۴۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته در یاسوج کشف شد

رئیس دامپزشکی بویراحمد از کشف و ضبط ۴۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته که در حال آماده سازی برای بسته بندی مجدد بود در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی روئین تن رئیس دامپزشکی بویراحمد گفت: کارشناس دامپزشکی بویراحمد در حین انجام وظیفه و بررسی‌های کارشناسی با توهین و هتک حرمت عامل توزیع مرغ و مالک محموله در محل مواجه و در ادامه توسط این فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا جایی که منجر به دخالت پلیس شد و این درگیری با ورود پلیس به محل خاتمه یافت.

او ادامه داد: کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی جز رسالت‌های اصلی دامپزشکی بوده و در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز عرضه، تشدید اقدامات بهداشتی و ضوابط قرنطینه‌ای و امنیت زیستی ضروری است.

روئین تن تاکید کرد: این قبیل اقدامات، کوچکترین خدشه‌ای در انجام وظایف محوله و خدمت رسانی به مردم ایجاد نکرده و ما را در این مسیر مصمم خواهد کرد.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۳ باب کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت ۶ هزار قطعه کشتار روزانه است و این کشتارگاه ها، تحت نظارت بهداشتی و شرعی اداره کل دامپزشکی استان مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.