صدیقی: وزارت ورزش مرجع تعیین زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو است

سرپرست دبیری فدراسیون ووشو گفت: وزارت ورزش بعد از احراز صلاحیت افراد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو را مشخص می‌کند.

علی صدیقی سرپرست دبیری فدراسیون ووشو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آغاز ثبت نام از کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون اظهار کرد: طبق اساسنامه، ثبت نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون‌های ورزشی باید در روزنامه رسمی منتشر شود به همین علت با شروع فعالیت روزنامه‌ها امروز آگهی ثبت نام از کاندیدا‌ها را در روزنامه کثیر الانتشار منتشر کردیم و از فردا به مدت ۱۰ روز کاری افراد می‌توانند برای این موضوع نام نویسی کنند.

او درباره زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ووشو گفت: وزارت ورزش مرجع تعیین زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو است که بعد از بررسی‌های لازم و احراز صلاحیت افراد تاریخ برگزاری مجمع اعلام می‌شود. البته مجمع عادی سالیانه فدراسیون ووشو قرار بود ۲۷ خرداد ماه برگزار شود، اما زمان این مجمع تغییر کرده است.

صدیقی درباره تعویق مسابقات ووشو بیان کرد: در حال حاضر برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی در آذرماه به قوت خود باقی است و تغییری نکرده است. مسابقات لیگ برتر هم زمان جدیدی مشخص نشده است.  

سرپرست دبیری فدراسیون ووشو درباره اینکه  مسابقات تای چی قرار است که به صورت آنلاین برگزار شود، گفت: آمار دقیقی از تعداد ثبت نام کنندگان ندارم، اما به طور حتم استقبال خوبی از این مسابقات صورت می‌گیرد.  

او درباره اینکه رئیس جدید فدراسیون ووشو باید چه معیارهایی داشته باشد، بیان کرد: به هر حال فرد جدید باید شرایط احراز پست ریاست فدراسیون ووشو را داشته تا بتواند در این فدراسیون موفق باشد. به طور حتم رئیس جدید راه علی نژاد را ادامه خواهد داد و ووشو به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید: آغاز ثبت نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون ووشو


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار