مدیر دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نرخ رسمی فروش مواد ضدعفونی کننده اعلام شد

صفدری گفت: نیاز کشور به مواد ضدعفونی کننده به طور کامل با نرخ جدید تامین شده است.

محسن صفدری مدیر دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از تامین کامل مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز کشور خبر داد و اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته توسط تولید کنندگان مواد ضدعفونی کننده امروز به شرایطی رسیده‌ایم که  نیاز کشور به طور کامل تامین شده و مواد ضدعفونی کننده علاوه بر داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی از طریق فروشگاه‌ها هم به فروش می‌رسد تا مردم دسترسی بهتری به این مواد داشته باشند.

او گفت: در روز حدود ۴۴۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده از انواع ضدعفونی کننده با پایه الکل تولید می‌شود که افزودن این مفدار با محلول‌های ضدعفونی کننده‌ای که از ترکیب سایر مواد شیمیایی ساخته شده رقم نهایی را به میزان مناسبی افزایش می‌دهد تا در نهایت شاهد تامین کامل این مواد در داخل کشور باشیم.


بیشتر بخوانید: خودکفایی در تولید ماسک به زودی حاصل می شود


صفدری درباره اقدامات انجام شده برای کنترل قیمت این محصولات تصریح کرد: با توجه به انکه تمام واحد‌های مجاز تولید کننده این مواد الکل مورد نیاز خود را با واسطه وزارت صمت و از طریق وزارت بهداشت دریافت می‌کنند و نرخ الکل ارائه شده به این کارخانه‌ها مقداری ثابت و در حدود ۱۵ هزار تومان است قیمت ثابتی برای عرضه این محصولات تعیین شد.

قیمت ژل و محلول ضدعفونی کننده

مدیر کل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت ادامه داد: بر اساس مصوبات تعیین شده حداکثر قیمت مصرف کننده انواع ژل و محلول‌های ضدعفونی کننده ژل ۳۰ میلی لیتر ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، ژل ۵۰ میلی لیتر ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ژل ۶۰ میلی لیتر، ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، ژل ۷۵ میلی لیتر ۷ هزار و ۸۰۰ تومان، ژل ۱۰۰ میلی لیتر ۸ هزار تومان، ژل ۱۳۰ میلی لیتر ۱۱ هزار تومان، ژل ۱۵۰ میلی لیتر ۱۳ هزار تومان، ژل ۲۰۰ میلی لیتر ۱۸ هزار تومان، ژل ۲۵۰ میلی لیتر ۲۲ هزار تومان، ژل ۳۰۰ میلی لیتر ۲۴ هزار تومان، ژل ۴۵۰ میلی لیتر ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان، ژل ۵۰۰ میلی لیتر ۳۰ هزار تومان، ژل ۶۰۰ میلی لیتر ۳۶ هزار تومان، ژل ۷۵۰ میلی لیتر ۴۵ هزار تومان، ژل ۸۸۰ میلی لیتر ۵۸ هزار تومان و ژل ۲۷۰۰ میلی لیتر صد و ۷۰ هزار تومان است.

نرخ رسمی فروش مواد ضدعفونی کننده اعلام شد/ عرضه ژل و محلول ضدعفونی کننده در داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها

او درباره قیمت انواع محلول‌های ضدعفونی کننده گفت: محلول ضدعفونی کننده ۶۰ میلی لیتر ۵ هزار تومان، محلول ضدعفونی کننده ۱۰۰ میلی لیتر ۶ هزار تومان، محلول ضدعفونی کننده ۱۲۰ میلی لیتر ۸ هزار تومان، محلول ضدعفونی کننده ۲۵۰ میلی لیتر ۱۱ هزار تومان، محلول ضدعفونی کننده ۴۰۰ میلی لیتر ۱۵ هزار تومان، محلول ضدعفونی کننده ۵۰۰ میلی لیتر ۲۰ هزار تومان، محلول ضدعفونی کننده ۷۰۰ میلی لیتر ۲۴ هزار تومان، محلول ضدعفونی کننده ۱۰۰۰ میلی لیتر ۲۷ هزار تومان و محلول ضد عفونی کننده ۴۰۰۰ میلی لیتر صد هزار تومان به فروش خواهد رسید همچنین اسپری ضدعفونی کننده ۱۵۰ میلی لیتر را می‌توانید با قیمت ۱۴ هزار تومان تهیه کنید.

صفدری تصریح کرد: قیمت‌های فوق حداکثر قیمت تعیین شده برای فروش این محصولات بوده و اگر شرکتی  اقدام به گران فروشی کند با آن برخورد کرده و حتی تا قطع سهمیه الکل پیش خواهیم رفت.

نرخ رسمی فروش مواد ضدعفونی کننده اعلام شد


بیشتر بخوانید: چه کسانی در تعطیلات، خودرو را گران کردند؟


مدیر کل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت این دستاورد را نتیجه تلاش فعالان این حوزه دانست و تصریح کرد: در تامین مواد ضدعفونی کننده توانستیم به تامین کامل دست پیدا کنیم و امروز مردم ما می‌توانند حتی با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر سطح کشور مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز خود را تامین کنند؛ تولیدات کشور به خوبی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان در این حوزه بوده و خرید و فروش ژل و محلول‌های ضد عفونی کننده روند عادی به خود گرفته است. 

او با تاکید بر این که هموطنانمان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت با آن‌ها برخورد شود، بیان کرد: با ساماندهی‌ها و برنامه ریزی‌هایی که طی چند روز گذشته انجام شد مسئولیت تولید مواد ضدعفونی کننده بر گردن ۴۰ تولیدکننده اصلی قرار گرفت؛ این سامانه‌ها باعث شد تا هیچ الکلی هدر نرفته و به به صورت مناسب تری توزیع شود.

صفدری تشریح کرد: با تقسیم بندی‌های انجام شده از ۳۵۰ هزار لیتر سهمیه الکلی که برای مصرف روزانه کشور وجود دارد که حدود ۲۵۰ هزار لیتر است به وزارت بهداشت تحویل داده شده و حدود ۱۳۰ هزار لیتر باقی مانده به تعاونی انجمن صنایع شوینده ارائه می‌شود؛ این بخش با حدود ۲۲ شرکت که در واقع شرکت‌های تولید کننده مواد شوینده هستند و برای شرایط اضطراری تغییر کاربری داده اند بخش بهداشتی کشور را برای مقابله با ویروس کرونا و همراهی می‌کنند.

مدیر کل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت گفت: از ۴۰ شرکت ذکر شده ۱۸ واحد قدیمی تولید کننده ضد عفونی کننده و زیر نظر وزارت بهداشت و ۲۲ شرکت تولید کنندگان مواد شوینده هستند که با دریافت سهمیه الکل تولید مواد ضدعفونی‌کننده می‌پردازند؛ محصولات سی واحد تولیدی توسط داروخانه‌ها در سراسر کشور توزیع شده و واحد‌های تولیدی وظیفه تولید ضد عفونی کننده‌های تخصصی برای بیمارستان‌ها را برعهده دارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۸
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
واقعا مردم رو مسخره کردید شما بیا من روی این لیستی که زدید ۲۰ درصد هم سود بهتون میدم ادرس یه فروشنده رو تو اصفهان به من بده که موجود داسته باشه وروی این لیست قیمت شما بفروشه واقعا برای زندگی توی ایران باید هزینه زندگی توی نیویورک رو پرداخت کرد ولی با امکانات شعب ابی طالب زندگی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام هفته پیش محلول ضد عفونی دست رو از اداره بهداشت کازرون گرفتم لیتری 30 هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
باشناس
۱۰:۰۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
انشالا تمامی مشکلات در روز شنبه حل میشه، نگران نباشید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
قرنطینه نمیکنید.... اینارو چرا رایگان درخونه ها نمیدین به کجای مملکت برمیخوره کارگری که دوماه سرکار نرفته از کجا بیاره بخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
برو با این قیمت ها پیدا کن ببین میتونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
آخه نوکرتم کجا این قیمت میدن عزیز
کدوم کالا نرخ ااعلامی دادن که این را بدن
بگو چی ؟
ماشین
گوشن
مرغ
لبنیات
حبوبات و ...
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۸:۳۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
.از فروشگاه اینترنتی سلامت یار که توسط استانداری گلستان راه اندازی شد خرید کردم.ماسک جراحی به قیمت مصوب 490 تومان را 2900 تومان حساب کردن.کلا 20 تا ماسک و 500میلی محلول گرفتم شد96000 هزار تومان.فاکتورش هم موجوده.خودتون هم به سایت مراجعه و قیمت رو ببینین.علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
شما سر زده بیا قیمتها رو ببین ۲۰ درصد و بیشتر دارن گرون میفروشن
-
f
۰۸:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
با قیمت بالا دادن به فروشنده حالات میخواهند نایاب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
آقایان محترم لطفا قیمت هارو حذف کنید با قیمت بازار نمی خونه و بی نظارتی مملکت نشون میده و لطفا رو زخم مردم نمک نپاشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
پس چرا دستکش نیست؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
ما محلول ضد عفونی دست از داروخانه گرفتم 120 سی سی 10 هزار تومان در حالی که قبلا 1500 بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
محلول ضدعفونی ۵۰۰ م م خریدم ۵۳۰۰۰تومان زنگ زدم تعزیرات گعتم روزنامه قیمت ۲۰۰۰۰تومان زده گفت روزنامه ملاک ما نیست مسولین برای مردم یک حرف میزنند عمل چیز دیگریست.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۶:۱۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
آقایان با این حرکات نمایشی چه چیز را قرار است اثبات کنند. داروخانه سر خیابان ما ماسک را به 32 برابر قیمت و الکل را به چهار برابر قیمت می فروشد. بازار برای دولتی که دستگاه نظارت ندارد تره خرد نمی کند ک نمونه اش بازار خودرو و ارز و سکه و شکر و ......
Iran (Islamic Republic of)
صم کری
۰۳:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
بدتر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
بنام خدا سلام بنظرم دولت باید قیمتارو زودتر از این اعلام و رسانه ای میکرد هر وقت قیمت واحد اعلام شه دست گرونفروش کوتاه میشه خیلی از جاها رو تلویزیون نشون میداد رایگان تولید میکردن این موادو ،مراکز گرون فروش باید جریمه های سنگین بشن تا دیگه از این کارا نشه گرچه انصافا تواوج احتکارا نظارت خوب بود که البته خدا خیر بده آقای رئیسی رو.
Iran (Islamic Republic of)
عل
۰۱:۱۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
من ۵۰ میلی لیتر خریدم ۱۵۰۰۰ تومن
روی خود بسته هم همین قیمت را زده

اگه شوخیه که
شوخی تلخی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
نرخی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
روی ژل قیمت زده 21 هزار تومان من چطور به فروشنده بگم باید ۷ هزار تومان بفروشی؟!
ماسک های دوخته شده به دست جهادی ها بسته ای 25 هزار تومان در داروخانه های کرمان فروخته می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۲۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
من محلول ضد عفونی کننده یک لیتری کمیسپت تولید شده در شرکت کیمیاگران بدره واقع در ایلام را در رشت خریدم هفتاد هزارتومان و به دفتر مرکزی همین شرکت زنگ زدم چرا قیمت روی کالا درج نکرده اید چرا که جواب قانع کننده ای ندادند.و به وزارت صمت هم اطلاع دادم ولی خبری نشد.
چند روز پیش هم یک محلول ضد عفونی آنتی باکتریال 200میلی لیتری نیوساد که در شهر صنعتی رشت تولید را به قیمت 32000 هزار تومان خریدم که همین قیمت روی آن درج شده یود.آقای صفدری کجای کاری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
کجا میدن اینارو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
نظرات رو خوندم به خدا همه درست میگن 2 و 2/5 برابر
گرانتر از قیمت هایی است که اعلام کردید.
پیشنهاد می کنم در هر شهرستان شماره تلفنی اعلام کنند که مستقیما به فرمانداری ها وصل باشند تا مردم اطلاع دهند
قضائیه که تعطیله.
پدر ملت دراومده. تو این بیکاری از کجا بیاریم بخریم .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
وزارت بهداشت دستور و اجبار کند که داروخانه ها و فروشندگان مواد ضد عفونی لیست قیمت در اندازه بزرگ و مهر شده توسط وزارت بهداشت را روی در ورودی داروخانه ها و فروشندگان نصب کنند و هرکس نصب نکند پلمپ شود . 250 میل را بالای 20 هزار تومن می دهند کجاست این نظارت کنندگان ؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
منم پریروز ۵۰۰ سی سی محلول را ۴۵ هزار تومن خریدم. اولش ناراحت بودم اما وقتی امروز با سایر محصولات مشابه مقایسه قیمت کردم خوشحال هم شدم که ارزانتر خریدم. اگر خودمون یاد بگیریم درست کنیم به صرفه تره تا اینکه منت دلالان و سودجوها را بکشیم. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
دولت اینارو باید رایگان بده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۱:۲۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
کجا این محلول ها رو به این قیمت میفروشن بگین که ما هم بریم همون جا بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
۰سلام خسته نباشید تو رابه امام زمان به نانوایهای شهرستان سلماس هشدار بدهید بهداشترعایت کنند بربری فروشان پول بدون دستکش میگیرن دست شوند به نون میزنن کمک کنید بهداشت نظارت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
گرونتره این نرخ ها برای اخباره نه مردم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۵۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
این مال ایرانه؟!!همین امروز داروخانه این مایع آبی کوچیک رو داد۱۵هزارتومان..!!!
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
اگر گیر اوردی با این نرخ به من هم بده
France
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
دلت خوشه هاااا
ی سر به دارو خونه بزنید بعد قیمت بدید
France
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
اره اونام با این قیمتا فروختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
از وقتی کرونا آمده طبق خبرها اکثر کارگاه ها و نیروهای مسلح و بعضی از کارخانه ها و.... و از طرفی تقریبا هر روز خبر از کشف محصولات ضد عفونی احتکاری هستیم ---- من چند روز است در مغازه های یکبار مصرفی یک جفت دستکش نایلونی پیدا نمیکنم - یا خبرها اشتباه است و یا .... از این همه تولید من چیزی به نرخ دولتی نیافتم .... ولی هرچه بخوای در باز آزاده بقیمت چند برابر موجود است .چراااااااااااااااااااااا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
بنظرمن بایدمجانی دولت ب مردم بده جون مردم مهمترازپوله!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
باسلام و تشکر لطفا محل توزیع با این قیمت رو هم اعلام میکردید. اعلام قیمت و همه چی فقط در خبرها و روی کاغذ جا مانده است. متاسفیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
نرخ چیه بابا
دلال که این حرفاسرش نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۹:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
محلول ضدعفونی کننده 200میلی لیتر خریدم ۳۴۵۰۰ تومان روی جلدشم همین زده بود
France
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ادمین جدی اگه کس ادرس گذاشت منتشر کن
France
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
اقا من همین الان اون ۱۰۰ میلی ک نوشتید ۸ رو خریدم ۲۸
مطمئنید درسته؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام مازندران - تنکابن میدان امام - داروخانه امید وزمانی مواد ضدعفونی کننده وژل را را خیلی گران‌تر ازاین قیمت می فروشند. مرکز شهر هم هستند. تعزیرات هیچ اقدامی نمی کند. لطفا رسیدگی کنید باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۲۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
الآن داروخانه ها 450 یا 500 سی سی رو 45هزار تومن میفروشن
تا 65 هزارتومن
تازه ژل نیست الکله
این آقا ناراحت میشه؟؟!!!
کجا اون قیمتها هست آدرس بدن مردم برن اونجا بگیرن
اگه دور وبر هفت حوض نیست البته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
قیمت هایی که اعلام شد فکر کنم برا نور چشمی هاشونه وگر ن ژل ۲۵۰ میلی لیتر گرفتم ۶۵تومن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۲۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
این مواد همونایی هست که دولت گفت رایگان میدیم مردم.
تنها چیزی که دولت به صورت رایگان بین مردم پخش کرد فقر و بدبختی و بیکاری و بیماری و نبود آینده برای جوانان کشور هست.
ببینید طرز تفکر دولت ما چجوریه که یه کارمند بازنشسته که اکثرشون هم داراییشون متوسط رو به بالا هست حقوق بازنشستگی سه میلیونی باید بگیره بعد جوونی که تازه میخواد زندگیشو شروع کنه و اکثرشون هم هیچی ندارن نهایتا 2 تومن.
با این شرایطی که برای نسل جوون درست کردن توقع اعتماد و خوشبینی به آینده هم ازمون دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
پسر‌این قیمت یعنی از مفت اونور تر ...منظورت چیه؟
قیمت به ریال ها حواست هست.نمیخای پول قوطی و کارگرشوبدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
اگر مقصود از بازنشستگانی که داراییشون متوسط رو به بالاست آنهایی است که موقع کارمند بودن حقوق بالایی داشتند ، الان هم کارمندان جوانی هستند که در بعضی پست ها با حقوق چند برابر (دومیلیون تومان) کار میکنند مانند وزیر محترم ارتباطات
اما بازنشستگان هزینه هایی دارند که هیچ وقت جوانان به آنها هم فکر نمیکنند ،، جوانان فرزندانشان کوچک است و اگر یک جفت د مپایی پلاستیکی برای آنها خریداری کنند ویا یک بسته پفک ، از خوشحالی به هوا میپرند!! ولی بازنشستگان اگر فرزندانشان هنوز در خانه باشند لپ تاپ 30 میلیونی و گوشی 20 میلیونی وکفش مارک دار 1میلیونی هم راضی شان نمیکند حالا شهریه دانشگاه آزاد وبقیه مخارج آن جای خود دارد .
اگر هم ازداواج کرده باشند با همسر و نوه می آیند اگر عیدی و کادو کم داده شود و یا نهار و شام مختصر باشد به قول شاعر"خود حدیث مفصل بخوان از این ......"
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۹:۰۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
من محلول 250 میلی لیتر ارزون ترین خریدم 20 هزارتومان بود آقایان کجایبد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
خب ارزون تر‌گرفتی اینجا زده ۲۲هزار تومن...چشماتو باز کن
فقط میخای دهنو باز کنی یچیزی بندازی بیرون
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۹:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
حرف زدن راحته، نظارت کردن بلندند؟
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۹:۰۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
کجا میفروشن؟ی ژل سی میلی 15هزارتومان گرفتم، نیم لیتر الکل ضد عفونی از داروخانه 40هزارتومان گرفتم، کی باید نظارت کنه؟مملکت روی هواست، ی تعدادی توی این روزها ی پر مرگ میر چنان دندان طمع تیز کردن برای جیب ملت ،یکی نیست بگه شاید خودت هم جز مرحومین شدی اینروزها از فردای خودت خبر نداری،برای کی جمع میکنی پول حرام؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
یک‌عده از خدا بی خبر داروخانه ها بخدا همون ژل ۵۰ میلی لیتر که شش هزار قیمت گذاشتین میدن پانزده هزار تومان هبچ نظارتی هم نیست فقط میگین ولی متاسفانه عمل نمیکنین
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
خودت نظارت کن علی
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
شما اگر کاسب یا تاجر یا کارخانه دار با خدا خبر داری به من بگو تا برم دستشو ببوسم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۵۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
من یه داروخانه ماسک دستکش خیلی گرانتر از نرخ مصوب می فروخت با ۱۲۴ تماس گرفتم کسی جواب نداد گذاشتن رو پیغام گیر سامانه ۱۲۴ تو کشور ما الکی اگر قبول ندارید خودتون یبار امتحان کنید هرکس هرچه قدر دلش خواست قیمت میده یه دستکش ۴ تا داروخانه رفتم ۱۰۰۰ تومان ۱۵۰۰ تومان ۱۸۰۰ تومان ۲۰۰۰تومان قیمت دادند اعتراض هم کردم گفتند همین که است کسی اجبارتون نکرده دوست نداری نخرید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
یه چیزی گفتن // شما چرا جدی گرفتی ؟؟
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
نخر
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
مرد نه مسواک میزنه نه ماده ضد عفونی کننده
France
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۴۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
حماقت بد دردیه
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
نزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
همش چرتو پرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
کدوم شرکت و فروشنده به این قیمت ها پایبنده؟؟؟ اصلا کدوم سازمانی نظارت داره بر قبمت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
هم فروشنده و هم نظارت کننده خود آقایان دلال هستند
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سازمان خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
شمامیگی .
اما اونایی ک باید گرون بفروشن زیادن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
جون مردم مهم نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
اقا گرون تره
کجا میدن اینارو بگو مام بخریم
France
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
گشتم نبود....
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
بگو مام بخریم? بگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
آقا بیخیال بیا ببین این شرکت های پخش مواد غذایی چه ماهی از آب گل آلود میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۳۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
از وزارت صنایع ما کرامات بیشتر از این برمیاد
این قیمت ها هم مثل قیمت پرایده
این قیمت میده اون دوبرابر میفروشه
وزیرشم که کلا هوته بیچاره
نمیدونه ازکجا اومده کجا میخواد بره
Iran (Islamic Republic of)
مستور
۱۷:۴۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
جناب اقای صفدری لطفا قیمت ها رو با هم در شرکت نیوساد مرور کنیم !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۷:۴۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
والا امروز یه محلول گرفتم پنجاه تومان 500میلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
محلول 500 میل رو 50 هزار تومان و ماسک مامان دوز الکی رو دونه ای 5 تومن میفروشن
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
اسپیری خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
از کجا تهیه کنیم؟ بعضی از داروخانه هاهمین یک لیتری را ۱۳۰ هزار تومن میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
اگ جایی گرونفروشی کرد باید ب کجا اطلاع بدیم ؟ 124 ک روی پیغامگیره و کوچکترین کاری نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
به خود فروشنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
pyda kardi ba oun gymat address bezar
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
نون نداریم بخوریم مواد ضد عفونی کننده می‌خوایم چکار
Iran (Islamic Republic of)
شجاع
۰۰:۴۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
ناشناس دمت گرم حرف دل خیلی هارو زدی
هی گزارش میگیرن از سطح شهر از مردم سوال میکنن چرا از خونه اومدی بیرون؟یکی نیست بگه نون تو خونه ندارم
ملت از گشنگی دارن میمیرن چطور تو خونه بمونن الانم که یک میلیون با سود ۱۲ درصد که توهین به شعور مردمه رو به تصویب دولت رسیده.
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۷:۱۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
والا امروز یه محلول گرفتم پنجاه تومان 500میلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
اینقد گرون میفروشن
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۷:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
کجا عرضه و یافت می شود این مواد ضد عفوتی کننده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
در بازار سیاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
خیلی خوبه اگر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام.
ژل۵۰۰میل ۶۵هزارتومن ومایع ضدعفونی ۳۰۰میل۳۵هزارتومان ازداروخانه ای درشهرپردیس تهران خریدم.
اصلاقیمت های فوق وجودندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
كو
كجا با اين قيمتا پيدا ميشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
هیچ جا فقط در اخبار و ....
آخرین اخبار