هیچ سربازی تاکنون مبتلا به کرونا نشده است/همکاری ارتش در عملیات گندزدایی جایگاه های سوخت

روابط عمومی پایگاه شکاری ترابری شهید دوران با تأکید بر اینکه تمامی سربازان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مورد پایش قرار گرفته‌اند، گفت: خانواده‌های سربازان خیال‌شان راحت باشد،تاکنون هیچ مورد مشکوکی بین سربازان دیده نشده است.

روابط عمومی پایگاه شکاری ترابری شهید دوران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: اقدامات پیشگیرانه از جمله گندزدایی و ضدعفونی با دستور فرماندهی نهاجا، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، در این پایگاه انجام شده و شبانه دو جایگاه‌ اختصاصی عرضه سوخت توسط کارکنان این پایگاه ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

او با اشاره به تشکیل قرارگاه های پدافندی برای مبارزه با ویروس کرونا، گفت: تاکنون موردی از آلودگی به ویروس کرونا در بین کارکنان پایگاه شکاری ترابری شهید دوران شیراز و خانواده‌ های آنان مشاهده نشده است.

روابط عمومی پایگاه هوایی دوران شیراز با اشاره به تعبیه تونل ضدعفونی کننده خودرو و حوضچه برای ضدعفونی در ورودی پایگاه، یادآور شد: این پایگاه برای تامین، تهیه و تولید اقلام بهداشتی و ضدعفونی لازم برای مقابله با ویروس کرونا اقدام به راه اندازی کارگاه تولیدی اقلامی بهداشتی اعم از تولید ماسک پارچه ‌ای و ماده ضدعفونی ‌کننده کرد.

او با تاکید بر اینکه خانواده ها نگران سلامتی فرزندانشان نباشند، تاکید کرد: سلامت تمامی سربازان با ایجاد واحد‌های غربالگری و گرفتن تست از آن ها، پایش می‌ شود و تاکنون موردی از ابتلای به کرونا در بین سربازان مشاهده و گزارش نشده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار