رنگرز: فدراسیون جهانی کشتی برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک دچار مشکل شده است

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون جهانی در تصمیم گیری برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک با مشکل مواجه شده و بعید است این مسابقات از ۸ فروردین آغاز شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی  در رابطه با برگزاری رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: این مسابقات پیش از شیوع ویروس کرونا، قرار بود در کشور قرقیزستان و در تاریخ ۸ الی ۱۲ فروردین ماه برگزار شود. با شیوع کرونا این مسابقات لغو شد و زمان و مکان برگزاری اش هنوز مشخص نیست.

او ادامه داد: روز گذشته با علیرضا دبیر با رئیس فدراسیون جهانی کشتی تماس گرفتند و درخواست کردند تکلیف این مسابقات را هرچه زودتر مشخص کنند.

رنگرز افزود: با توجه به طولانی بودن فرآیند اعزام کشتی گیران به مسابقات بعید است که این رقابت ها در تاریخ مذکور برگزار شود. نگرانی ما این است، که شیوع ویروس کرونا به طور کلی برگزاری این دیدار ها را لغو کند. منتظر اعلام فدراسیون جهانی کشتی هستیم که فکر می‌کنم تا آخر این هفته، تکلیف مسابقات معلوم شود.


بیشتر بخوانید: دور جدید تمرینات تیم‌های ملی کشتی منوط به تصمیم اتحادیه جهانی


سخنگوی فدراسیون کشتی ادامه داد: باتوجه به این که رقابت‌های المپیک از دوم مردادماه آغاز خواهد شد، شرایط را برای تصمیم گیری فدراسیون جهانی کشتی سخت کرده است و فکر می‌کنم مسئولان فدراسیون جهانی هم در تصمیم گیری دچار مشکل شده اند. با توجه به تدابیر و الزامات فنی که برای کشتی گیران وجود دارد این فدراسیون باید هرچه سریعتر تصمیمی اتخاذ کند.

رنگرز درباره اقدامات فدراسیون برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بیان کرد: ما تمامی اردوی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف را لغو کرده ایم. برای پیشگیری از کرونا همه مردم باید دست در دست هم دهند و کمک کنند. فدراسیون کشتی هم به نوبه خود اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار