تولید بیش از ۱۰ هزار جفت دستکش به همت بچه‌های مسجد

مدیر کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قروه در گزین گفت: روزانه هزار جفت دستکش به همت اعضای کانون فرهنگی هنری منجی و پایگاه مقاومت ابوذر در حال تولید است.

تولید بیش از ۱۰ هزار جفت دستکش به همت بچه‌های مسجدرضا تبریزی، مدیر کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قروه در گزین استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان افزود:  تاکنون بیش از ۱۰ هزار جفت دستکش به همت گروه جهادی این مسجد با مشارکت ۴۰ نفر از اعضاء تولید شده است.

او افزود: دستکش‌های تولیدی به شکل رایگان بین همه مردم شهرستان به ویژه خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

تبریزی، احساس مسئولیت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را یک وظیفه همگانی دانست و بیان کرد: طرح ابتکاری تولید دستکش از سوی یکی از اعضای فعال مسجد ارائه شد و بچه‌های مسجد به منظور مبارزه با کرونا، تولید دستکش، ضدعفونی و گند زدایی معابر و مساجد را در دستور کار خود قرار دادند.

مدیر کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) اضافه کرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اعضای کانون و پایگاه با مشارکت یکدیگر نیز در اقدامی جهادی هر شب درب منازل، معابر عمومی، پارک‌ها و دیگر اماکن شهر قروه در گزین را ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند.

او ادامه داد: در این طرح همچنین ادارات و بانک‌های این شهرستان نیز پس از اتمام ساعات کاری ضدعفونی می‌شود.

تبریزی با بیان اینکه ضدعفونی معابر از تاریخ (۲۲ اسفندماه) آغاز  شده است، بیان کرد: روزانه حدود ۱۰ لیتر آب ژاول برای اجرای این طرح در نظر گرفته می‌شود که تعداد ۴۰ نفر از جهادگران در سه شیفت صبح، ظهر و شب مخلصانه و با همه توان برای ریشه کنی ویروس کرونا تلاش می‌کنند.

او افزود: همچنین همزمان با شیوع ویروس کرونا با کمک نیکوکاران، ۵۰ بسته مواد غذایی  تهیه و  بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.