ثبت درخواست متقاضیان بیمه بیکاری

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان گفت: سامانه الکترونیکی ثبت درخواست متقاضیان بیمه بیکاری بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی شده است.

ثبت درخواست متقاضیان بیمه بیکاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمود شریفی، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان در تشریح جزییات طرح بیمه بیکاری کرونا گفت: با توجه به گستردگی شیوع کرونا و قرار گرفتن در شرایط ویژه، سامانه الکترونیکی ثبت درخواست متقاضیان بیمه بیکاری بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه به آدرس bimebikari.mcls.gov.ir طراحی شده است.

او افزود: متقاضیان حداکثر تا پایان اردیبشهت مهلت ثبت نام در این سامانه دارند و بایستی در حین ثبت نام گزینه حوادث غیرمترقبه را انتخاب کنند.

شریفی بیان داشت: کلیه شرایط قانونی بصورت غیرحضوری و بدون نیاز به طرح موضوع در کمیته دو نفره متشکل از نمایندگان ادارات کار و بیمه، بررسی می‌شود و در صورت احراز شرایط قانونی برای دریافت مقرری بیمه بیکاری بابت ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ نسبت به ارسال لیست مشمولین به اداره تامین اجتماعی اقدام خواهد شد.

در صورت استفاده فردی از بیمه بیکاری انفصال بین سوابق بیمه پیش نمی‌آید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا رحیمی نژاد احمدی
۱۱:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
بیمه بیکاری
Iran (Islamic Republic of)
حسین نصیرپور سقندیکلایی
۱۲:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
پیگیری وضعیت درخواست بیمه بیکاری
آخرین اخبار