سالک در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در بحث تولید توقعات مقام معظم رهبری برآورده نشد

فعال اصلاح طلب گفت: هنوز به نتیجه ای که مورد نظر رهبری است نرسیدیم و از همین رو نام‌گذاری ‌سال‌ها با محوریت تولید ادامه داد.

//سجاد سالک عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نام‌گذاری امسال  به جهش تولید، گفت: قطعا امروز مساله اصلی کشور، اقتصاد و دغدغه اصلی مردم هم موضوع معیشت است؛ بنابراین این درک درستی از وضعیت اقتصادی است که مشکل اقتصاد حل نخواهد شد جز اینکه کسب و کار کشور رونق بگیرد.

او ادامه داد: به همین ترتیب و مشکل معیشت مردم هم حل نخواهد شد، مگر اینکه ما در تولید وضعیت خوبی داشته باشیم؛ مشکل تولید هم حل نخواهد شد مگر اینکه ما بتوانیم بر رکود کشور غلبه کنیم و این چند ضلعی بیکاری و حل رکود و افزایش تولید و رونق تولید و بهبود وضعیت معیشتی مثل قطعات به هم پیوسته یک پازل هستند.

سالک افزود: پس درک مقام معظم رهبری به درستی بر این بوده که ما برای اینکه بتوانیم یک مجموعه مشکلات اقتصادی کشور را پشت سر بگذاریم، چاره ای نداریم جز اینکه بتوانیم با توجه به موضوع تولید بقیه مشکلات از جمله بیکاری تورم و بحران های مرتبط با صادرات و کاهش واردات را هم حل کنیم.

فعال اصلاح طلب بیان کرد: ما زمانی می‌توانیم در صادرات حرف برای گفتن داشته باشیم که اول از همه به تولید به هنگام، به اندازه و استاندارد برسیم، درغیر اینصورت با واردات مواجه می‌شویم و واردات هم باعث خروج ارز از کشور و به معنای کاهش پشتوانه پول ملی ما است؛ بنابراین می‌بینید که تولید به عنوان نقطه کلیدی نگرانی انتخاب شده و مساله تولید نبض اقتصاد کشور است که توجه به آن می‌تواند بقیه مسائل اقتصاد کشور را حل و فصل کند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطر نشان کرد: در عین حال تکرار موضوع تولید با عناوین مختلف نشان دهنده این است که این موضوع همچنان باید در دستور کار مدیران ارشد کشور باشد و ما هنوز به نتیجه ای که مورد نظر رهبری است نرسیدیم و از همین رو نیز  نام‌گذاری با محوریت تولید همچنان ادامه داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار