نخستین سوپرمارکت خودرویی جهان در حال راه اندازی است

به تازگی ویدیویی مفهومی از اولین سوپر مارکت خودرویی جهان در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این سوپر مارکت در آستانه راه اندازی است.

نخستین سوپر مارکت خودرویی جهان در حال راه اندازی استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت بسیار زیادی است که کشور قطر روی ساخت فروشگاهی هوشمند فعالیت دارد تا از این طریق بتواند در صرف وقت شهروندان خود صرفه جویی کند. در این سوپر مارکت هوشمند شهروندان نیازی به خارج شدن از خودروهای خود نخواهند داشت و می‌توانند با خودروی خود وارد این فروشگاه شوند و اقدام به خرید اقلام مورد نیاز خود کند. طبق فیلم مفهومی که از این فروشگاه در فضای مجازی منتشر شده است، مشتریان پس از ورود به فروشگاه پس از پیدا کردن کالای موردنظرشان، با خودرو خود به سمت آن قفسه خواهند رفت و کالای مورد نظرشان را انتخاب و آن را روی ریلی قرار خواهند داد که با زدن یک دکمه، آن محصول به سمت اپراتور فروش هدایت می‌شود.

پرسنل این فروشگاه‌ نیز در طبقه بالایی آن فعالیت دارند و وظیفه آن‌ها چیدن محصولات در قفسه‌هایی هوشمند است که کالا را از طبقه بالا به سمت پایین و مقابل خریدار هدایت می‌کند. لازم به ذکر است که در این فروشگاه‌، خریداران هیچ ارتباطی اضافه با محصولات نخواهند داشت و صرفا به وسیله یک دکمه‌ می‌توانند قفسه‌ها را جا به جا کنند تا از این طریق اصول بهداشتی به بهترین نحو ممکن رعایت شود.

در پایان خرید نیز محصولاتی که به دست اپراتور فروش می‌رسد، بسته بندی شده و کاربر پس از پرداخت هزینه اقلام خریداری شده خود، آن‌ها را دریافت خواهد کرد. در ادامه ویدیو مفهومی منتشر شده از این فروشگاه را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سید فروزان
۲۳:۱۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
حالا قطر در صلح است با ما ، اما این سیستم یعنی اوج اوج تنبلی ، آنوقت میخواهند اینطوری با ما بجنگند
آخرین اخبار