مانور پدافند بیولوژیک سپاه در کردستان برگزار شد

رزمایش و عملیات دفاع بیولوژیکی شهدای سلامت برای پاکسازی محیط‌های آلوده و دفاع از مردم در برابر ویروس مهاجم کرونا در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج برگزار شد.

مانور پدافند بیولوژیک سپاه در کردستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این رزمایش عملیاتی اظهار داشت: هدف از انجام این عملیات، پاکسازی محیط‌های آلوده و دفاع از مردم در برابر ویروس مهاجم کرونا است.

او با بیان اینکه این عملیات در ادامه اقدامات سپاه برای مقابله با کرونا است، افزود: امروز تجهیزات خودرویی نقاط پیش بینی شده شهر سنندج از جمله میدان بار، پایانه حمل و نقل، خیابان طالقانی، میدان آزادی و فرودگاه را ضدعفونی می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه این کار در شهرستان های دیگر استان نیز انجام می‌شود، یادآور شد: در کنار این کار، هر شب سپاه در تمام شهرها اقدام به پاکسازی و سم زدایی مناطق مختلف شهری می‌کند.

سردار حسینی به توزیع ۳۷۱ هزار و ۱۰۰ لیتر مواد ضدعفونی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۸ کارگاه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه ۱۹ هزار عدد در استان ایجاد شده و ۴۵ هزار و ۷۷۵ مورد بسته بهداشتی نیز میان مردم نیازمند توزیع شده است.

او با بیان اینکه کار توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه انجام شده است، اضافه کرد: امروز نیز قرار است هشت هزار بطری مواد ضدعفونی کننده در سنندح، سقز و بانه توزیع شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از ایجاد ۶ نقاهتگاه در شهرهای سنندج، سقز، بانه، مریوان و سروآباد خبر داد و تاکید کرد: این نقاهتگاه‌ها در مجموع ۵۱۹ تخت دارند و در آن امکانات آزمایشگاهی و مراقبتی برای بیماران بهبود یافته کرونایی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: ویروس کرونا ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.