بسته حوادث (یازدهم فروردین ماه ۹۹):

کشف ۱۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های خراسان رضوی/انفجار یک منزل مسکونی در سبزوار

مهم‌ترین حوادث امروز (یازدهم فروردین ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار ماشاء الله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان استان در ٢٤ ساعت قبل با رصد کامل مرز و انجام عملیات‌های جداگانه در مسیر‌های ورود احتمالی قاچاقچیان مواد مخدر کمین کرده و با آن‌ها درگیر شدند.
 
کشف 132 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی/انفجار یک منزل مسکونی در سبزوار
 
او ادامه داد: بیش از ۱۲۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک توسط مرزبانان خراسان رضوی کشف و ضبط شد.

 فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در این درگیری‌ها یک قاچاقچی دستگیر شد، تعدادی از قاچاقچیان نیز متواری شدند و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
 
انفجار یک منزل مسکونی در سبزوار
 
محمد همتی مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: انفجار و آتش سوزی یک واحدی مسکونی در این شهر یک مصدوم بر جای گذاشت.
 
کشف 132 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی/انفجار یک منزل مسکونی در سبزوار
 
او ادامه داد: با اعلام آتش سوزی این منزل مسکونی که بامداد امروز در خیابان خوشبین سبزوار رخ داد دو خودروی آتش نشانی و ۶ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار با اشاره به این که علت حادثه در دست بررسی است، گفت: ماموران آتش نشانی پس از مهار و اطفای حریق، مصدوم حادثه را برای اعزام به بیمارستان تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.
 
اورژانس هوایی گناباد به داد بیمار رشتخواری رسید
 
 زمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: اورژانس هوایی گناباد، جهت نجات مرد ۵۲ در ارتفاعات کریم آباد رشتخوار اعزام شد.

او ادامه داد: ظهر امروز به دنبال درخواست کمک EOC رشتخوار جهت امدادرسانی به یک بیمار قلبی در ارتفاعات شرقی کریم آباد از توابع  رشتخوار و عدم امکان دسترسی کد‌های زمینی، پرسنل اورژانس هوایی گناباد با یک سورتی پرواز ۱۵۰ دقیقه‌ای، عملیات جستجو و نجات را انجام دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بیمار پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس هوایی، به اورژانس رشتخوار تحویل شد.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.