ویروس کرونا؛ تصمیم جالب سه مادربزرگ در روزهای قرنطینه

به دنبال شیوع ویروس کرونا و درخواست از مردم برای ماندن در خانه، سه مادربرگ انگلیسی تصمیم جالبی در این باره گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان پیدایش ویروس کرونا تاکنون بیش از سه ماه می‌گذرد. حالا دیگر دو سوم کشور‌های جهان درگیر این ویروس هستند و با رعایت نکات بهداشتی و به کار گیری راهکار‌های احتمالی در تلاشند تا در برابر آن خود را محافظت کنند. از شستن مرتب دست‌ها تا استفاده از مواد ضدعفونی کننده و یا حتی مصرف دارو‌ها و ویتامین‌های مکملی که می‌توانند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشند.

با افزایش روزافزون آمار مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از کروناویروس، بسیاری از کشور‌ها تصمیم به قرنطینه برخی از شهر‌ها گرفتند تا بتوانند هرچه زودتر این اپیدمی را مهار کنند. اما مساله‌ای که وجود دارد ماندن در خانه آن هم در ایام تعطیلات به‌ویژه سال نو می‌تواند بیش از همیشه کسالت بار و خسته کننده باشد. اما گاهی برخی از افراد برای کاستن از بار کسالت این روز‌ها تصمیمات جالبی می‌گیرند مثل سه مادربزرگ انگلیسی که تصمیم گرفته‌اند تا دوران قرنطینه را در کنار هم سپری کنند.


بیشتر بخوانید: ویروس کرونا؛ چند خبر امید بخش درباره کووید۱۹


در یکی از شهر‌های انگلیس به دنبال شیوع ویروس کرونا و اعلام قرنطینه خانگی، سه مادربزرگ تقریبا ۷۰ ساله در اقدامی مشترک به منزل یکی از آن‌ها رفته و قصد کردند تا ضمن تجدید دیدار این روز‌ها را در کنار هم بگذرانند. گفته می‌شود آن‌ها سه دوست قدیمی هستند و از دوستی آن‌ها قریب به ۴۰ سال می‌گذرد. آن‌ها مدعی شده‌اند که اوقات خوشی را در کنار یکدیگر دارند و تلاش می‌کنند تا این روز‌ها را با روحیه بالا و خوشحالی پشت سر بگذارند.

این تصمیم آن‌ها بسیار مورد توجه مردم و کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. تصویر این سه مادربزرگ در ادامه ارائه شده است؛

ویروس کرونا؛

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
سید غفور قوامی بهورز خانه بهداست سیاهدوله
۱۱:۳۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام عید تان مبارک بنده به مردوم اموزش میدهم بهداشت فردی رارعایت کنند ودر خانه بمانند تا به بیماری مبتلا نشوند ما کرونا را با ماندن در منزل شکست میدهیم
آخرین اخبار