درخواست رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی از وزیر راه و قوه قضاییه

حرمت الله رفیعی گفت : از قوه قضائیه خواهشمندم تا برای رفع مشکل پرداخت هزینه بلیت مسافران همکاری کند.

حرمت الله رفیعی رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: با توجه به ابلاغ بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مصاحبه وزیر راه همچنان شاهد مشکلات بسیاری در این زمینه هستیم.

رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران در ادامه گفت: شرکت‌های هواپیمایی و ریلی حق دریافت هزینه ابطال بلیت قطار و هواپیما ندارند و از طرفی برخی از ایرلاین‌ها از پرداخت آن امتناع می‌کنند که همین موضوع سبب بروز مشکلاتی در پرداخت هزینه بلیط مسافران شده است.

او گفت: این روز‌ها بسیارتاکید کردم که برای رفع این مشکل نیازمند کمک مقام مسئول بالا دست هستیم چراکه پرداخت این مبالغ از دسترس آژانس‌ها خارج است به همین دلیل دیروز نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی و امروز نامه‌ای به قوه قضائیه نوشتم و از این قوه خواهشمندم که هر چه زودتر در این مسئله ورود کند تا بتوانیم به کمک هم این مشکل را رفع کنیم.


بیشتر بخوانید:بازدیدهای گروهی در موزه‌ها و مراکز گردشگری ممنوع شد


رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران بیان کرد : متاسفانه دراین بین برخی سود جویان هستند که با شایعه پراکنی و جو سازی های کاذب تشویش  بین اذهان عمومی را بیشتر می کنند .

رفیعی افزود: من به مسافران حق می دهم که از وجود این مسائل دلگیر و ناراضی باشند، اما باید بگویم که آژانس‌ها دراین مسئله دخالت چندانی ندارند و باید از طریق مقام‌های مسئول که عهده دار بودجه هستند ،حل شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار