فرماندار تربت‌ حیدریه گفت: پلیس با مسافربر‌های شخصی و پلاک‌های غیربومی شهرستان بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در نشست مشترک با مسئولین انتظامی، راهنمایی و رانندگی و راهداری وحمل و نقل جاده ای، گفت: پلیس با مسافربر‌های شخصی و پلاک‌های غیربومی شهرستان بر اساس قانون برخورد خواهد کرد؛ همشهریان عزیز از تردد‌های غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت نیاز فقط با تاکسی‌های برون شهری پلاک شهرستان سفر کنند.

او ادامه داد: در راستای تدابیر و تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس جهت رفاه حال همشهریان عزیز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تاکسی‌های برون شهری شهرستان انسجام یافته و در حد نیاز در ایستگاه‌های مشخص شده مستقر باشند.

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به مقایسه آمار تردد‌ها در کل محور‌های مواصلاتی این شهرستان از ۱ تا ۱۳ فروردین امسال نسبت به دور مشابه پارسال، گفت: در این راستا در سال ۹۸ حجم تردد‌ها یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۲۹۶ خودرو و در سال ۹۹ این میزان به ۳ه‍۱ هزار و ۵۶ خودرو تنزل یافته و امسال ۶۶ درصد کاهش داشته ایم.

رستمی افزود: کاهش ۶۶ درصدی تردد خودرو‌ها نشان از همراهی و تعامل مردم با مسئولین دارد و خواستار ادامه این همکاری و مسئولیت پذیری مردم عزیز هستیم.

او با تاکید بر خود مراقبتی و ماندن در خانه به عنوان بهترین تدبیر مقابله با این ویروس گفت: کنترل کرونا تنها با مسئولیت پذیری اجتماعی شهروندان و مشارکت عمومی ممکن خواهد بود.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.