رزمایش «کمک مومنانه» در استان کردستان اجرا می‌شود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:رزمایش «کمک مومنانه» در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و به همت سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی گفت: وظیفه سپاه حراست وصیانت از نظام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و لذا در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

او با اشاره به کمک و همکاری مردم و همچنین پای کار بودن بسیج و سپاه در زمینه مبارزه با کرونا، افزود: اقدامات انجام گرفته تا به حال قابل تقدیر بود است و سپاه جدای از تامین و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در بین اقشار نیازمند، در ضدعفونی اماکن و معابر عمومی شهری و روستایی و کمک به اجرای طرح فاصله‌گذاری هم اقدامات خوبی داشته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: کشور ایران علیرغم تمامی تحریم‌ها توانست که در مبارزه و پیشگیری از کرونا بهتر از کشور‌هایی که داعیه تمدن داشتن وارد عمل شود و در این مورد بهترین عملکرد را به مردم ارائه دهد.

سردار حسینی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی عید نیمه شعبان بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت تاکید داشتند که برگزاری این رزمایش در راستای عمل به منویات معظم‌له و همچنین کمک به اقشار نیازمند و کم‌درآمد می‌تواند به بهترین شکل انجام گیرد.

او بیان کرد: فاز نخست این رزمایش همزمان با نیمه شعبان با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» که به صورت کالا خواهد بود در همان محل و جغرافیا به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید.

سردار حسینی با اشاره به اینکه افراد نیازمند و کم‌درآمد از اولویت‌های برخورداری از کمک‌های رزمایش «کمک مومنانه» هستند، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اداری، سمن‌ها، هیات‌های مذهبی، خیرین و مساجد باید در راستای عمل به منویات رهبری در زمینه «کمک مومنانه» پای کار بیایند تا بتوان در این ماه با شناسایی نیازمندان واقعی در کنار مردم و به آنان خدمت کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.