بسته حوادث (هجدهم فروردین ماه ۹۹):

مرگ دو جوان نیشابوری بر اثر صاعقه/سقوط مرگبار نگهبان کارگاه ساختمانی از ارتفاع ۲۰ متری

مهم‌ترین حوادث امروز (هجدهم فروردین ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی افشار نیک رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در طول دو روز قبل دو جوان ۳۰ و ۳۵ ساله بر اثر صاعقه زدگی در نیشابور جان خود را از دست دادند.
 
مرگ دو جوان نیشابوری بر اثر صاعقه

او ادامه داد: یک جوان در حین رانندگی با موتورسیکلت و یک فرد دیگر نیز در حال کشاورزی دچار صاعقه زدگی شدند که متاسفانه در دم جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: علی رغم هشدار‌های سازمان‌های هواشناسی و دانشکده علوم پزشکی در مورد وضعیت قرمز جوی، متاسفانه شاهد این حوادث در نیشابور بودیم.
 
سقوط مرگبار نگهبان کارگاه ساختمانی از ارتفاع ۲۰ متری

سر آتشیار مجید فرهادی مدیر منطقه چهارم عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: در پی تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط نگهبان یک پروژه ساختمانی در حال ساخت، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های ۲ و ۳۲ را به محل حادثه در خیابان سرشور ۱۱ اعزام کرد.
 
مرگ دو جوان نیشابوری بر اثر صاعقه/سقوط مرگبار نگهبان کارگاه ساختمانی از ارتفاع ۲۰ متری
او ادامه داد: نجاتگران آتش‌نشانی پس از حضور در محل، مشاهده کردند، جوانی حدودا ۳۰ ساله به دلیل نامعلومی از طبقه ششم این پروژه به عمق منفی یک این ساختمان در حال ساخت سقوط کرده که بر اثر شدت این حادثه این فرد در دم فوت شده بود.

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: علت دقیق بروز این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار