از جدید ترین کشفیات پلیس در استان یزد تا داستان پلمب واحد های صنفی تفت

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه نهم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از جدید ترین کشفیات در استان یزد تا داستان پلمب واحد های صنفی تفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محمود پناهی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و ضرورت توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی و توجه به پویش در خانه بمانیم، پلیس شهرستان به همراه نماینده اصناف و نماینده بهداشت پس از حضور در سطح شهر با مغازه‌ها و صنوفی که به هشدار‌های امنیتی و دستورالعمل‌ها توجه نکرده بودند برخورد قاطع انجام دادند.

او ضمن اشاره به ۶۱ بازدید افزود: در این اقدام ۱۷ واحد صنفی غیر ضروری که به هشدار‌ها و دستورالعمل‌ها صادر شده بی توجهی کرده بودند با حضور مامورین تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تفت تاکید کرد: واحد‌های صنفی که به این دستورالعمل بی توجهی کنند برابر قانون و با هماهنگی مقام قضایی پلمب خواهند شد.

کشف چهار کیلوگرم تریاک در خاتم

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل محموله مواد افیونی در محور نیریز به هرات" مطلع شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند افزود: در بازرسی از خودرو مقدارچهار کیلو گرم و ۳۰۰گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان افزود: قاچاقچیان به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۴ راس دام قاچاق در یزد

سرهنگ "حمیدرضا اکبری نژاد گفت: مأموران انتظامی شهرستان یزد هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

اکبری نژاد افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۲۳ رأس گوسفند که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بود کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان یزد ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار