سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان:

سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان افتتاح شد

رضا نقدی از افتتاح سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان خبر داد.

رضا نقدی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی استان سمنان در ایام تعطیلات عید نوروز، کلاس‌های مجازی جبرانی برای دانشجویان برگزار کرده‌اند، خبر از افتتاح سامانه بومی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان داد.

او بر لزوم برگزاری کلاس‌های مجازی استان تاکید نمود و اظهار داشت: با تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه، دانشکده‌های استان، تمام ظرفیت خود را به صورت کامل مورد استفاده قرار داده تا کلاس‌های مجازی به بهترین نحو برگزار شده و دروس به دانشجویان ارائه گردد.

نقدی تصریح کرد: امروز که ملت ایران با چالش شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، شاهدیم که جامعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در تمام کشور با روحیه جهادی در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و پیام امیدبخش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خط مقدم مبارزه قرار دارند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، همچنین با قدردانی از رئیس و همکاران پرتلاش و نیک اندیش دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در خدمت به جامعه در جهت تولید ماسک بهداشتی و ژل ضدعفونی، اظهار داشت: این دانشکده با کار خود، بخشی از رسالتشان که ارائه خدمات اجتماعی است را پوشش داد.

نقدی افزود:  شیوه‌های آموزش مجازی در واحد‌های دانشگاه در سراسر استان مورد بررسی قرار گرفت و تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر این کلاس‌ها اتخاذ شد و سپس مقرر گردید روسای دانشکده‌ها در خصوص بارگذاری محتوای آموزشی توسط اساتید دانشکده‌های استان اهتمام ویژه بورزند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار