توزیع ۱۰ هزار ماسک رایگان توسط شهرداری فیض آباد

شهردار فیض‌آباد گفت: ۱۰هزار ماسک رایگان با هدف مقابله و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد جعفری شهردار فیض‌آباد با اشاره به توزیع ۱۰ هزار ماسک رایگان توسط شهرداری این شهرستان، گفت: علاوه بر توزیع ماسک رایگان، به منظور اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا روزانه با استفاده از ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی، معابر این شهرستان ضدعفونی می‌شود.

او ادامه داد: شهرداری فیض‌آباد از زمان انتشار ویروس کرونا، نسبت به ضدعفونی و پاکسازی تمام بوستان‌ها، مبلمان شهری و سرویس بهداشتی سطح شهر اقدام کرد و این کار با جدیت بیشتر همچنان در دستور کار است.
 
 شهردار فیض‌آباد گفت: در صورت رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی توسط مردم، تلاش مسئولان بخش بهداشت و درمان برای ریشه‌کنی این بیماری بی‌فایده خواهد بود.

جعفری افزود: با توجه به وظیفه ذاتی شهرداری‌ها، ضدعفونی معابر شهری با جدیت همچنان در دستور کار است و برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده می‌شود.

او با بیان اینکه مردم باید با رعایت نکات بهداشتی، از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت خودداری کنند تا شاهد ریشه‌کنی این بیماری باشیم، تصریح کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامی مهم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است و مردم باید با ماندن در خانه و عمل به توصیه‌های بهداشتی به مسئولان برای ریشه‌کنی این بیماری کمک کنند.

انتهای پیام//ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.