نسل دوم آیفون SE اپل با قیمتی مقرون به صرفه رونمایی شد

شرکت اپل به صورت رسمی اطلاعات قیمت گوشی جدید خود را در اختیار بازار جهانی تلفن‌های هوشمند قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان عرضه آخرین پرچمدار شرکت اپل یعنی گوشی iPhone 11 اخباری در فضای مجازی منتشر می‌شد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد یک گوشی میان‎رده دیگر را وارد بازار کند که از قاب گوشی iPhone 8 و پردازنده گوشی iPhone 11 بهره می‌برد. مدتی پیش نیز این شرکت اطلاعاتی از مشخصات فنی گوشی خود را با مخاطبین خود در میان گذاشت.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی آیفون SE سال ۲۰۲۰ قرار شد تا در نمونه‌هایی با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به بازار جهانی پا بگذارد. همچنین اعلام شد این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز عرضه می‌شود که قرار شده تا با ۵ قاب رسمی مثل سیلیکون مشکی، سفید و همچنین چرم قرمز در دسترس قرار گیرند. حالا شرکت اپل به صورت رسمی اطلاعاتی قیمت و میزان حافظه داخلی آن‌ها را با مخاطبینش در میان گذاشته است.

قیمت iPhone SE مشخص شد

اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت اپل

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده شده، گوشی جدید شرکت آیفون قرار است تا در جمعه این هفته به بیش از ۴۰ کشور جهان به صورت پیش فورش عرضه شود. شرکت اپل در نظر دارد تا پس از یک هفته، محصولات خود را به کشور‌های مورد نظر ارسال کند. طبق اطلاعات به دست آمده گوشی‌های شرکت اپل قرار است تا در قیمت‌های زیر به کشور‌های مختلف عرضه شود.

نام کشور  حافظه ۶۴ گیگابایت  حافظه ۱۲۸ گیگابایت  حافظه ۲۵۶ گیگابایت
استرالیا ۷۴۹ دلار استرالیا ۸۴۹ دلار استرالیا ۹۹۹ دلار استرالیا
کانادا ۵۹۹ دلار کانادا ۶۶۹ دلار کانادا ۸۰۹ دلار کانادا
آمریکا ۳۹۹ دلار ۴۴۹ دلار ۵۴۹ دلار
آلمان ۴۷۹ یورو ۵۳۹ یورو ۶۷۹ یورو
فرانسه ۴۸۹ یورو ۵۳۹ یورو ۶۵۹ یورو
ایتالیا ۴۹۹ یورو ۵۴۹ یورو ۶۶۹ یورو
چین ۳۲۹۹ یوان ۳۷۹۹ یوان ۴۵۹۹ یوان

از آنجایی که سری گذشته این گوشی‌های هوشمند فروش جهانی رکوردشکنی را به خود دید، انتظار می‌رود که این بار نیز این مدل از گوشی‌های میان رده شرکت اپل موفقیت چشمگیری را به دست آورد و بتواند بازار فروش این مجموعه را که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است حفظ کند.


بیشتر بخوانید: سه ماه اشتراک رایگان One Cloud برای خانواده جدید وان‌پلاس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار