طرح ممنوعیت حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌های کرمان تا ۱۵ فروردین ادامه دارد

فرمانده انتظامی استان کرمان امروز ۱۳ فروردبن از روند اجرای طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان زرند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در بازدید سرزده از مبادی ورودی و خروجی شهرستان زرند، از تلاش نیرو‌های انتظامی و سپاه، هلال احمر، و دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری در اجرای طرح صیانت از سلامت مردم قدردانی کرد و گفت: همه ما باید با جدیت بیشتری برای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا تلاش مضاعف داشته باشیم

سردار ناظری با تأکید بر لزوم رعایت بیش از پیش دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: تمامی دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا لازم الاجرا است و ضرورت دارد مردم به منظور قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا، با مسئولان همکاری موثری داشته باشند.

او افزود: تمامی مبادی ورودی استان کرمان با استقرار نیرو‌های انتظامی و پلیس راهور کنترل می شود و از ورود خودرو‌های غیر بومی ممانعت به عمل می‌آید.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به مسدود بودن کلیه راه‌های ارتباطی به تفرجگاه ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی استان گفت:نظر به اینکه اقدامات موثری برای کنترل تمامی راه‌های ارتباطی به تفرجگاه‌ها و مسدود شدن آن‌ها در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه شده است و با استقرار تیم‌هایی از ورود مردم و خودرو به تفرجگاه‌ها جلوگیری به شده است از ادامه این طرح تا ۱۵ فروردین خبر داد.

او با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی پلیس، حفظ امنیت و آرامش شهروندان است، گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت که خط قرمز پلیس است از هیج کوششی دریغ نخواهند کرد و به عنوان خادم مردم، تا رفع کامل بحران‌ها به شهروندان خدمت رسانی را انجام می‌دهیم.

علی صادق زاده فرماندار زرند هم ضمن قدردانی از تلاش تمامی اعضا ستاد مبارزه با ویروس کرونا گفت: امروز سلامت اجتماعی و سلامت مردم از ضروری‌ترین مسائل جامعه است که توجه به آن نیازمند همراهی و مشارکت بیش از پیش همگان است.

فرماندار زرند گفت :در حال حاضر کلیه ورودی‌های شهرستان زرند از جمله مسیر زرند- سیریز- بافق ،زرند -راور- مشهد ،زرند -رفسنجان و زرند به کرمان تحت کنترل نیرو‌های بازرسی قرار دارد و کلیه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و روستا‌های شهرستان مسدود است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار