کاهش فوت شدگان براثر تصادفات جاده ای در کرمان

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: با اجرای طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند ماه ۹۸ تا به امروز در جاده‌ها و محور‌های برون شهری و مواصلاتی قریب ۷۱ درصد کاهش متوفیان تصادفات رانندگی گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان همراه با فرماندار انار و نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پست قرنطینه انار که درفاصله ۳۰ کیلو متری محور انار ویزد قرار دارد گفت: این مسیر یکی از پر ترافیک‌ترین وپر تردد‌ترین مبادی ورودی به استان کرمان است وپست قرنطینه دراین محل نقش بسیار مهمی در حراست از سلامت مردم استان ایفا می‌کند .

او افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا مردم ومسئولین و نیرو‌های انتظامی. ،سپاه وبسیج در کنار عزیزان بهداشت و درمان ومدافعان سلامت مردم از قبل از شروع سال جدید دراین محل مستقر شدند واز آنجائیکه بیشترین تردد دراین محور ومعبر ورودی به استان انجام می‌شود تمام خودرو‌ها کنترل شده وافراد آلوده به ویروس کرونا به مراکز درمانی هدایت واز افراد مشکوک به ویروس را قرنطینه و از خودروهایی که از زمان شروع طرح فاصله گذاری اجازه ورود به استان را نداشتند ممانعت به عمل آمد.

سردار ناظری در رابطه با تصادفات بین جاده‌ای و داخل شهری افزود :در مجموع در حوزه تصادفات کاهش چشم گیری داشته ایم و با اجرای طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند ماه ۹۸ تا به امروز در جاده‌ها ومحور‌های برون شهری و مواصلاتی قریب ۷۱ درصد کاهش متوفیان تصادفات رانندگی و ۳۴ درصد کاهش مجروحین تصادفات ودر درون شهر‌ها ۱۴ درصد کاهش داشته ایم.

او از همکاری مردم با پلیس ورعایت مصوبات ستاد ملی پیشگیری از کرونا وهمکاری در روز طبیعت با ماندن در منزل وحضور نیافتن در تفرجگاه‌ها تقدیر وتشکر کرد وگفت:دراین مدت ۹۷۵ مورد در مورد متخلفین اعمال قانون داشتیم و ۲۶ دستگاه خودرو نیز به دلیل توجه نکردن به هشدار‌های پلیس به مدت یک ماه توقیف شدند.

سردار ناظری درپایان گفت: از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی  ۱۵ معبر ورودی استان که مسدود وکنترل می‌شد به ۷۰ نقطه ارتقاء یافت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار