عزیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امیدواریم مجلس یازدهم بیشتر به موضوع بیانیه گام دوم بپردازد

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: امیدواریم که مجلس یازدهم به موضوع بیانیه گام دوم بپردازد، زیرا عمل به این بیانه باید شروعش از مجلس باشد.

عید ۳/ امیدواریم مجلس یازدهم بیشتر به موضوع عمل به بیانیه گام دوم بپردازدوهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چگونگی عملکرد به بیانیه گام دوم انقلاب در سال گذشته، گفت: عمل به بیانیه گام دوم نیازمند ساز و کار مخصوص  و مرجع مربوط است.

او ادامه داد: امروز مرجع اصلی که برای کشور ریل گذاری می‌کند مجلس است؛ مجلس دهم خیلی در این راستا توفیق نداشت، اما امیدواریم که مجلس یازدهم به این موضوع بپردازد زیرا عمل به این بیانه باید شروعش از مجلس باشد، اگرچه که نهادهای دیگر هم مسئول هستند اما مجلس می تواند با وضع قوانین و ارائه طرح دولت و دیگر نهادهای اجرایی را به حرکت وادار کند.

عزیزی درباره وظایف دولت در سال آینده گفت: سال آینده سال آخر کار دولت است و از همین رو نیز می بایست اقدامات خود را جمع بندی کرده و کارهایی را که برای مردم انجام داده یک بار دیگر بازبینی کند تا در این یک‌سال آینده با مجلس جدید تعامل بیشتری داشته باشد تا زمانی که دولت جدید بر سر کار بیاید؛ زیرا قطعا دولت جدید  با این مجلس موافق تر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار