کاراندیش: من از معاونت حقوقی تراکتور استعفا کردم

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: من سه شنبه هفته گذشته استعفا کردم و دیگر توفیق خدمت به هواداران پرشور تراکتور تبریز را ندارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور ۲۰ اسفند ماه استعفای خود را تقدیم مالک و مدیر این باشگاه کرده، اما هنوز با این استعفا موافقت یا مخالفت نشده است.

کار اندیش ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: من سه شنبه هفته گذشته استعفا کردم و دیگر توفیق خدمت به هواداران پرشور تراکتور تبریز را نخواهم داشت، اما هنوز در این باره تصمیم گیری نشده است.

او درباره اینکه استعفایش به خاطر پرونده استوکس و اروین بوده است، گفت: استعفای من ارتباطی به پرونده استوکس و اروین ندارد، چون وکیل خارجی این پرونده‌ها را در اختیار داشت. حتی در مورد پرونده فروزان هم رای دادسرای فرهنگ و رسانه برحسب مورد به خاطر شکایت یکی از ارگان‌های دولتی بوده است و شکایت از طرف باشگاه تراکتور نبود.

کاراندیش بیان کرد: ضمن احترام به همه همکاران حقوق ورزش کشورمان از لحاظ حقوقی به ضرس قاطع اعلام می‌کنم که مجموعه تیم حقوقی باشگاه تراکتور که از سوی من تشکیل و مدیریت می‌شود از بهترین و نخبه‌ترین حقوقدانان چه در زمینه داخلی و چه بین المللی و حقوق ورزشی هستند و برای اثبات این قضیه حاضرم با وکلای داخلی و خارجی چنانچه افتخار این موضوع را بدهند جلسه مباحثه و مناظره بگذارم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: به صراحت می‌توانم بگویم که بهترین تیم حقوقی به خصوص در امر ورزش را در تاریخ فوتبال کشورمان دور هم جمع کردم و چنانچه مجال یا فرصتی برای اعتماد به نیرو‌های داخلی بود نتیجه‌ای غیر از توفیق و سربلندی کشورمان در پرونده‌های شکایت حاصل نمی‌شد که متاسفانه این مهم محقق نشد. در پایان تشکر می‌کنم از همه هواداران فهیم و پرشور تراکتور که لذت فوتبال را با آن‌ها بیش از پیش تجربه کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.