تولید روزانه۲ هزار عدد ماسک از محل درآمد موقوفات سیستان و بلوچستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: روزانه ۲ هزار عدد ماسک در پی شیوع ویروس کرونا از محل درآمد موقوفات در این استان تولید می‌شود.

حجت الاسلام محسن مومنی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستاندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای با واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان منعقد و این تعداد ماسک تولید می‌شود.

او ادامه داد: ماسک‌های تولید شده بین مردم مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهر‌ها که دسترسی کمتری به وسایل و امکانات بهداشتی دارند توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: همچنین از محل موقوفات عام استان بخشی از نیاز جامعه به مواد ضدعفونی کننده تامین می‌شود.

او افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع بعدی امکان پذیرش مسافران و زائران در بقاع متبرکه سیستان و بلوچستان وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسرا‌های بقاع متبرکه ممنوع است.

حجت الاسلام مومنی گفت: همچنین به منظور پیشگیری از ویروس کرونا مساجد سیستان و بلوچستان به همت گروه‌های بسیجی ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار