توزیع ۴ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر لارستان

فرمانده سپاه ناحیه لارستان از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی محله محور بین اقشار آسیب‌پذیر لارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ امیر جاهدی با تجلیل از بسیجیان جهادگر لارستانی در حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت، گفت: بسیجیان لارستان با همکاری و همت خیرین در کنار اقدامات مهم در مقابله با ویروس کرونا، در تأمین احتیاجات اساسی و روزمره مردم با تهیه بسته‌های معیشتی گامی در کم کردن آلام و رنج‌های این روز‌ها برداشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان بابیان اینکه از ابتدا تاکنون بیش از ۴ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان در قالب پایگاه‌های مقاومت این شهرستان تهیه و توزیع‌شده است، تصریح کرد: کار مددرسانی به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر در نقاط مختلف شهری و روستایی لارستان همچنان ادامه دارد.

سرهنگ جاهدی با دعوت از خیرین برای مشارکت در تهیه بسته‌های معیشتی، بیان کرد: شماره‌حساب ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۶۸۷۹۵۱۲ به نام کمک‌های مردمی به‌منظور واریز کمک‌های نقدی خیرین در نظر گرفته‌شده است.

او با اشاره به اینکه همچنین در راستای سالم‌سازی و گندزدایی از زندگی مردم در تمام شهر‌ها و روستا‌های لارستان، طی اقدامی از سوی بسیجیان این شهرستان کار ضدعفونی معابر عمومی از ۳ هفته گذشته آغازشده است، اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از بسیجیان و نیرو‌های مردمی در قالب گروه‌های جهادی محله‌محور در طرح سالم‌سازی و گندزدایی معابر عمومی لارستان مشارکت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی یعقوبی
۱۳:۰۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
با این کرونا ما هیچ درامدی نداریم یچ کمک معیشتی به ما تعلق نگرفته