پیش بینی ۲ هزار و ۳۴۰ در استان جهت افراد مبتلا به کرونا

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا از آماده سازی هزار و ۳۴۰ تخت برای افراد مبتلا به کرونا در همدان خبرداد.

پیش بینی ۲ هزار و ۳۴۰ در استان جهت افراد مبتلا به کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمودرضا عراقی سخنگوی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در همدان گفت:  ۲ هزار و ۳۴۰ تخت در نقاهتگاه‌های استان برای استراحت افراد مبتلا به کرونا آماده‌سازی  شده است.

او در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا با بیان اینکه این تخت‌ها در نقاهتگاه‌های همه شهر‌های استان آماده شده است، گفت: افرادی که آزمایش آن‌ها مثبت باشد می‌توانند در آنجا تحت مراقبت و نگهداری استراحت کنند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در همدان با بیان اینکه حال حاضر این تخت‌ها خالی است، گفت: تمام نقاهتگاه‌های در نظر گرفته شده خارج از اماکن درمانی و بیمارستانی هستند.

عراقی در ادامه بیان کرد: کسانی که نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مثبت بوده و شرایط خوبی برای ماندن در منزل را ندارند می‌توانند در نقاهت‌گاه‌ها استراحت کنند.

اوبا بیان اینکه  این نقاهتگاه‌ها از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند، بیان کرد: افراد مبتلا به کرونا می‌توانند ۲ هفته در این مراکز بمانند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در همدان گفت: یک هزار و ۳۲۰ تخت در شهرستان همدان برای بیماران کرونای پیش بینی شده است.

  با اشاره به تعداد تخت‌های نقاهتگاه‌ها در شهرستان همدان گفت: در اسدآباد ۲۰۰، ملایر ۱۲۰، رزن ۵۰، فامنین ۲۰۰، بهار ۵۰، کبودراهنگ ۱۰۰، تویسرکان: ۱۰۰ و در نهاوند ۲۰۰ تخت برای این منظور تهیه شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ص.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار