تولید و توزیع هشت هزار لیتر آب ژاول در باشت

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی باشت گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در کشور تاکنون هشت هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده آب ژاول در این شهرستان تولید و توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی باشت گفت: این میزان کننده آب ژاول در اداره آب و فاضلاب روستایی باشت برای ضدعفونی سطوح اداری، خانگی و مکان‌های عمومی به صورت رایگان در این شهرستان برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا تولید و توزیع شد.

امین محمدی افزود: این میزان مایع ضدعفونی کننده آب ژاول بین مردم، پایگاه‌های بسیج، دستگاه‌های اجرایی، دهیاری‌ها و شورای‌های اسلامی باشت توزیع شده است.

او بیان کرد:آب ژاول برای گندزدایی، سفید کردن و بو زدایی به کار می‌رود و خاصیت ضدعفونی‌کننده آن به دلیل کلر محلول در آن است.

رئیس اداره آب وفاضلاب روستایی باشت اضافه کرد: این اداره تا پایان کنترل بیماری ویروس کرونا آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی برای تامین مایع ضدعفونی آب ژاول است.

محمدی عنوان کرد:مسدود کردن پل شاه بهرام در جاده باشت به چرام برای پیشگیری تردد خودرو‌های مسافران از دیگر خدمات این اداره برای کمک به رفع بحران کروناست که از سوی گروه تعمیر و نگهداری آب روستایی باشت انجام شده است.

از زمان شیوع ویروس کرونا شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف برای کمک به مردم و کادر درمان به تولید کالا‌های بهداشتی روی آورده اند.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.