴۰۰
آینده هنوز ساخته نشده اینا چجوری از آینده میان این زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
خوب بود چیز های زیادی دستم اومد
Iran (Islamic Republic of)
یه بابایی
۰۲:۵۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
یعنیییی باید یه گونی تخمه گرفت و نشست پای خرافات و نظرات اینااااا....حاجی چرا انقد زووووور میزنیدبخاطر ماشین زمان همین پراید و پیکانم ماشین زمانن دیگه یه نیم ساعت زودتر میرسی خونت بهش میگن سفر در زمان،طرف هوش مصنوعی ساخته که نمیفهمی انسان هستش یا ربات عین منو توعه رفتاراش حالا ماشین زمان تو خفا نمیتونن بسازن که صد سال پیش نظریشو انیشتین و تسلا دادن و دوتاشم آدولف هیتلر داشت بنظرت؟؟
اینا همه بکناااااااار،اونام انقد کودن هستن که بخوان چنین اطلاعاتی رو لوووو بدن به منو شما خخخخ الله اکبر ،بخودتون بیایید همیشم هرچی میدونید بذارید واس خودتون هیشکی اونقد رفیق نیست ک همه رازاتو بدونه،یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
بچه اصلا چی گفتی؟
به هر حال جمله بندی ات هم مشکل داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
سفر در زمان با استفاده از تلپورت كاملا ممكن هست دوستان ولي بايد صبر كرد كه تكنولوژي تلپورت به طور كامل ارائه بشه
Iran (Islamic Republic of)
دانا
۱۸:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
عحب چرندیاتی سرهم کردن
واقعا خیلی حرفاشون بی اساس و بی مدرک و غیر واقعی همین طور دروغ بود و هیچ کدوم ذره ای به واقعیت نزدیک نشد
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۷:۵۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بهترین پیامی که خوندم

همون اول فهمیدم همش دروغه با 7 دلیل محکم

1_هیچکدوم از این ها از خیلی از اتفاقات خبر نداشتن از جمله
کرونا. یا جنگ ارمنستان و آذربایجان. یا نابود شدن تروریست ها از جمله داعش. از بین بردن تاسیسات اتمی کره شمالی و رای اوردن بایدن و...

2_ اگر کسی در زمان سفر کنه تکنولوژی پیشرفته ای یا دارویی یا ابزار های جدید یا.. از آینده با خودش میاره

3_ حرف همشون دروغ از آب دراومد و هیچ کدوم از این اتفاقات نیفتاد

4_مدرکی برای اثبات ادعا ها و حرف هاشون وجود نداره

5_زمان به فرمان خداست و در سوره عصر هم گفته شده

6 _اگر سفر در زمان وجود داشت باید حداقل روزی 10 میلیون بار اتفاقات زمین عوض میشد.

7_دروغ های اینا معلوم بود از جمله :موجودات فضایی حمله نکردن و دونالد ترامپ هم رئیس جمهور آمریکا نشد و جنگ جهانی سوم هم شروع نشد و زمین هم منفجر نشد و..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حدسش رو میزدم که سفر زمانی 99 درصد دروغ باشه
دیگه مطمئن شدم خزعبلاتی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خب مشخص شد سفر در زمان از همه نظر دروغه
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین محمد خانی
۰۹:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ببینید نمیشه الان زمان رو به عقب برد ولی میشه که ما به عقب یا جلو برویم که.الان به نظر من و خیلی های دیگه الان گذشته و آینده هر لحظه اش در حال اتفاق افتادن است.ولی ما آنها را نمی بینیم، چون در آن زمان نیستیم و ما در زمان حال هستیم.یعنی الان زمان گذشته وجود داره و زمان آینده هم ولی زمان اصلی زمان حال است.یه دقیقه قبل که من اولین کلمه ی پیاممو نوشتم الان داره اتفاق می افته ولی من الان نمی بینمش چون در اون زمان نیستم.
Netherlands (Kingdom of the)
......
۰۸:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اگه ب خواست خداوند ب گذشته یا آینده رفته باشن!
چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
وجود نداره سفر در زمان و این چیزا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
سفر در زمان کاملا واقعیست
شاید بعضی ها که دارن حال رو میبینن نتونن تصور کنن ولی این اتفاق کاملا امکان پذیره
برای مثال هیچکس قبل اینکه فضاپیما تولید و کشف بشه همه فکر میکردن رفتن به فضا و رسیدن به ماه غیرممکنه در صورتی که امروزه ممکنه یا خیلی از مثال های دیگه
به نظر من این یک امر کاملا طبیعیست و فقط و فقط انسان باید درک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
هرچیزی رو باهم مقایسه نکن
اگر بشر موفق شد مثلا هواپیما و فضاپیما و تلسکوپ و تلفن و .. بسازه چون خدا برای ادم ها انواع منابع مثل فلز و نفت و انرژِی های الکتریکی و فلزات و منابع طبیعی و .. افریده
و این ها به گونه ای افریده شدن که حتی با ترکیب برخی اتم ها ماده جدیدی میتونه به دست بیاد
از طرفی توان و نیاز ساختش رو خدا به انسان بخشیده از جمله قدرت تفکر مثل حل مسائل ابتدایی گرفته تا حل مسائله های پیچیده و فوق العاده سخت که در هیچ موجود دیگه ای دیده نمیشه
اما انسان هیچ وقت توان کنترل بعضی از پدیده ها رو نداره مثل اومدن مرگ یا نظم بی نهایت دقیق سیارات و خورشید های دور دست یا کنترل زمان و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
124000 فرستاده الهی با مدرک و معجزه و صداقت گفتند جهان های برزخ و جهنم و بهشت وعده خداست. تکذیب کردید.

حالا 4 تا دیوانه شیاد کافر روان پریش شیطان پرست با خیال بافی گفتند به نظر ما جهان موازی هست . ندیده و بدون مدرک و بدون سازگاری با عقل قبول کردید؟؟؟
خب لامصب خدا تو رو وقتی اینجا آفریده جای دیگه که نیستی.
روح و جسمت همین دنیاست.

ما هر موقع آخرت و بهشت و جهنم حرف بزنیم با نادانی تمام جواب میدی ​که کسی اون دنیا ها رو ندیده!!
در حالی که پیامبران و افراد زیادی اون دنیا رو دیدند. و از برزخ برگشتند. اما هیچ کسی دنیای موازی ندیده.
وعده پیامبران الهی بدون شک تحقق خواهد یافت.

اما دروغ های شیطانی نجس کافران مفسد شراب خوار از جهان موازی بدون شک کذب محضه.
و خیال روانی و شیطانی به اسم جهان موازی در نتیجه وجود نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
کاملا درسته موافقم
پیامبران زیادی از جمله حضرت محمد رسول الله و حضرت عیسی علیه السلام به معراج رفتند.
و افراد زیادی از جمله حضرت حضرت عزیر علیه السلام و اصحاب کهف مردند و سپس به حکم الهی دوباره زنده شدند.
تا مردم زنده شدن مردگان را به چشم ببینند.
و افراد زیادی هم همین دوره از برزخ برگشتن. پیشنهاد میکنم مستند زندگی پس از زندگی رو هم ببینید.
United States of America
ندا
۰۳:۳۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
سفر در زمان گذشته وجود داره به دليل وجود جهان موازي هر اتفاق يك جهان جديد ميسازه واسه همينه پيشگويي اينها از اينده كاملا درست در نيومده ممكنه اين اتفاق ها از جهاني كه اينها اومدع بودن اتفاق افتاده باشه
Iran (Islamic Republic of)
شیعه امام حسین علیه السلام
۱۸:۰۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
آیا جهان موازی رو با چشمت دیدی؟؟ خیر
ایا مسافر زمانی رو دیدی؟ نه
آیا مسافر جهان موازی رو با چشم خودت دیدی؟؟ بازم خیر
پس به چه حقی در کار خدا جدل میکنی؟ و برای خودت ندیده نوشابه وا میکنی. و خیال پردازی راه میندازی
تو فقط یک بنده خاکی هستی
این قدر هم چرت و پرت سرهم نکن
شیطان هم خیلی فاز قدرت و برتری داشت به لعن خدا دچار شد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
حیف وقت با ارزش که اسراف شد.
خدایا ببخش الهی العفو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
خب خزعبلات اینا که تموم شد
بریم کار و زندگی داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
فقط خداست که آینده را می‌داند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
درنظر یه کوانتومی محققان فیزیک میگن زمان و مکان وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
این جا جای گفتن خزعلات و چرت و پرت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام اونایی که میگن سفر در زمان غیر ممکنه اشتباهه اینا سفر در زمان نکردن من میدونم چطور باید در زمان سفر کرد ولی خطرش بالاست اگر یک موشک با سرعت نور به حرکت در بیاد در زمان سفر میکنه و دوهفته قبل همونجا سقوط میکنه یعنی در زمان سفر کرده و به دو هفته قبل رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
مسافر زمان
۰۱:۵۱ ۱۹ تير ۱۴۰۰
سفر در زمان ممکنه فقط باید روش ذهنیش رو یاد بگیرید. زمان حالت دورانی داره . با سفر ذهنی میتونید با نسخه ی پیشرفته و هوشمند خودتان ملاقات کنید همان که فکر میکنید موجودات فرا زمینی هستن درواقع فرا زمانی هستن و درواقع تر خود ماییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
همین ادعای دیوانگی رو کم داشتیم.
که شما هم دیگه کاملا مخت روانی شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
ادعا های این هفت نفر اشتباه است درست اما سفر در در زمان امکان دارد اما نه به این صورت که اتفاقات گذشته خودمان را تعقییر دهیم یا دنیا را تغییر دهیم مسخرست اصلأ ممکن نیست چون پارادوکس های زمانی اجازه نمیدهند اصلأ نمیشود زمان را به عقب ببریم ولی در پیچ وخم زمان چرا میشود رفت ولی نمیشود اتفاقاتی را در زمان اینجوری که ما می خواهیم تغییر دهیم اما امکان سفر در زمان هست شده برید تحقیق کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
مسافر زمانی؟؟ مسافر روستا هم نیستی
گذشته رو دیدی؟؟ 2 ثانیه قبل هم خبر نداری
آینده رو میدونی؟؟ 2 ساعت آینده رو هم خبر نداری که زنده ای یا نیستی
چیزی از آینده آوردی؟؟ یه شکلات هم با خودت نیاوردی
دروغ نگیم.
شاید تلپورت وجود داشته باشه چون ممکنه
اما سفر در زمان =0.00000000 درصد
اگر جواب این تقسیم رو به دست آوردی سفر در زمان هم وجود داره
=3÷7
.... 2.3333333333333333333333
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
خب دیدند هیچکی باور نکرد
و هیچی هم اتفاق نیفتاد
حالا میرن چند تا دروغ دیگه سرهم کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
نه دیگه فکر نمی‌کنم دیگه دروغی از این ها بشنویم
Japan
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام ب نظر من سفر درزمان مطلقا وجودندارد چطور میشود انسان ب گذشته سفر کند مثلا به صد سال پیش و ب اینده هم همینطور ولی معتقدم ب اینک در جهان علاوه بر زمین سیاره های زیادی برای سکونت وجود داره ک هم بزرگتراززمینن و هم قابل سکونت وخیلی پیشرفته تر اززمین وتعدادی سیاره هستند ک خیلی عقب افتاده تر اززمینن.تو کلیپی دیدم ک مردی توسط یه یوفو ب زمین اومده و یه دوربین عکاسی قدیمی اویزون گردنشه بعد از تحقیق و تفحص گفتن ک این مرد ازگذشته اومده درصورتی ک گذشته ای وجود نداره این مرد توسط یک بشقاب پرنده ک دربعدی ازمکان نامرئی میشه مردروباخودش تازمین ورویت شدنش حمل میکنه ومافکرمیکنیم ک اون ازگذشته اومده درصورتی ک اون ازسیاره خودش ک پسرفته تر اززمینه ب اینجااومده اوناییم ک میگن ب اینده سفر کردن هم همینطورتوصیف میشه .تله پورت و...هم ک جسمی واردمکان دیگ میشه هم اون انسانهای فضایی ساخته و پرداختش کردن ودراخر اینک مااونقدر پیشرفت میکنیم ک دراخر ب پیشرفت های انسانهای فضایی برسیم و من نمیدونم حکمتش چیه البته میگن ک کلا 5نژادفضایی توکل دنیاوجود داره ک 4نژادش بدند و1نژادش خوب مازیرمجموعه اون نژادخوبیم ودرواقع اون نژادخوب فضاییهاماروبوجود اوردن ک درزمان نیاز توجنگهای داخلیشون بهشون کمک کنیم و جای نژاد اوناروتوفضا ودراینده بگیریم .
کل زندگی بشر ک تا جهان هست ادامه پیدامیکنه و باپدیده قیامت یعنی تموم شدن عمر سیارات ب پایان میرسه البته میلیاردهاسال طول میکشه.
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین زهره وند
۱۳:۱۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام خودت میگی خیلی دور افتاده تر از زمین با سفینه امده حالا انسان به زور حالا راست یا دروغ به ماه رفته خوب حالا اونها اومدن زمین عقب مانده تر از ما هستن واقع حرفت مضحک نیست ببین سفر تو زمان هم امکان پذیره ولی با سرعت نور که انیشتن گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
فلسفه بافی نکن
بعدشم برو اسمش رو درست یاد بگیر
انیشتن غلطه
انیشتین درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام و درود
بهتری نیست اسم مطلب رو میذاشتین دروغ گویان شیادی که با دروغ هایشان سعی در تمسخر ملت داشتن
سال 2004 گذشت و جنگ روسیه و امریکا شروع نشد
سال 2008 هم گذشت و آمریکا سقوط نکرد
سال 2012 هم گذشت و زمین نابود نشد
سال 2017 هم معلوم شد عکس از یه دوربین یا فتوشاپ قدیمیه (واقعا شرم آوره)
سال 2018 هم گذشت و موجودات فضایی حمله نکردن و زمین هم منفجر نشد
سال 2019 هم گذشت و جنگ جهانی سوم شروع نشد
سال 2020 هم گذشت و دونالد ترامپ هم رییس جمهور نشد
سفر در زمان=دروغ و تمسخر
کلا هرچی دروغگو هست بدبخته.
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۷:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
اون اتفاغ هایی که گفتی چی شد همش الکی اگه سفر درزمان واقعیت باشه سال های 3000یا4000درست میشه الان به این زودی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
کلا امکان ساختش وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
خدا در قرآن حکیم سوره عصر گفته سفر در زمان وجود نداره

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَالْعَصْرِ ﴿۱﴾
قسم به زمان (که میگذرد)

إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْرٍ ﴿۲﴾
که انسان(با از دست دادن فرصت و زمان) در حال ضیان است

إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
مگر کسانی که ایمان آوردند و شایسته زندگی کردند و در عمرشان صالحانه زیستند و به صبر و خير سفارش کردند (امر به معروف)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
اخه دقیقا چه ربطی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
اگه یکم به کلمات مقدسی که خدا برای ما نازل کرده تفکر کنی معنی و مفهومش رو میفهمی

اسم این سوره (عصر) یعنی زمان
يعني خدا داره درباره زمان برای ما پیامی فرستاده
که الان مبحث که هنوز به جواب نرسیده چیه؟؟ زمان

در این سوره اولین آیه اومده قسم به زمان
که یعنی زمان در حال گذر به فرمان خداست

این تفسیر و معنی با آیات دیگه سوره تطابق فوق العاده بالایی داره
چون در آیه دوم گفته شده انسان در حال ضرر است
يعني با استفاده اشتباه یه نعمتی رو داره از دست میده و اسراف میشه که ضرر میکنه
و تو آیه قبلی گفته (زمان)
يعني زمان داره اسراف میشه و در راه اشتباه از دست میره
برخی افراد زمان و وقتی که بهشون بخشیده شده رو دارن الکی و در راه بیهوده و بی ارزش تلف میکنن و از دست میدن

در آیه سوم معنی 2 آیه قبل کامل میشه
اشاره به بعد از مرگ و قیامت و تمام شدن عمر داره که چه کسی سود واقعی رو به دست میاره
چون راهی برای برگشت نیست و فقط کسانی سود می‌برند که شایسته زندگی کردند و به امر به معروف و نهی از منکر سفارش کردند
چون زمان به خواست خدا در حال گذر هستش و هیچ وقت هم به عقب برنگشته
و این دنیا برای همه فانی و عمر همه هم تموم میشه
حتی جن ها که از نور و آتش هستند و سرعتی بیش تر از 300 هزار کیلومتر دارند هم نمی‌توانند کوچک ترین تغییری در زمان به وجود بیارند
يعني سرعت نور هم هیچ ربطی به زمان نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
از همون اول هم مثل روز روشن مشخص بود همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
بنده که همون اول فهمیدم همش دروغه با 7 دلیل محکم

1_هیچکدوم از این ها از خیلی از اتفاقات خبر نداشتن از جمله
کرونا. یا جنگ ارمنستان و آذربایجان. یا نابود شدن تروریست ها از جمله داعش. از بین بردن تاسیسات اتمی کره شمالی و..

2_ اگر کسی در زمان سفر کنه تکنولوژی پیشرفته ای یا دارویی یا ابزار های جدید یا.. از آینده با خودش میاره

3_ حرف همشون دروغ از آب دراومد و هیچ کدوم از این اتفاقات نیفتاد

4_مدرکی برای اثبات ادعا ها و حرف هاشون وجود نداره

5_زمان به فرمان خداست و در سوره عصر هم گفته شده

6 _اگر سفر در زمان وجود داشت باید حداقل روزی 10 میلیون بار اتفاقات زمین عوض میشد.

7_دروغ های اینا معلوم بود از جمله :موجودات فضایی حمله نکردن و دونالد ترامپ هم رئیس جمهور آمریکا نشد و جنگ جهانی سوم هم شروع نشد و زمین هم منفجر نشد و..
Iran (Islamic Republic of)
گالیله
۱۴:۲۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام من ندیده گفتم زمین گرده
سفر در زمان وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
بسه دیگه
مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ادیسون
۱۴:۱۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام بنده ادیسون هستم سفر در زمان امکان نداره
0.00001 درصد حتی فکرش هم ممکن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
ادیسون واقعی که فسیل شد . بنده ادیسون هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
این چرندیات چیه میگید
ادیسون و هفت جدش تا الان زیر خاک استخونشون هم پودر شده و خوراک مار و عقرب ها شدن
ادای دلقک ها رو در نیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
عااااااااالی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
زمان آینده با عمل حال ما مشخص میشه پس به جای اینکه به فکر آینده باشیم، به فکر حالمون باشیم چون بدون کارهای حالمون آینده ای هم وجود نداره و چیزی هم که وجود نداره نمیشه سفر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام و درود
بهتری نیست اسم مطلب رو میذاشتین دروغ گویان شیادی که با دروغ هایشان سعی در تمسخر ملت داشتن
سال 2004 گذشت و جنگ روسیه و امریکا شروع نشد
سال 2012 هم گذشت و زمین نابود نشد
سال 2017 هم معلوم شد عکس از یه دوربین یا فتوشاپ قدیمیه
سال 2018 هم گذشت و موجودات فضایی حمله نکردن و زمین هم منفجر نشد
سال 2019 هم گذشت و جنگ جهانی سوم شروع نشد
سال 2020 هم گذشت و دونالد ترامپ هم رییس جمهور نشد
سفر در زمان=دروغ و تمسخر
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۰۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سفر در زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
حیف عمري که پای خوندن این دروغ های چرند اسراف شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
از همون اول هم مشخص بود همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
عاقبت مصرف مواد مخدر صنعتی برابر با سفر در زمان
2 تا حرف از رو هوا زدن.تحقق هم پیدا نکرد که هیچ مورد تمسخر ملت هم قرار گرفتن. یک دیوانه دیگه هم بود گفت دنیا سال 2012 توسط شهاب سنگ ها و بلا های طبیعی و آسمانی به پایان میرسه اون موقع هم هیچی نشد.
از همون اول هم میدونستم این چرندیات حتی ارزش کوچک ترین توجه هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۱۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
حرف 3 تاشون که تا حالا دروغ از آب در اومده و به زمین خورده

اولی گفت دنیا در سال 2018 با هجوم موجودات فضایی و متلاشی شدن زمین دنیای انسان ها به پایان میرسه

دومی گفت و مدعی بود که سال 2020 دونالد ترامپ ریاست جمهوری آمریکا رو به دست میگیره اینم دروغ بود

و سومی هم گفت سال 2020 با شروع جنگ جهانی سوم آغاز میشه سال 2020 هم گذشت و جنگ جهانی سوم هم شروع نشد

سفر در زمان = دروغ و خالی بندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
همون 3 تا دروغ اول رو که دیدم فهمیدم چه قدر سفر در زمان حقیقت داره
یارو اول دروغ گفت که در سال 2018 دنیا با هجوم موجودات فضای تموم میشه و زمین متلاشی خواهد شد
هیچ اتفاقی نیفتاد

دروغگو دوم گفت سال 2020 جنگ جهانی سوم شروع میشه سال تموم شد و هیچ اتفاقی نیفتاد و هیچ انسانی هم کشته نشد

سفر در زمان دروغی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
اون یارو گفت سال 2020 جنگ جهانی سوم شروع میشه سال تموم شد و همه کشته میشن هیچ اتفاقی نیفتاد
دروغگو دوم گفت سال 2018 با هجوم موجودات فضای و نابودی زمین دنیا به پایان خواهد رسید و بازهم هیچ اتفاقی نیفتاد
فهمیدی چه قدر سفر در زمان حقیقت داره؟؟
دروغی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
انسان میتونه با فکرش تکنولژی هایی مثل تلفن و هواپیما و موشک و کشتی و.. بسازه اما هیچ وقت نمیتونه جلو 3 اتفاق رو بگیره
1_زمان مرگ
2_اراده و خواست خدا
3_گذشت زمان
چون این ها به فرمان خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
از این دروغ های حال بهم زن خسته شدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سرعت نور = 300000 کیلومتر در یک ثانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
حتی فکر سفر دز زمان هم مسخرس یه همکلاسی داشتیم بهش می‌گفتیم دیوونه هی از این مزخرفات حرف می‌زد
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۴:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
عجب پس سفر در زمان..خب دروغ گو دشمن خداست
بیا منم بگم از سال 3478 میلادی اومدم منو با یه دستگاه کشوندن اونجا چند تا سوال ازم پرسیدن بعد باز برگشتم
واقعا که مسخرس. کی باور میکنه این خیال بافی ها رو؟؟
زمان به خواست و فرمان خداست.
خدا جهان رو با نظم آفریده
وگرنه هرکسی میرفت و از گذشته و آینده هرچی سرمایه و ثروت بود چپاول می‌کرد و میلیون ها آدم کشته میشدن و اتفاقات دنیا بهم می‌ریخت و.. روزی 10 میلیون بار اتفاقات زمین باید عوض میشد
سفر در زمان 1 درصد هم ممکن نیست
تا حالا هزاران شاید هم میلیون ها سال از تکامل اولین انسان ها میگذره تا حالا که کوچک ترین مدرک از سفر در زمان پیدا نشده نمیدونم چرا بعضی ها فقط دوست دارن دروغ بشنون
اصحاب کهف هم نمیشه گفت در زمان سفر کردن در واقع مردن بعد به خواست خدا دوباره زنده شدن
Iran (Islamic Republic of)
سلطانی
۱۹:۳۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
خیلی هم راسته چون سفر در زمان واقعیه چند اگر ما چیزی سریعتر از نور خورشید پیدا کنیم میتونی سفر در زمان کنیم و فقط ما چیزی سریعتر از نور خورشید پیدا باید بکنیم و باید یک کرم چاله پیدا کنی باور کنید راستهههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
یک مدعی دروغگو دیگه هم پیدا شد تو چه دروغی داری سر هم کنی
Iran (Islamic Republic of)
چهل و پنج
۱۰:۵۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
دوستی که میگه این نظریه رو رد میکنم تا حالا چند مقاله نوشتی فرستادی موسسات خفن اونور ابی
Iran (Islamic Republic of)
R
۱۲:۵۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
کمتر فیلم تخیلی غیر واقعی نگاه کن اخرش دیوانه میشی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۲ دی ۱۳۹۹
زمان به فرمان خداست
ما نمیتونیم زمان رو جابجاش کنیم
این قدر از آدم ها به خاطر اشتباهاتشون دلشون میخواست تو زمان سفر کنن
حتی اگر بتونیم در زمان هم سفر کنیم نمیتونیم جلو مرگ رو بگیریم پس بی خودی ذهنمون رو نباید درگیر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
وای خیلی توپ میشه بتونیم به آینده سفر کنیم با نظر من امکاگ پذیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
امکان نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
سفر در زمان اتفاق میوفته اما سال های اینده شایدم خیلی دور و متاسفانه ما نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
هنوز متوجه نشدی همش دروغ بود
به زندگیت برس و خدا رو شاکر باش
زمان به خواست و فرمان خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام و درود
ماهم پشیمون هستیم عمرمون رو پای خوندن این دروغ های چرند تلف کردیم
Iran (Islamic Republic of)
A......
۰۰:۳۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
من دلم میخواست به گذشته سفر کنم تا جلوی یه اتفاقاتی رو بگیرم

ولی الان به نظر من آدم فقط میتونه به آینده سفر کنه
منظورم اینکه :
اگه مثلا من دوست دارم ببینم هفته ی بعد چه اتفاقی میفته باید یک هفته صبر کنم تا به چیزی که میخوام برسم و ببینم هفته ی بعد چه اتفافی میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
سلام
طبق یه نظریه علمی اگه بشر بتونه با سرعت نور از منظومه خارج بشه و بایک تلسکوپ به زمین نگاه کنه میتونه دوران ژوراسیک و کامبرین و اینا رو ببینه همونطور که این مسئله در باره ستاره هام برا ما صدق میکنه مثلا ستاره هایی که شبا میبینیم ممکنه میلیون ها سال پیش ازبین رفته باشن ولی هنوزم پرتوهای گسیل شده از اونا به زمین میرسه!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
مثلاً ۱۵۰سال ۱۰۰سال ۸۰ویا ۷۰سال پیش هم هیچ کسی فکرشو نمیکردش ما بتونیم دستگاهی بسازیم که باهاش بتونیم با کسی با کیلومتر ها فاصله حرف بزنیم اما تلفن کم کم شروع شد به ساختن و الان هم مدل های جدید اومده پس نگین نمیشه ماشین زمان ساختش ذهن های کوچک ما توانایی درک ساخت آن را ندارد شایدم کسانی هستند که ساختند ولی چیزی نگفتند تا بتوانند راحت سفر کنند و در زمان خیلی پول در بیاورند با اسراری که فهمیده اند
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۱۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
هرچیزی رو باهم مقایسه نکن
اگر بشر موفق شد مثلا هواپیما و فضاپیما و تلسکوپ و تلفن و .. بسازه چون خدا برای ادم ها انواع منابع مثل فلز و نفت و انرژِی های الکتریکی و فلزات و منابع طبیعی و .. افریده
و این ها به گونه ای افریده شدن که حتی با ترکیب برخی اتم ها ماده جدیدی میتونه به دست بیاد
از طرفی توان و نیاز ساختش رو خدا به انسان بخشیده از جمله قدرت تفکر مثل حل مسائل ابتدایی گرفته تا حل مسائله های پیچیده و فوق العاده سخت که در هیچ موجود دیگه ای دیده نمیشه
اما انسان هیچ وقت توان کنترل بعضی از پدیده ها رو نداره مثل زمان مرگ یا نظم بی نهایت دقیق سیارات و خورشید های دور دست یا کنترل زمان و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
زمان و مکان توهم ذهن انسان و دیگر جاندارانه.این مساله دیگه ثابت شده است.این از این...حالا فکر کنید با سرعتی بیشتر از نور حرکت کنیم؛بر اساس نظریه نسبیت ما میریم به گذشته.اما اینجا یه سوال پیش میاد:بشر تونسته هواپیمایی دو برابر سرعت صوت بسازه و موقع پرواز مسافران ممکنه صداهای گذشته رو بشنون ولی به محض فرود دوباره صدا های زمان حال رو میشنون؛پس ممکن نیست که زمان حرکت با سرعت فرانور(که البته این کار غیر ممکنه)ما تصاویر گذشته رو ببینیم اما جسممون تو زمان حال باشه؟
...سفر در زمان چیزی بیشتر از رویا نیست...
Iran (Islamic Republic of)
پروفسور
۱۲:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام
ببینید سفر در زمان حقیقت داره
اصلا تاحالا فک کردین که زمان چیه
فک کردین مغز ما چطور زمان رو میخونه
فرض کنید چنتا خط کنار هم در حال امتداد گرفت هستن
و ما رو یکی از این خط ها در حال حرکت هستیم
و مغز ما تعداد حرکت های مان رو ذخیره میکنه و اونو به زمان تبدیل میکنه
فرض کنید بین این خط ها یک‌میدان گرانشی قوی ایجاد بشه و خط شماره ۱ رو به خط شماره ۲ متصل بکنه و ما از همین میدان گرانشی عبور کرده و از خط ۱ به خط ۲ برویم وقتی وارد اون خط زمان بشویم شاهد تغیرات چندانی نمیشویم فقط خودتون رو میبینید که به ۲ تبدیل شده اید سفر در زمان همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
اصلا خودت فهمیدی چی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
زم
۰۹:۰۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
حالا ک اینطوره اتفاقا من دیروز رفتم تو سال ۴۳۶۶ حال نکردم ،برگشتم خونمون
Iran (Islamic Republic of)
M 20 44
۱۵:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
من خیلی به سفر در زمان علاقه دارم از بچگیم هم دربارش تحقیق کردم و خیلی به انیمه علاقه دارم .
قبلا من روی یه ادمی تحقیق کردم تو گوگل و همه جا ولی ۱ ماه بعد همون رو تو اینترنت دیدم. فک کنم رفتم به یه بعد دیگه ولی از کجا بفهمم جچوری من خیلی چیز ها رو امتحان کردم دوباره اما اتفاقی نیفتاد.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ali-imax
۰۳:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
منم اگه تو بورس سود کنم غیب میشم میرم یه جزیره دورافتاده با تمام امکانات میخرم و یه واسطه که هر چندوقت یه بار چیزهای لازم رو بیاره.خوردن کپسول تخیل ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
دوستان سفر در زمان امکان نداره مگر به خواست خدا فرض کنید اگر کسی به زمان عقب بر می گشت می تونست ما بچه بودیم ما رو بکشه اون وقت ما الان مرده بودیم شاید دلیل مرگ های ما این باشه که یک نفر میره به گذشته ما رو میکشه و ما بخاطر همین میمیریم دوستان همه اینا به کنار شاید اونا راست بگن ولی تا وقتی تجربه اش نکردید باور نکنید به امید خدا شاید کره زمین بهشت بشه
Iran (Islamic Republic of)
نیکی
۱۱:۵۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
سفر درزمان وجود داره ولی امکان نداره که بتونید به گذشته سفر کنید.رفتید اینده نمیتونید دوباره بیاید این زمان.چون ادمای مرده اش چیمیشن؟میخوان از قبر بیان بیرون؟?؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
منفی دادم چون اصلا سفر در زمان وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۱:۵۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
حالا که اینطوره من از سال ۷۹۳۱۴ میام اونسال مورچه ها سیگار میکشن و کفترا بع بع میکنن
خیلی خوبع شما هم بیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
خوشبحالتون ک میرین اینده
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۵۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام چون این مباحث خیلی خیلی پیچیده هیت بهتره همه جوانب را برسی کنید مثلا قدرت های ماوراطبیعی بعضی از انسانها شکست نور یا احتمال نامیرا بودن یا شکست قدرت نور توسط سنگهایی که هنوز بعد از چند هزار سال قدرت اشعه ای دارن ...تصور کنید بعد فکر کنید آنوقت راجع به این موضوعات صحبت کنید با مدرک... تشکر
Iran (Islamic Republic of)
JavadempireCR7
۰۱:۰۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
حالا معلوم نیست این حرفایی ک این اشخاص میزدن واقعی بوده یا نه ولی تءوری سفر در زمان یک روزی اتفاق میافته__خلاصه هیچی معلوم نیست ولی اگ مثلا سفر کنی ب اینده خیلی باحال میشه پسر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
خير هرگز سفر زمانی اتفاق نخواهد افتاد

کمتر فیلم تخیلی و چرند نگاه کن چون این تخیلات رو با هزار تا کامپیوتر و فتوشاپ و برنامه های افکت گذاری تصویر و ویرایش تصویر و... درست میکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۵۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بنظرم تعداد کمی حقیقت داره اما از نظر من میخوان ذهن بشر رو اماده سفر در زمان کنند
Iran (Islamic Republic of)
TOHID
۱۶:۰۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
من هم می خاستم حقیقتی به شما بگم من هم هر روز می رم سال ۹۸۹۸
Iran (Islamic Republic of)
Amir Hossein
۱۸:۱۴ ۰۷ تير ۱۳۹۹
حالا که این طوره منم از سال 2789اومدم.
Iran (Islamic Republic of)
نور
۱۰:۲۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
حالا که انقدر خوبین منم میخوام راستشو بگم
من هرشب میرم سال 3033 و باز برمیگردم خیلی هم حال میده :) با سرعت نور میرم با سرعت لاک پشت برمیگردم
Iran (Islamic Republic of)
Blink and stay forever
۲۰:۰۳ ۲۱ تير ۱۴۰۲
یکی اینو از برق بکشه
Iran (Islamic Republic of)
متین
۲۳:۵۸ ۰۳ تير ۱۳۹۹
الان سال ۲۰۲۰ چی شد تو سال ۲۰۱۸ قرار بود فرا زمینی ها حمله کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
خب چون کلا سفر زمانی دروغه حمله ای در کار نبود دیگه
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۰۸:۴۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
ما درستی یا نادرستی این ادعا هارو نمیدونیم شاید اصلا دروغ باشه
ولی سفر در زمان امکانپزیر است و شکی در اون نیست.
انسان با کمی فکر میتونه این تغییر رو در خودش ببینه!
Iran (Islamic Republic of)
روحیگر..............؟
۱۷:۱۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سفر در زمان ممکن است ولی...............
همه این ادعا ها درست نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
کلا سفر زمانی دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ایناز
۲۳:۱۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من به این چیزا ۵۰درصد اعتقاد دارم ولی دلم میخواد که واقعی باشه یعنی امیدوارم که اون خبرایی که خوبه واقعیت داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
عجیب و شاید واقعی.
Romania
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
شاید با رسیدن به سرعتی بیشتر از سرعت نو ر برسیم به کهکشان های دیگه و بشه نور های باز تا بیده شده از زمین رو از کهکشان های دور دید و این که در تاریخ جه اتفاقی افتاده ولی برای رسیده به اینده میلیارد ها میلیارد واکنش باید انجام بشه تا اینده ساخته شه و اگر کسی به تونه به اینده سفر کنه مسلما همرو هم با خودش میبره همه موجودات حتی از کهکشان های دیگه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سسوال من اینه چرا تمام این داستان ها و ماجراهای ماورا الطبیعه برای امریکایی ها رخ میده؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
به خاطر اینه که همشون تحت تاثیر فیلمای تخیلی هالیوودن و این بزرگترین دلیل بر دروغ بودن این ادعاهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
در اینکه میشود در زمان سفر کرد شکی نیست و نمونه آن طی الارض است. زمان بعدی فیزیکی مثل طول عرض ارتفاع وغیره است پس قطعا قابل تغییر و کم و زیاد است
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۳:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۵:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
شایدم راسته تو از کجا میدونی فقط نترس اوووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
ادعا های همشون به دروغ پیوست
دروغگو بدبخته و همیشه دستش رو میشه
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۱:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
همش دروغ انقد فیلم دیدن توهم زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
همش چرت و پرته چرا کل متافیزیک و توی امریکا اتفاق میافته
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید' میخواستم بگم که بعضی هاشونم از سال2017و2018توضیحاتی دادن ولی اونجور چیزی رخ نداده
و من فکر میکنم که سفر در زمان الکیه فقط مردم رو گم راه و گیج میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
با این همه گرونی که اتفاق افتاده انگار ما هم از سال 97 تا حالا در زمان سفر کردیم. خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
جای ایرانی های مدعی بین این دیوانگان خالیست
United Arab Emirates
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ایی دروغایی که میگی راسته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
خیر
۱۲