شفیعی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«جهش تولید» در امتداد رونق تولید صورت می‌گیرد

فرماندار قزوین گفت: جهش تولید در امتداد رونق تولید صورت می‌گیرد و برای تحقق آن نیاز به پیشرفت در حوزه تولید داخلی و اقتصاد داریم.

شعارسال/ قزوینمحمد شفیعی، فرماندار قزوین در گفت‌وگو با  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبر انقلاب مبنی بر «جهش تولید» گفت: جهش تولید در امتداد رونق تولید صورت می‌گیرد و هدف مقام معظم رهبری هم این بود که این شعار با اقتصاد مقاومتی و رونق تولید هم افزایی داشته باشد.

او ادامه داد: برای تحقق شعار امسال، ما نیاز به پیشرفت در حوزه تولید داخلی و اقتصاد داریم؛ همچنین مسئولان دولتی باید تلاش کنند که تولیدات سال قبل را حفظ کنند، البته برای پیشرفت بیشتر باید در زمینه «جهش تولید» تلاش‌های مضاعفی داشته باشیم.

فرماندار قزوین یادآور شد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر مسئله «جهش تولید»، لازم است که مردم برجستگی‌های تولید را مشاهده کنند. خوشبختانه  علی رغم تحریم های فراوان در کشور، چرخ کارخانجات و تولیدات  متوقف نشد و رونق همچنان ادامه دارد.

شفیعی تصریح کرد: نقش آفرینی و تأثیرگذاری مردم قابل انکار نیست؛ برای مثال هیچ کشوری به اندازه ایران در تحریم دارویی نبوده است، اما مردم همیشه پای کار خواهند بود.


بیشتر بخوانید: جهش تولید، تضمین کننده عزت و سربلندی هر کشور است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سربازانی که مدرک دانشگاهی دارن مثلا مهندس برق و مکانیک و فوق لیسانس و نخبه هستن رو بفرستید تو صنعت تا جهش تولید داشته باشیم نه این که برن ارتش، سپاه و غیره تفنگ دست بگیرن اینجوری هم به نفع خودشونه هم به نفع کشور هم در جهت تحقق شعار سال که جهش تولید است میباشد
لز همین اعزام اردیبهشت شروع کنید در کاره خیر هاجت استخاره نیست
آخرین اخبار