نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در توئیتر خود نوشت: همه گیری کووید-۱۹ نیازمندی به همبستگی جهانی را گوشزد می‌کند. چرا ونزوئلا و ایران همچنان تحت تحریم باقی مانده‌اند؟

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: همه گیری کووید-۱۹ نیازمندی به همبستگی جهانی را گوشزد می‌کند. چرا ونزوئلا و ایران همچنان تحت تحریم باقی مانده‌اند؟ چرا تنها روسیه، چین و کوبا در این شرایط سخت به ایتالیا کمک می‌کنند؟ اتحادیه اروپا کجاست؟ آمریکا کجاست؟ در جهان امروز ایرادی وجود دارد.

برغم شیوع ویروس کرونا در ایران و برخلاف ادعا‌های بشردوستانه مقامات آمریکا، این هفته واشنگتن چند دور تحریم را علیه ایران و نهاد‌های وابسته به آن اعمال کرد.

پیش از این نیز وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود هشتمین هواپیمای حامل متخصصان و نیز تجهیزات پزشکی به منظور مقابله با ویروس کرونا وارد ایتالیا شده است.

ایتالیا یکی از کشو‌هایی است که بیشترین خسارت را از ویروس کرونا در قاره اروپا متحمل شده است. تاکنون بیش از ۵۴۷۰ نفر در ایتالیا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند. همچنین نزدیک به ۶۰ هزار نفر نیز در این کشور به کرونا مبتلا شده اند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
مسلما در نظم جهانی ایرادی وجود دارد. بلکه سیستم نظام جهانی آلت دست گرگهایی شده که بر مردم امریکا حکومت کرده، افکار و رفتارشان، اموال و انسانیتشان و از همه همهتر هویتشان را دارند امروز می دوشند و می خواهند حالا کل دنیا را هم بدوشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
به روسیه بگو حرف مفت نزنه اگه همه کشورها با آمریکا مخالف اند خب پس همه باهم آمریکارو آدم حساب نکنید و ازش حساب نبرید و به تحریم هاش گوش ندید میتونه چکار کنه؟ بعضی از کشور ها الکی حرف میزنن که خودشیرینی کنن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۰۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام. الکی کشورها به حرف یه کشور گوش نمیدن!
اون موقع که کشورها افتاده بودن به جوون هم و نیاز به پول برای خرید و ساخت ادوات جنگی داشتن. از امریکا اوراق قرضه گرفتن. یه جورایی نصف بیشتر کشورشونو به امریکا بدهکارن. اگه امریکا سقوط کنه یا اقتصادش خراب بشه. اون کشورها هم نابود میشن.پس مجبورن راه بیان.
آخرین اخبار