فرماندار شهرستان کهنوج گفت : با فروکش کردن سیلاب و اقدام به موقع نیروهای امدادی و هلال احمر وضعیت شهر کهنوج اکنون به حالت عادی بازگشته است .

بازگشت وضعیت عادی به شهر سیل زده کهنوجوحدت عیدی فرماندار شهرستان کهنوج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت : با توجه به وقوع سیل چند روز گذشته ، اکنون در شهر کهنوج تاسیسات آسیب دیده تعمیر و بهسازی شده و کار لایروبی دو محله شهری که در سیل دچار آسیب جدی شده بودند هم به پایان رسیده است .

عیدی افزود: طبق برآوردهای اولیه از خسارات ، 220 میلیارد تومان به شهرستان کهنوج خسارت وارد شده است که بیشترین آن در زمینه کشاورزی و مسکن است که نیاز به بهسازی دارند .

فرماندار کهنوج تصریح کرد : 1700 منزل مسکونی شهری و روستایی در این شهرستان دچار آسیب شده است و مزارع کشاورزی نیز خسارات زیادی دیده اند .

او بیان داشت :بر اثر تخریب دو پل در ورودی های کهنوج اکنون رفت و آمد انجام می شود و به صورت موقت مسیر جایگزین در کنار گذر پل ها ایجاد شده است .

عیدی افزود: کار امدادرسانی به مناطق سیل زده این شهرستان در همان روزهای اولیه پس از سیل انجام و اتمام یافت و اکنون اولیت ما بهسازی و تعمیر زیرساختهای آسیب دیده شهری است .

در بارندگی چهارروز گذشته در جنوب کرمان ،بیشترین بارش در سطح کشور به نام کهنوج ثبت شد .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار