ایجاد اشتغال در داراب با بکار گیری ظرفیت های کشاورزی و گردشگری

منتخب مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس یازدهم گفت: با بکارگیری ظرفیت های کشاورزی و گردشگری در سطح دو شهرستان می توان فرصت های شغلی را ایجاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  محمدجواد عسکری منتخب مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس یازدهم گفت: امروز راه نجات کشور، مقاومت همه جانبه در حوزه اقتصادی است و با نظر به این رویکرد تلفیقی از مقاومت، مدیریت و تولید می‌تواند مسیر رشد اقتصادی را هموار کند.

او، بیان کرد: از ظرفیت موجود پیرامون اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و خروجی آن تولید و اشتغال است، بهره‌برداری کافی نشده است در حالی که این نظریه می‌تواند گره‌گشای موانع اشتغال باشد.

 عسکری تصریح کرد: حذف موانع و بروکراسی اداری برای حضور پررنگ سرمایه‌‌گذاران و هموار شدن مسیر صادرات محصولات کشاورزی داراب از ضرورت هایی است که در زمینه آن با دولت رایزنی خواهیم کرد.

منتخب مردم داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم ادامه داد: شهرستان داراب رشد به نسبت مناسبی داشته اما کافی نبوده و با توجه به ظرفیت های موجود در حیطه کشاورزی و گردشگری این شهرستان، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

او، با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی آرا به همراه ارائه ادله در مجلس شورای اسلامی، افزود: بیشتر اقدامات مجلس دهم بیشتر در قالب استفساریه و لایحه بوده نه قانون بنابراین در مجلس یازدهم باید قوانین را بازسازی و نوسازی کرد تا خروجی مناسبی داشته باشیم.

عسکری اضافه کرد: برنامه‌های خود را در قالب زمان‌بندی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت تنظیم کرده و درصدد طراحی سامانه‌ای آنلاین هستیم که به موقع به مردم گزارش داده و بر عملکرد مسئولان نظارت داشته باشیم.

منتخب مردم داراب و زرین دشت در مجلیس یازدهم با اشاره به نقش رسانه‌ها در ارزیابی کاستی‌های موجود اظهار کرد: رسانه‌ها مسئولیت انعکاس اخبار، اطلاعات، تحلیل و انتقادات را دارند و ما با سعه صدر پذیرای انتقاد رسانه‌ها هستیم.

او، تاکید کرد: با نگاه انقلابی، محوریت جهادی و با شعار وحدت برای خدمت در انتخابات شرکت کردم که برای تحقق این شعار از ظرفیت های مختلف دو شهرستان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار