اهدای لباس ایزوله به بیمارستان طالقانی آبادان

رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: ۹۴۰ دست لباس ایزوله اورژانسی، جراحی و آی‌سی‌یو و تعداد ۷۲۰ عدد ماسک ان ۹۵ به بیمارستان طالقانی آبادان اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، هانی فیصلی رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهرگفت: به همت اتاق ایران و اعضای اتاق بازرگانی خرمشهر در قالب کمپین نفس، لوازم مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان طالقانی آبادان برای مبارزه با بیماری کرونا تهیه و اهدا شد.

او افزود:در همین راستا و با حمایت اتاق‌های ایران و تهران و همچنین مشارکت اعضای هیئت نمایندگان و جمعی دیگر از فعالان اقتصادی منطقه، با تخصیص مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بیش از سه هزار و ۷۰۰ قلم کالای پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌های خرمشهر و شادگان خریداری و توزیع شد.

رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: پنج دستگاه ونتیلاتور ( دستگاه تنفسی مصنوعی) قابل حمل، ۳۰۰ عدد گان ضد ویروس و ایزوله جراحی و آی سی یو، همچنین یکهزارو ۱۰۰ دست گان( لباس ضد ویروس )، سه هزار عدد ماسک پزشکی و ۴۰۰ لیتر محلول ضد عفونی از دیگر اقلام اهدائی اتاق بازرگانی خرمشهر به بیمارستان های منطقه می باشند.

فیصلی به ضدعفونی و گندزدایی پایانه تجاری شلمچه و پاسگاه‌های مرزی با کمک اتاق بازرگانی خرمشهر اشاره کرد و افزود:ضدعفونی تاکسی‌ها و کامیون‌های ورودی به شهر نیز در دستور کار قرار دارد.

او گفت:در حال هماهنگی با بازرگانان و تجار برای تهیه بسته معیشتی برای افراد کم‌ برخوردار و خانواده‌های نیازمند در خرمشهر هستیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.