تولید روزانه بیش از ۲ هزار ماسک به همت گروه جهادی

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی (عج) گیلان غرب از تولید روزانه بیش از ۲ هزار ماسک به همت این گروه جهادی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ایوب الهی مدیر گروه جهادی منتظران المهدی (عج) گیلان غرب گفت : گروه جهادی منتظران المهدی (عج) گیلان غرب با ۵۰ نفر عضو از روز‌های اولیه انتشار ویرس کرونا در استان کرمانشاه، جهت مقابله با این بیماری کمر همت هستند و به میدان‌آمدند.

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی (عج) گیلان غرب افزود: یکی از اقدامات این گروه جهادی، راه اندازی کارگاه تولیدی گان و ماسک بهداشتی است.

او با بیان اینکه این گروه جهادی اقدامات خود را از ۲۵ اسفند ۹۸ شروع کرده است، گفت: این کارگاه تولید ماسک در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا روزانه بیش از ۲ هزار ماسک تولید و در مناطق مختلف استان توزیع می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز یکی از نیاز‌های ضروری حوزه بهداشت و درمان لوازم بهداشتی و محافظت شخصی برای پزشکان و پرستاران است، گفت: این گروه جهادی همچنین در جهت تهیه و تولید گان با مشارکت مردم و خیرین اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

ایوب الهی گفت: بر این اساس در این کارگاه روزانه ۴۰۰ دست گان تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گیرد.

او افزود: البته در صورت حمایت این تعداد را می‌توانیم افزایش دهیم و همچنین در آینده‌ای نزدیک تولید دست کش را نیز به این‌میزان‌تولیدات اضافه خواهیم کرد.

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی (عج) گیلان غرب گفت: این گروه جهادی از زمان انتشار ویروس اقدام به گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و اماکن عمومی کرده و در حال حاضر روزانه ۲ بار این کار را انجام‌می دهند.

ایوب الهی افزود: با همکاری هیأت رزمندگان اسلام شهرستان گیلان غرب توانستیم تعداد ۵۰ خانواده نیازمند و ۱۲ دست فروش را که به علت انتشار بیماری کرونا شغلشان تعطیل شده بود شناسایی و برای هر خانواده یک بسته غدایی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار