رقم حیرت‌آور تعداد پیش ثبت نام برای گوشی گیمینگ شیائومی

طرفداران گوشی Black Shark 3 با تعداد میلیونی پیش ثبت نام این محصول سازندگان آن را شوکه کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بخش گیمینگ شرکت شیائومی، سه شنبه دو گوشی جدید معرفی کرد. پس از آن نیز بلافاصله این شرکت بستری را برای ثبت نام علاقه‌مندان برای داشتن این دستگاه فراهم کرد. اکنون پس از گذشت دو روز، شرکت تولیدکننده دو گوشی Black Shark 3 و Black Shark 3 Pro با رقم حیرت‌آور ۵ میلیون ثبت نام رو به رو شده است.

پیش ثبت نام حیرت آور طرفداران Black Shark 3

کاملا واضح است که این مرحله از ثبت نام علاقه‌مندان به هیچ وجه کار سختی نبوده و حتی پولی نیز برای پیش ثبت نام پرداخت نشده است، اما این رقم بالا خود نشان دهنده علاقه کاربران به داشتن چنین دستگاهی است. بسیاری از افراد به دلیل وجود پردازنده‌های قوی در این دستگاه و ظاهر جذابش به آن علاقه‌مند هستند.

مشخصات Black Shark 3

گوشی Black Shark 3 با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و اتصال 5G به بازار عرضه می‌شود. همچنین در این دستگاه از رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی با داشتن اندازه ۶.۶۷ اینچ دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. در بخش باتری آن نیز قابلیت شارژ سریع ۶۵ واتی دیده می‌شود. قیمت پایه این دستگاه از ۵۰۰ دلار شروع می‌شود. در ضمن باید علاقه‌مندان به خرید این دستگاه بدانند که فروش آن از فردا آغاز خواهد شد.

رقم حیرت‌آور ۵ میلیون پیش ثبت نام برای گوشی گیمینگ شیائومی


بیشتر بخوانید: شیائومی Black Shark 3 5G، اولین گوشی هوشمند با رم ۱۶ گیگابایتی


نسخه دیگر این خانواده جدید گیمینگ Black Shark 3 Pro است که صفحه نمایش بزرگتری نسبت به مدل معمولی خود دارد. همچنین این گوشی از دکمه‌های کناری فیزیکی استفاده می‌کند. باتری استفاده شده در نسخه پرو بزرگ‌تر بوده و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر درون خود شارژ ذخیره می‌کند. تمام این‌ها به معنی قیمتی بالاتر برای کارایی بهتر است. گوشی Black Shark 3 Pro با قیمت حدودی ۶۷۷ دلار به فروش خواهد رسید. همچنین این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. تاریخ عرضه این دستگاه ۱۷ مارس است. همچنین باید گفت که هر دوی این گوشی‌ها در سایت JD.com، شیائومی و فروشگاه آنلاین Black Shark در دسترس خواهند بود. بعضی از فروشگاه‌های آفلاین نیز این محصول را در قفسه فروش خود خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۱:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
ناقابل به پول ایران چیزی در حدود ۶۰یا۷۰میلیون تومان....ایرانی ها چقدر بدبخت شدن...
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
دوست عزیز فکر کنم شما اشتباه حساب کردین.با دلار ۱۶ هزار تومنی،فوقش میشه یازده میلیون تومان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سیّدمحمّدزعفرانچی
۰۵:۱۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
17/01/1399
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ریاضیت ضعیفه روش کار کن مخصوصآ جدول ضرب.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۰۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
خوشبحاله پولدارا
United States of America
Ali
۱۸:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
قیمتش چنده
آخرین اخبار