منتخب مجلس یازدهم گفت: ما باید نگاه خود را به موضوع بیکاری از نگاه آماری خارج کنیم و در به‌ این موضوع بپردازیم.

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اولین اولویتی که مجلس یازدهم باید به آن رسیدگی کند، هدایت دولت به سمت مسیر کار و تلاش و خدمت سازنده به آحاد مردم، اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده است.

او ادامه داد: مجلس باید تلاش کند دولت را به معبر خدمت و تلاش مجدانه برای حل مشکلات اصلی مردم بکشاند. معیشت مردم و مشکلات اقتصادی که امروز در حال آسیب زدن به زندگی مردم است را در اولویت خود قرار دهد.

عزیزی افزود: یکی از عوامل اصلی که خیلی زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده بیکاری بوده که نگرانی‌های زیادی در کشور ایجاد کرده است.

منتخب مردم شیراز در ادامه گفت: ما باید نگاه خود را به موضوع بیکاری از نگاه آماری خارج کنیم و در میدان عمل با کار و تلاش و تصویب قوانین کارآمد، به‌ این موضوع بپردازیم؛ می‌توانیم با بهره گیری از مدل‌های جدید صنعتی و ساماندهی صنایع کوچک، به آن‌ها رسیدگی کنیم.

او در پایان تصریح کرد: ما یک مدل خوب به نام اقتصاد مقاومتی را در گذشته هم تمرین کردیم و به نظر می‌رسد می توانیم با بهره گیری از ظرفیت اقتصاد مقاومتی واحد‌های صنایع کوچک در جای جای کشور ضمن تولید درآمد، شغل ایجاد کرده و نیاز‌های داخلی را تامین کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۱۲:۲۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
اکثر قریب به اتفاق آمارها فقط دروغ پردازی هست و بس!
آخرین اخبار