تعطیلی لیگ هندبال پرورده طبس تا رفع بیماری کرونا

سرمربی تیم هندبال زغالسنگ پروده طبس گفت: با وجود شیوع کرونا بازی های لیگ هندبال پرورده طبس در سال جدید تا رفع این بیماری برگزار نمی شود.

تعطیلی لیگ هندبال پرورده طبس تا رفع بیماری کرونابکماز سرمربی تیم هندبال زغالسنگ پروده طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:  وجود ویروس کرونا  در این مدت  از لحاظ اقتصادی برای باشگاه ها و هم از لحاظ فنی و جسمی و روحی برای بازیکنان و عوامل ،  به مانند دیگر مشاغل و اصناف متاسفانه خساراتی را وارد کرده است.

او با اشاره به اینکه برای فصل جدید لیگ برنامه ها و تدابیری اندیشیده شده است افزود: تا زمان وجود شرایط بحرانی در کشور لیگ تعطیل خواهد بود.

بکماز ادامه داد: برنده واقعی لیگ امسال، فدراسیون هندبال بود که توانست بازی های بسیار زیادی را بگونه پخش مستقیم تلویزیونی داشته باشد و  این یه گام خیلی بزرگ برای بحث حمایت های مالی در هندبال است.

  سرمربی تیم هندبال زغالسنگ پروده طبس ادامه داد: همچنین امید داریم فدراسیون برای رفع ایرادات لیگ جاری اقدام لازم رو انجام دهد هرچند که با همیاری عوامل فدارسیون هندبال بسیاری از مسائل و مشکلات حل شد. 

او افزود : در حال حاضر تیم در بین مردم طبس ریشه پیدا کرده و امسال قطعا توقعات بیشتری خواهند داشت ، و تصمیم داریم به این مهم که شادی دل مردم  طبس است ، دست پیدا کنیم.

 بکماز افزود؛ در هندبال طبس کارهای آموزشی در سطح خیلی مطلوبی در حال پیگیری هست ،  تا در آینده نزدیک شاهد  حضور این بازیکنان در رقابتهای مختلف باشیم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.