اعزام مشمولان دانش‌آموخته در تاریخ ششم فروردین

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت : کلیه مشمولان دانش‌آموخته رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ دریافت کرده اند، برای اعزام در تاریخ ششم فروردین فراخوان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی نجفی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت : برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و به جهت ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مقرر شده کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی در ششم فروردین ماه سال ۹۹ فراخوان و بدون سپری کردن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، در بدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح اعزام و به کارگیری شوند.

او گفت : لذا بدین وسیله ابلاغ می‌شود، تمامی این مشمولان می‌بایست ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ششم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ خود را به معاونت وظیفه عمومی استان واقع در خیابان امیر کبیر جنوبی معرفی تا سازماندهی و اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی کرمانشاه افزود: برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح، مشمولان اعزامی در این طرح ضمن به کارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیرو‌های مسلح از امتیازات و مشوق‌های ویژه‌ای نیز برخوردار می‌شوند که حین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می‌شود.

 نجفی افزود: اطلاع رسانی در خصوص محل و زمان مراجعه این مشمولان از طریق ارسال پیامک و احضار توسط مراکز وظیفه عمومی سطح کشور انجام می‌پذیرد و این افراد می‌توانند آخرین اطلاعات و اخبار در این حوزه را صرفا از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰، سامانه پیامکی۱۱۰۲۰۶۰۱۰ و همچنین مراکز وظیفه عمومی سطح استان پیگیری کنند.

او گفت: سایر مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت برای اعزام در ماه‌های دیگر سال ۱۳۹۹ دریافت کرده و یا پس از فارغ التحصیلی در شرایط معرفی به خدمت قرار دارند، در صورت تمایل برای مشارکت در امر کمک رسانی به هموطنان، می‌توانند درخواست اعزام به خدمت خود را زودتر از موعد ارایه و در اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به خدمت اعزام شوند.

این مقام انتظامی گفت: این دسته از مشمولان نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز وظیفه عمومی سراسر استان و یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ درخواست اعزام و تعجیل در تاریخ اعزام خود را ثبت و پیگیری کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.