در بسته حوادث امروز بخوانید؛

زمین گیر شدن ۲ باند قاچاق سلاح و کشف ۱۲۰ قبضه انواع سلاح در اصفهان / انهدام باند سارقان منزل دراصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

زمین گیر شدن ۲ باند قاچاق سلاح و کشف ۱۲۰ قبضه انواع سلاح در اصفهان

سردار "مهدی معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهارداشت: با اشراف بالای اطلاعاتی ماموران انتظامی استان اصفهان مشخص شد ۲ باند قاچاقچی سلاح قصد دارند تعداد زیادی سلاح و مهمات را وارد این استان کنند که بلافاصله پلیس امنیت عمومی وارد عمل شد.

او افزود: بحمدلله با پیگیری‌های موثر اطلاعاتی، محل تردد این ۲ باند شناسایی و طی عملیاتی دقیق و سنجیده هر ۲ باند منهدم و ۵ نفر از اعضای آن دستگیر و همچنین ۱۲۰ قبضه انواع سلاح نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی، برخورد قاطع و بی امان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و باند‌های قاچاق سلاح و مهمات است.
 

انهدام باند سارقان منزل دراصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان"رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت چندین منزل در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی ۳ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

ترکیان بیان داشت: افراد دستگیر شده به چندین فقره سرقت از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد:این سارقان پس از شناسایی منازل خالی از سکنه با شکستن قفل درب ورودی یا بالا رفتن از دیوار وارد منزل می‌شدند و اموال با ارزش مانند طلا و جواهر را سرقت می‌کردند که توصیه می‌شود حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کنید و منازل خود را به سیستم‌های هشدار دهنده پیشگیری از سرقت مجهز کنید.
 

کشف ادکلن‌های میلیاردی در "برخوار

سرهنگ "غلامرضا براتی"فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا، طرح بازرسی از صنوف توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان اجرایی شد.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی، در بازرسی از یک واحد صنفی ۳ هزار و ۳۳۰ شیشه ادکلن غیر مجاز آماده توزیع، ۱۵۴ عدد انواع اسانس شیشه‌ای و پلاستیکی، ۱۴ عدد گالن ۱۰ و ۲۰ لیتری حاوی ادکلن، ۶۰ لیتر الکل متانول، ۱۰ هزار انواع هولوگرام خارجی و ۶ هزار بطری و جعبه خام به همراه دستگاه‌های مربوطه کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این کارگاه اقدام به بسته بندی انواع ادکلن به صورت غیر مجاز با زدن اسانس و هولوگرام‌های خارجی می‌کردند.

سرهنگ براتی با اشاره به اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف ۱۰۰۰ لیتر الکل صنعتی در"تیران و کرون

سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: با عنایت به اینکه در شرایط کنونی جامعه عده‌ای اقدام به احتکار مواد شوینده و ضد عفونی کننده می‌کنند، طرح شناسایی و دستگیری سودجویان و محتکران به اجرا در آمد.

او افزود: یکی از واحد‌های گشت انتظامی شهرستان "تیران و کرون" حین گشت زنی به یک وانت بار مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودرو توقیفی، یک هزار لیتر الکل صنعتی بدون برچسب و برند کشف شد.

سرهنگ صادقی ادامه داد: دراین رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در این رابطه فعالیت می‌کند و اجازه فعالیت به عده‌ای افراد منفعت طلب که برای سود خود سلامت دیگر افراد جامعه را به خطر می‌اندازند نخواهد داد.
 

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در "شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی اظهار داشت: در راستای کنترل ورود و خروج خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی "شاهین شهر" و اجرای طرح کشف انواع کالای قاچاق ماموران گشت انتظامی پاسگاه "مورچه خورت" وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران حین کنترل ورود و خروج خودرو‌ها به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از اصفهان به مقصد تهران در حرکت بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۱۲ بسته پلمپ شده انواع لباس زنانه و ۵ عدد گونی سیگار حاوی ۲۰۰ باکس، خارجی و فاقد مدارک و مجوز‌های مربوطه کشف شد.

سرهنگ بساطی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری متخلف شکار و صید در فریدونشهر

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونشهر اعلام کرد: یک متخلف شکار و صید در شهرستان فریدونشهرکه اقدام به شکار ۸ قطعه کبک و پخش تصاویرآن را در صفحات مجازی می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

از این متخلف یک قبضه سلاح ساچمه زنی غیر مجازکشف و ضبط شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار