ضد عفونی روزانه حوزه ستادی مدیریت آموزش و پرورش بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از انجام ضد عفونی روزانه در محوطه و فضای اداری آموزش و پرورش بهبهان خبرداد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره انجام عملیات ضد عفونی روزانه در حوزه ستادی این مدیریت از زمان آغاز بیماری کرونا، گفت: با هدف جلوگیری از انتشار کرونا ویروس و ممانعت از سرایت این ویروس بر روی سطوح، عملیات ضد عفونی محوطه و فضای اداری آموزش و پرورش پیش از آغاز یا پس از تایم اداری در جهت آماده سازی محیط برای حضور کارکنان و مراجعین انجام می‌شود.

او با اشاره به لزوم رعایت و اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزارت بهداشت و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: این اقدامات برای به حداقل رسیدن خطر انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، کارکنان و همکاران این اداره، به‌صورت مستمر به‌وسیله مواد ضدعفونی‌کننده صورت می‌پذیرد.

عبدی پور بیان داشت: عملیات ضدعفونی کردن حوزه ستادی تا زمان ریشه کن سازی ویروس کرونا با همت حوزه معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان استمرار خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان تصریح کرد: مواد ضدعفونی بکار گرفته شده از تولیدات هنرستان‌های شهرستان بهبهان و مواد خریداری شده تامین می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.