توزیع لوازم بهداشتی به پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق

کارشناس بهداشت شرکت سنگ آهن گفت: ۴ هزار و ۵۷۰ عدد ماسک نیز به نمایندگان معاونت‌های هر قسمت داده شده تا به ازای هر پرسنل یک ماسک نیز تحویل آنان داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حامد فتاحی کارشناس بهداشت شرکت سنگ آهن با اشاره به تمهیدات و اقداماتی که با شروع به کار این مجموعه انجام گرفته، گفت: ۴ هزار و ۵۷۰ لیتر ماده ضدعفونی کننده دست به نماینده معاونت‌های هر بخش تحویل داده شد تا به ازای هر نفر یک لیتر از این مواد تحویل پرسنل داده شود و در مکان‌هایی که آب و صابون برای شست وشوی دست نیست، استفاده کنند.

او افزود: همچنین ۴ هزار و ۵۷۰ عدد ماسک نیز به نمایندگان معاونت‌های هر قسمت داده شده تا به ازای هر پرسنل یک ماسک نیز تحویل آنان داده شود.

فتاحی با اشاره به اینکه مواد ضدعفونی کننده‌ای که در اختیار پرسنل قرار داده شده به مدت سه هفته مورد استفاده قرار می‌گیرد، اظهار داشت: بعد از آن مجدد به میزان زیاد ظرف‌های یک لیتری از مواد ضدعفونی کننده دست خریداری و به هر نفر تحویل داده خواهد شد.

او با تاکید به اینکه مهمترین عامل برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس رعایت اصول بهداشت فردی از جمله شستشوی صحیح دست‌ها است، گفت: بهترین ماده برای شست و شوی دست‌ها آب و صابون است که در صورت نبود آن پرسنل می‌توانند از مواد ضدعفونی کننده که در ظروف اسپری ریخته و به صورت افشانه استفاده نمایند.

کارشناس بهداشت شرکت سنگ آهن ادامه داد: برای گند زدایی محیط به تمامی نمایندگان معاونت‌ها وایتکس و ماده شوینده داده شده که با درصد یک به ۴۹ تهیه و محلول را برای ۲۴ ساعت استفاده کنند.

فتاحی در خصوص لغو کارت زنی پرسنل توضیح داد: تمهیدات لازم اتخاذ شده بود، اما به دلیل عدم رعایت فاصله فردی و ازدحام جمعیت کارت زنی این امر فعلا لغو شده و ورود و خروج پرسنل توسط سرپرستان ثبت می‌شود.

انتهای پیام/و

برچسب ها: ویروس ، کرونا ، بهداشت ، سنگ آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.