تشدید کنترل سلامت مسافران در مبادی ورودی خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، ۱۰ ورودی استان در پنج شهرستان به صورت شبانه روزی کنترل می‌شود.

شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  در زمینه وضعیت فعلی خراسان جنوبی در شیوع کرونا  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: ماندن مردم در خانه و رعایت مسائل بهداشتی بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در جامعه است.

او از تشدید نظارت‌ها در ورودی و خروجی‌های استان خبر داد و افزود: با مشارکت جمعیت هلال احمر ۱۰ ورودی استان در شهرستان‌های طبس، فردوس، زیرکوه، قاین و نهبندان را به صورت شبانه روزی کنترل می‌کند.

شهریاری  اظهار کرد: مسیر‌های یزد _ طبس واقع در مسجد شکر، کرمان_دیهوک واقع در دیگ رستم، بردسکن_عشق آباد واقع در روستای تپه طاق و مسیر اصفهان به طبس تحت کنترل است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: مسیر‌های گناباد و بجستان_فردوس واقع در پلیس راه باغستان، مسیر خواف_زیر کوه سه راهی کریزان در زیرکوه و مسیر گناباد_ قاین واقع در شهر خضری و خواف_قاین واقع در روستای اسفشاد را از دیگر مکان‌های تحت کنترل عنوان کرد.

او تصریح کرد: در نهبندان هم مسیر‌های زابل_نهبندان و زاهدان_نهبندان سلامت افراد را کنترل می‌کنند.

شهریاری بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ۸۴ نیروی داوطلب هلال احمر در قالب ۴۲ تیم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، پلیس و دیگر دستگاه ها، سلامت مسافران ورودی به استان را بصورت شبانه روزی پایش می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون ۸ هزارو ۴۲۸ نفر در ورودی‌های استان کنترل شده اند، گفت: طی این بررسی‌ها ۲۰ مورد مشکوک مشاهده و به مراکز درمانی ارجاع شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار