بسته اخبار حوادث امروز ۶ فروردین ماه ۹۹؛

کشف بیش از ۱۴ تن برنج قاچاق در اردبیل/ سقوط مرگبار پراید به داخل کانال آب پارس آباد

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۶ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۶ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۴ تن برنج قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۱۴ تن و ۵۳۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی بیان کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل دپوی برنج قاچاق در پارکینگ منزل مسکونی در محله بهشت فاطمه را شناسایی و با همراهی کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضائی در این رابطه افزود: در بازرسی از این پارکینگ ۱۴ تن و ۵۳۰ کیلوگرم برنج قاچاق دپو شده کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ارزش برنج‌های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان را ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: صاحب پارکینگ با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

سقوط مرگبار پراید به داخل کانال آب پارس آباد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از سقوط مرگبار سواری پراید به داخل کانال آب دریاچه شهرک آیت الله غفاری شهر پارس آباد خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته برجای گذاشت.

سردار هوشنگ حسینی افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پارس آباد مبنی بر سقوط یک دستگاه سواری پراید به داخل کانال آب دریاچه شهرک آیت الله غفاری، بلافاصله با هماهنگی‌های به عمل آمده ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی با همراهی مقام قضائی و نماینده پزشکی قانونی به محل اعزام شدند.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سواری پراید هنگام حرکت با دنده عقب به داخل کانال آب سقوط؛ که بر اثر این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودرو علیرغم تلاش نیرو‌های امدادی به علت غرق شدگی جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حادثه سرنشین دیگر سواری پراید جان سالم به در برد؛ گفت: از مردم تقاضا داریم به توصیه‌های نصب شده در اطراف کانال‌های آب و دریاچه‌ها توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار