کانون گرم خانواده مکانی امن برای در امان ماندن از ویروس کرونا است

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:همدلی و همراهی مردم فهیم استان و همکاری آن با دستگاه‌های خدمات‌رسان با عنایت الهی و با مهمترین راه پیشگیری از کرونا یعنی «خودمراقبتی و در خانه ماندن» با موفقیت این دوره از بحران را سپری خواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فاطمه رضوان‌مدنی با دعوت همگان به رعایت مسایل بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا و تاکید بر خانه ماندن در این ایام بحران، گفت: به عنوان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه که دارای جامعه هدف بسیار گسترده‌ای است تلاش کرده‌ایم با نظارت‌های دقیق تمامی مسائل بهداشتی در مراکز نگهداری مددجویان رعایت شود و بسته‌های بهداشتی نیز بین دیگر مددجویان توزیع شود.

او همچنین از ارایه آموزش‌های لازم به پرسنل و مجموعه بهزیستی در راستای پیشگیری از این ویروس خبر داد و گفت: به عنوان مسوُول کمیته حمایت‌های روانی- اجتماعی و مدیریت استرس ناشی از کرونا نیز تلاش شده است بااستفاده از ظرفیت روانشناسان مجرب بهزیستی موضوع آرام‌سازی شهروندان از طریق تهیه پیام‌های روانشناسی و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، صداوسیما و رسانه‌های جمعی با ابلاغ استاندار کرمانشاه انجام گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، همچنین از تلاش برای افزایش روحیه نشاط و شادی در بین مردم در قالب کمیته حمایت‌های روانی- اجتماعی و دعوت آن‌ها به حضور در جمع کانون خانواده و پرهیز از تجمعات خبر داد.

رضوان‌مدنی در ادامه به نقش خود به عنوان یک پزشک دیابت و ارایه خدمات در این راستا به بیمارانش اشاره کرد و افزود: تلاش شده در این زمینه نیز برای افزایش روحیه بیماران با تمام رعایت نکات بهداشتی ویزیت آن‌ها به موقع انجام پذیرد و در این زمینه نیز آموزش‌های لازم صورت بگیرد.

او به نقش خود به عنوان یک مادر، همسر، خواهر و فرزند در یک خانواده اشاره کرد و گفت: کانون گرم خانواده با حضور اعضای آن می‌تواند مکانی امن برای در امان ماندن از آسیب‌ها و همچنین بیماری ویروسی کرونا باشد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.