اهداء بسته حمایتی موادغذایی و بهداشتی به نیازمندان کاشانی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان از توزیع بسته حمایتی مواد غذایی و بهداشتی در آستانه سال نو به یکصد و ده خانواده نیازمند در کاشان خبر داد.

مسلم محمودزاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: در آستانه سال نو و در راستای تحقق دستورالعمل‌های ابلاغی در مراکز افق بقاع متبرکه، شانزدهمین مرحله توزیع مواد غذایی در بین یکصد و ده خانواده نیازمند به ارزش بالغ بر هفتاد میلیون ریال صورت پذیرفت.


او ادامه داد: این بسته حمایتی از سوی واحد اجتماعی مرکز افق آستان مقدس امام زاده حضرت سلطان امیراحمد (ع) کاشان تهیه و به نیازمندان اهدا می‌گردد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان بیان کرد: این بسته حمایتی مواد غذایی شامل: مرغ، روغن، ماکارونی و برنج می‌باشد که به خانواده‌های تحت حمایت این مرکز از تمامی روستا‌های منطقه مشهد اردهال توزیع می‌شود.

محمودزاده افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت پیشگیری در مقابله با این ویروس منحوس به خانواده‌های نیازمند علاوه بر بسته حمایتی مواد غذایی، یک بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی کننده سطوح و مایع ضدعفونی کننده دست به نیازمندان اهدا می‌گردد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.