فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا:

ارتش در کرمان و سیستان و بلوچستان ایستگاه‌های متعدد تست رایگان کرونا ایجاد کرده است

معمارباشی گفت: قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا ایستگاه‌هایی در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان برای سنجش وضعیت مردم ایجاد کرده است.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم معمارباشی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اهمیت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: مردم به این ایستگاه‌ها مراجعه می‌کنند و وضعیت آن‌ها بررسی می‌شود و اگر مشکلی نداشته باشند یا بیماری آن‌ها کرونا نباشد توصیه‌های آموزشی به آن‌ها ارائه می‌شود و در صورت بیماری حاد تنفسی به بیمارستان‌ها هدایت می‌شوند.

او افزود: در حال حاضر ایستگاه‌های ارتش در پلیس راه باغین، خیابان عدالت، جنب باغ ملی، سرآسیاب، خیابان زریسف و ۴ نقطه دیگر در شهر برقرار است و مدارس کشور به دستور استاندار کرمان، برای ارائه خدمات توسط ارتش فعال است.

امیر سرتیپ مهدی معمارباشی تصریح کرد: انجام غربالگری و پایش توسط ایستگاه‌های ارتش انجام و در صورت برخورد به موارد مشکوک، توسط آمبولانس‌های منطقه جنوب شرق و همچنین اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های افضلی پور و امام حسین (ع) اعزام می‌شوند و تست‌های کرونا از آن‌ها گرفته می‌شود.

او افزود: هم اکنون تعداد ۱۰۰ تخت برای نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط نیروی زمینی ارتش در منطقه جنوب شرق فراهم شده و طبق دستور مقام معظم رهبری، مجموعه نیرو‌های نظامی کشور به صورت یکپارچه آماده همکاری با دولت و نظام پزشکی کشور برای مقابله با ویروس کرونا هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار