هلال احمر از مبارزه با کرونا دست نمی‌کشد/تب سنجی بیش از ۸۷۳ هزار نفر در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون، تب سنجی ۸۷۳ هزار و ۳۰۴ نفر انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر استان تا پایان بحران شیوع ویروس کرونا در مبادی ورودی شهر‌ها ادامه دارد و از هیچ تلاشی برای کنترل و ریشه کنی این ویروس دریغ نمی‌کند.

او با بیان اینکه هلال احمر همیشه در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و امدادی در بحران‌ها و حوادث حضور دارد، اظهار داشت: ۳۷۸ نفر از اعضای این جمعیت بصورت شبانه روزی در حال ارائه خدمت هستند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۸۷۳ هزار و ۳۰۴نفر مورد تب سنجی قرار گرفته اند.  

خدادادی در ادامه به توزیع ۱۵۴ هزار و ۱۵۸ عدد بروشور آموزشی طی مدت مذکور تاکنون اشاره و بیان کرد: همچنین ۷۳ هزار و ۴۱۴ عدد ماسک و ۷۹ هزار و ۳۶۶ عدد ژل و سایر مواد ضدعفونی نیز بین شهروندان توزیع شده است و مجموع خدمات ارائه شده  به  یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۶۰۳ مورد رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: تا پایان بحران کرونا در کنار مردم و سایر دستگاه ها هستیم و دست از تلاش نمی کشیم تا روزی که موفق به ریشه کنی و مهار این ویروس منحوس شویم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.