جزئیات نحوه خدمت رسانی کارکنان شهرداری تهران در نوروز ۹۹ اعلام شد

معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران طی بخشنامه‌ای نحوه حضور کارکنان شهرداری در در نیمه نخست فروردین ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران طی بخشنامه‌ای نحوه حضور همکاران در نیمه نخست فروردین ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

این دستورالعمل که در راستای حفظ و صیانت از سلامت پرسنل و کاهش تردد‌های شهری، ابلاغ شده است.

بر این اساس، تمامی همکاران گرامی در روز‌های کاری یاد شده (روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ فروردین ۹۹ و شنبه لغایت دوشنبه ۹ تا ۱۱ فروردین ۹۹) می‌توانند با تأیید بالاترین مقام مسئول و در راستای اجرای پویش «در خانه بمانیم» به انجام خدمات از راه دور اقدام کنند.

واحد‌هایی که در کارگروه‌های ستاد بحران با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همکاری مستمر دارند، در ایام نوروز با نظر ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران به صورت آماده باش هستند.

در واحد‌های اجرایی و نظارتی حوزه معاونت‌های شهرداری تهران و نیرو‌هایی که به صورت شیفتی، نگهبانی و در بخش‌های خدماتی انجام وظیفه می‌کنند، نیز نحوه حضور کارکنان بر حسب نیاز و با نظر معاونت ذی‌ربط و بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی خواهد بود و باید به گونه‌ای که هماهنگ و برنامه ریزی شود که ضمن اطلاع رسانی قبلی و مناسب به ارباب رجوع، از بروز هر گونه وقفه در انجام وظایف و ایجاد اختلال در ارائه خدمت به شهروندان محترم جلوگیری شود.

این دستورالعمل توسط اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران تهیه و پیشنهاد شده و از سوی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به تمامی واحد‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
پس صدور پروانه انجام می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
پس تکلیف مردم برای کارهای شهرداری چی میشه اسفند ماه تعطیل و عید نوروز هم تعطیل بعدش هم تعطیل و کار از راه دور انجام میدن یعنی چه؟؟
آخرین اخبار